פרק 2 -מה אני מרגיש

4.6K 151 1
                                    

נקודת מבט רועי:
אני ומאי מאוד התחברנו בחודש האחרון...
מי היה מאמין שאני והיא ניהיה חברים?
לא זוג כמובן, אלא ידידים.
אני דיי מאוהב בה, בוא נגיד ככה.. כשאני מביט לה בעיניים אני שוכח מכל הצרות, כאילו אני טובע בעיניים שלה, משהו לא ברור...
״רועי אתה בא היום?״ שאל לירוי
״וואלה לא יודע אחי״ אמרתי
״נו בוא מה אתה כוסית?״ שאל נאור
״סתום תפה אמרתי שאולי״ אמרתי, הכל אצלנו בצחוק אז אני לא מפחד להעליב אותם.
״טוב אני הולך, דברו איתי״ אמרתי והלכתי, ששאר החבורה צועקת לי ביי.
הערב הגיע שנזרום ונלך.. שלחתי הודעה לאלירן ואמרתי לו שיבוא אליי.. התקלחתי התארגנתי.
״אה אחי״ פתחתי לאלירן את הדלת לאחר שהוא דפק.
״מה קורה יזין?״ שאל.
״דבש״ אמרתי
״יאללה בוא, תגיד שנייה מי בא?״ אמרתי
״לפי מה שהבנתי, נראלי לירוי נאור אופק דניאל אבי-״ אמר וקטעתי אותו
״קיצר כל הדפוקים״ אמרתי
״יענו״ אמר
״יאללה בוא אתה מבזבז לי זמן יקר״ אמר
״יאללה בוא אחי״ אמרתי ויצאנו.
ישבנו באוטו ושמנו שירים בפול ווליום עד שהגענו למועדון.
כולם באו ואמרו שלום, והתיישבנו במקום הכי טוב במועדון. שמשקיף על הכניסה .
אחרי איזה חמש דקות שאני מחפש איזה כוסית שתכנס, אני קולט את מאי,כרגיל, כוסית.
״בונאה אחי מה מאי עושה פה?״ שאלתי
״שתזדיין עם מישהו תגיד לה״ אמר בקול שיכור. אני לא מתעצבן כי הוא שיכור, אבל שירגיע את הדיבור, בכל זאת אחותו הקטנה.
התקדמתי אליה ולקחתי אותה לצד.
״מה את עושה במקום כזה מסריח כפרה עלייך, אל תישארי פה!״ אמרתי.
״דיי רועי! אני גם רוצה להנות קצת!  אני יודעת שאתה דואג לי אבל רבאק תנו לי קצת להשתחרר אתה ואלירן!״ אמרה בעצבנות
״אבל חיים שלי, זה לא מקום בשבילך! את יודעת כמה בנות נאנסו פה? אני בסך הכל דואג לך!״ עניתי
״אני יודעת יפה שלי״ אמרה וליטפה לי את הלחי ״אבל אני רוצה גם להנות. אני מבטיחה לבוא כל רבע שעה שאני בסדר, או שאשלח לך הודעה מתי שתרצה לשמוע מה איתי ואיפה אני. מבטיחה.״ אמרה עם חיוך מתוק
״טוב נסיכה. אבל הדבר הכי קטן, להתקשר אליי. עכשיו תחזרי לסתומות שלך״ אמרתי והיא צחקקה.
״ביי חיים״ אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי.
המגע שלה מצמרר. אני אוהב שהיא נוג- קטעתי לעצמי את מחשבותיי נראלי אני מתחיל לאהוב בנים. מה זה הדיבור הקוקסינלים הזה אלוהים ישמור.
׳אני אוהב שהיא נוגעת בי׳ נשמע כמו פדופיל מדרגה ראשונה. אויש אלוהיםםםם!
התחלתי לשתות כוס אחת. לא רציתי להסחף. בכוס השנייה, קלטתי בזווית העין מישהו נוגע במאי. שלא יגע באישה שלי.
״יש בעיות?״ באתי מאחורה וחיבקתי את המותניים של מאי. לחצתי לה עליהם כדי שתבין את הרמז ותזרום.
״לא מאמי הוא סתם בא ו...״ אמרה ונקטעה
״לא קונה את ההצגה הזאת. יאללה גבר זדיין לי מהפנים״ אמר האיש
״לא קונה אמרת?״ שאלתי ונישקתי את השפתיים של מאי. פאק, אני נשבע שבחיים לא הרגשתי ככה. הנשיקה הזאת גרמה לי לחזק את הרגשות שלי. התנתקנו אחרי 10 שניות שלא רציתי שיגמרו לעולם.
״תודה הצלת אותי״ לחשה לי באוזן.
״מה לא עושים בשביל חברים?״ החזרתי לה.
״מאמין? יאללה יזונה עוף מפה לפני שאני הופך עלייך את כל המועדון״ אמרתי בערסיות.
הילד ברח. צחקתי כמו מפגר.
״ טוב אני הולכת״ אמרה ויצאה לרחבת הריקודים.
למה היא עושה לי את זה? אני אוהב אותה. ולא סתם אוהב, מרגיש משהו באמת חזק. כשאני רואה שלא טוב לה, הלב שלי נקרע.
נעביר את ההרגשה הזאת. אני לא אחת מהכוסיות האלה שירגישו רע עם עצמם.
הלכתי לבר ושתיתי כוס אחת.
שתי כוסות
שלוש כוסות
ארבע כוסות
חמש כוסות
שש כוס...
פה כבר הפסקתי לספור. אני רק זוכר שהתנהגתי כמו דביל.

-נקודת מבט מאי-
״ליאם בואי מהר!!!״ קראתי לליאם כשראיתי את שיר שותה כמו משוגעת.
״קחי אותה הבייתה״ אמרתי והלכתי לשיר, לראות שהכל בסדר.
״קומי את לא נשארת פה אפילו עוד דקה.״ אמרתי והקמתי אותה.
״סתמיייייי מאיקי אני כוסית נכון?״ שאלה
״כן כן לכי כבר!״ היא לא הסכימה.
קראתי לאלירן שיקח אותה אלינו הבייתה, אני יבדוק שהכל בסדר עם כולם ואלך מקסימום במונית.
אלירן לקח את שיר, ועשיתי סיבוב לראות שהכל בסדר.
״הנה בנות אתן רואות אותה?״ שמעתי את רועי אומר מאחורי. הסתובבתי כשאני רואה שהוא מסטול מהתחת.
״אותה אני אוהב, אבל היא לא שמה עליי!״ צעק
״רועי תרגע בוא איתי״ אמרתי לו
״אתם רואות? היא לא רוצה אותי, אז עכשיו אני יחזיר לה!״ אמר ונישק את אחת הבנות שהיו שם. הוא נשען על הקיר שהיה שם והיא כרכה את רגליו סביבה, כך שהיא יושבת עליו, או יותר נכון על הזין שלו. איכס, ועוד חשבתי שיתפתח מפה משהו.
״אתה יודע מה? לך להזדיין! אני שונאת אותך, ולא מעניין אותי שאתה שיכור. אל תבוא מחא מתחת לבית שלי לבקש סליחה כי זה לא יעזור!״ צעקתי. הוא התנתק מהזונה שהתנשקה איתו, ועשה כאילו מקשיב.
״מה קורה לך?״ שאלתי כשדחף אותי לצד.
״את באמת רוצה שאני אגיד לך מה קורה לי?

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now