פרק 37- הפעם האחרונה

1.6K 62 4
                                    

קרני השמש חדרו לתוך עיניי, והסתובבתי לצד השני של המיטה, כשאני מרגישה כשמישהו שוכב לידי.

אני פותחת את עיניי בבהלה, רועי שוכב לידי.
אני מרימה את השמיכה, מתפללת שאני לבושה, ושלא יצאתי זולה.

אני לבושה אבל האנחת רווחה לא מגיעה. אני לבושה בחוטיני של אתמול, עם חולצה לבנה. אבל אני בלי חזייה.

אני מנסה להרגיע את עצמי. אני מנסה להזכר באתמול וכלום. לא זוכרת מה קרה אחרי השאלה של רועי.

״רועי.״ אני מנערת אותו במהירות כדי שיתעורר.
״לא שכבנו.״ הוא אומר ונסובב את ראשו לצד השני, ואז מגיעה האנחת רווחה.
״אז למה אני לבושה ככה? ולמה לעזאזל אני לא זוכרת כלום מאתמול?״ אני שואלת ומחזיקה בראשי, כואב לי הראש.

״התעלפת לי בידיים,״הוא אומר וקם לכיוון האמבטיה, לבוש רק במכנסיים קצרים של נייק. ״אכלת משהו אתמול?״

אני מבחינה בו שוטף את פניו מהחריץ של הדלת שנוצר כי לא סגר את הדלת.
הוא מפעיל את המים במקלחת, ומתחיל להתפשט. אני בטוחה שהוא יודע שאני רואה.

״אני לא זוכרת,״ אני ממלמת. אני מבחינה בו ערום ומסמיקה. ״אני רוצה ללכת הביתה.״

פאק האוטו שלי, הוא נשאר שם? ״איפה האוטו שלי?״ אני שואלת והוא יוצא מהאמבטיה ערום, אני מובכת מהחופשיות הזאת שהוא מסתובב בערום מולי. אני מסתובבת לצד השני של המיטה והוא מגחך.

״למטה, ביקשתי מהשומר שיבוא להחנות אותו.״ הוא אומר ואני מהנהת.

״אתה יכול להתלבש בבקשה?״ אני מבקשת מובכת. הוא נכנס למקלחת ואז אני מתחילה לבכות. למה אני כל כך סתומה? למה אני כל פעם נופלת לידיים שלו? למה אני לא יכולה למצוא בן זוג שלא יבגוד בי? והשאלה הגדולה היא למה אני לא מצליחה להתגבר עליו?

״אני מצטער מאיו.״ הוא אומר כשהוא שכוב לי על הגב כבר חמש דקות ומנשק לי את השיער. אבל אני לא יכולה לבקש שיפסיק, כל כך התגעגעתי לזה.
אני קמה ממנו ונכנסת לשירותים כשהטלפון שלי בידי, ושולחת בידיים רועדות לשיר ושירן הודעה עם כל מה שקרה ומה צריך לעשות.

׳מאיו שלי, אני חושבת שאת יכולה ואפילו צריכה לתת לו הזדמנות.׳ שיר כותבת, ושירן עוד לא ראתה. אבל אני החלטתי כבר.
ואני בטוחה בהחלטה שלי.

״רועי,״ אני קוראת לו אחרי שהתלבשתי באמבטיה. הוא מסתכל אליי

אני מנשקת אותו והוא מרים אותי מהישבן.
אני יורדת אותו ומבוננת לו בעיניים היפות והירוקות האלו.

״לא.״ אני אומרת ואני מודעת שזו אולי הפעם האחרונה שאני אזכה להסתכל לו כל כך עמוק בעיניים היפות שלו, ולנשק את השפתיים הבשרניות שלו.

זאת הייתה נשיקת פרידה.

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now