פרק 32- פחות יום

1.9K 58 2
                                    

כשהגענו, נגלתה לעינינו אחוזה ענקית, עם בריכה מבחוץ, ניסיתי לאמוד את המחיר שלה.
לא בזבזנו זמן ופרקנו את המזוודות לתוך הארונות שהיו שם, אמא שלי ענתה לי על ההודעה שלי, "נסעתי עם רועי לצפון" וכמובן שהיא כתבה לי מגילת אסתר, על נסיעה טובה ולהזהר.

נכנסנו לג'קוזי והתיישבתי ליד רועי, כשאני לובשת בגד ים שלם מבריק בצבע רוז גולד שכתוב עליו salty but sweet

נכנסנו לג'קוזי והתיישבתי ליד רועי, כשאני לובשת בגד ים שלם מבריק בצבע רוז גולד שכתוב עליו salty but sweet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״את מושלמת, את יודעת את זה?״ הוא אומר ומנשק לי את הלחי, ויורד משם לצאוור. והייתה בערך דקה, שהרגשתי שכאילו אני עושה משהו אסור, שאני שוכבת עם רועי על ימין ועל שמאל, ואני עדיין לא חוקית(גיל 18). את האמת שרציתי לשמור את הבתולים שלי עד גיל 18, וזה קרה כבר בגיל 16 וחצי. אני פאקינג ילדה.
״רועי חכה רגע,״ אני מבקשת ממנו בזמן שהוא מוצץ לי את הצוואר, ומשאיר עליו סימן שלא ייעלם בשבועיים הקרובים.
״מה קרה?״ הוא שואל אותי ומניח את ראשי עליו, ״הכל בסדר אני לא מרגישה טוב,״ שיקרתי, ״אני נכנסת רגע לשתות.״
פאק, אני לא מאמינה שלקח לי כמעט שנה להבין את זה. אני פאקינג ילדה, שהזדיינה עם החבר שלה בגיל 16 ונכנסה להריון בגיל 17 וחצי.
אבל אני אוהבת את רועי, ואני רוצה להתחתן איתו, והוא לא אשם, זאת אומרת הוא כן, אבל אני אשמה הרבה יותר. פחדתי להחזיק אותו יותר מידי זמן בלי סקס, ופחדתי שהוא יעזוב אותי, אבל אני אשקר אם אני אגיד שלא רציתי באותו רגע שהוא יהיה הראשון שלי, שהוא יהיה רק שלי, למרות שהוא גדול ממני כמעט בשנתיים.

אני חוזרת לג׳קוזי ומתיישבת על רועי, ״אני מצטערת.״
הוא מסתכל עליי לא מבין, ״על מה יפה שלי?,״ אני לא יודעת בעצם על מה, ״על כל מה שאתה עושה בשבילי, ואני לא נותנת לך בחזרה אפילו רבע.״
הוא מנשק אותי, ״מאיו,״ בוא אומר ״זה שאת הולכת עכשיו לסחוב את הילד שלי תשעה חודשים בבטן שלך, זה יחזיר לי על הכל; חוץ מזה, זה מה שעושים לבנאדם שאוהבים אותו עד מעל הראש.״ הוא מסיים ואני פשוט מנשקת אותו, לא אכפת לי מכלום, רק ממנו ומהילד שלי.
״בוא נלך לישון,״ אני מבקשת. כל מה שאני צריכה ורוצה ממנו עכשיו זה רק שיישן לצידי.
״אה ורועי.. אני בהריון.״ אני מודיעה לו כשאני יוצאת תוך כדי מהבריכה המחוממת מחכה לו שיצא.
הוא מחייך חיוך ענק ומושלם שחושף שיניים לבנות, למרות שעם כל הסיגריות אין לי מושג איך הם עדיין מושלמות, ומתקדם אליי.
״אני הולך להיות אבא!״ הוא צועק ומרים אותי בתנוחת כלה לעבר החדר.

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now