Cassie szemszög...
Gyengéd simogatására ébredni több volt mint csodálatos. Ujjai nyomán bizseregni kezdett bőröm, mire elmosolyodtam. Nem telt bele egy pillanat ajkai gyengéden cirógatták enyémet.
- Szeretlek Cassie - suttogta miközben végig simított derekamon. Keze becsusszant topom alá - Szeretek mindent amit te szeretsz. Imádom apádat is - mondta halkan mire kuncogni kezdtem. Lassan kinyitottam a szemem és csillogó szemeibe néztem.- Egész éjjel ezen gondolkoztam. Hülyén viselkedtem, teljesen jogos volt a kérésed. Te is ismered már az én szüleimet és az hülyén veszi ki magát ha én meg nem vagyok hajlandó elmenni hozzátok.
- Tényleg?
- Tervezd meg. Csak mond el mikorra menjek és ott leszek. Olyan jó fiú leszek, hogy ha megismernek mást elsem tudnak képzelni melléd.
- Bolond vagy.
- Te tehetsz róla, azelőtt normális voltam.
- A normális relatív.- mondtam mire nevetni kezdett.
- És te mindent meg tudsz magyarázni, igaz?
- Általában igen - öleltem át nyakát - Hány óra van?
- Hét óra múlt. Korán van még - érintette orrát enyémhez mire megcsókoltam.
- Akkor ...
- Akkor? Szeretnéd?
- Ne kérdezz hülyeségeket - húztam magamra.A reptérre kiérve megpillantottuk Andrewt. Intett majd tovább beszélt a telefonjába. Shawn átkarolta vállam és végig simított karomon.
- Alig várom, hogy Los Angelesben lehessek.
- Én is. Annyi mindent szeretnék veled csinálni. Olyan rég mozdultunk ki együtt. Nem akarok sokat, csak egy sétát a parton vagy egy vacsorát, csak mi ketten. Egy kicsit lazítsunk.
- Úgy lesz, megígérem Nyuszifül - csókolt meg.
- Sziasztok - lépett hozzánk Andrew - Pont jókor. Cassie, nem Los Angelesbe megyünk hanem New Yorkba.
- Mit csinálunk ott?
- Lesz ott egy tárgyalásunk a kiadó néhány fejesével.
- Oké, akkor New Yorkba megyünk. De péntekre haza érünk, ugye?
- Hát persze, csak pár órát leszünk ott.
- Akkor jó.A repülőn bedugtam a fülem és Shawn dalait hallgatva szundiztam egy jót.
A tárgyalás tényleg nem tartott sokáig. Sikerült egy esti gépet elkapnunk így viszonylag gyorsan haza is értünk. Péntek lévén Andrew megengedte, hogy otthon maradjak és kipihenjem a repülőutakat, hogy a suliba kipihenten menjek.Délben ébredtem fel. Lezuhanyoztam és összeszedtem magam. Elraktam a laptopom és azt a két könyvet amire szükségem lesz az előadásokon. Felkaptam a farmerem és a fekete hosszított blúzomat és elindultam az egyetemre. Végig Shawnra gondoltam, annyira szerettem volna vele maradni, ott lenni, és támogatni a díjátadón. Igaz ami igaz, sosem voltam magamutogató lány, utálok a középpontban lenni, nem szeretem ha bámulnak és megfigyelnek de Shawn mellett ez más.
Ha róla van szó, valahogy sokkal könnyebben viselem ezeket a kényelmetlenségeket is.
- Te hallod mit mond?- hallottam magam mögül egy hangot. Hátra pillantottam.
- Félig meddig, csak remélem nem lesz tétel a vizsgán - mosolyodtam el.
- Ben vagyok. Nyújtotta kezét.
- Cassie - fogtam meg és alig pislogtam párat már a mellettem lévő széken ült.
- Amúgy tudom ki vagy.
- Meglepő - mosolyodtam el majd gépelni kezdtem. Kivételesen hallottam is mit mond az épp előadó tanár.
- Amúgy bírom a pasid zenéjét.
- Az tök jó - pillantottam rá. Nem örültem, hogy elvonja a figyelmem.
- És milyen?
- Mármint micsoda?
- Híresnek lenni.
- Én nem vagyok híres,és nem is akarok híres lenni.
- Mindenki ismeri az arcod és azt mondod nem vagy híres?
- A kettő teljesen más, de ha nem haragszol most az előadásra figyelnék.
- Hogyne, bocs.- mondta majd ő is jegyzetelni kezdett.
YOU ARE READING
Színjáték ( Shawn Mendes fanfic)
FanfictionCassie csak egy lány volt. Pár hét volt az egyetem kezdetéig de neki még mindig nem volt munkája amiből a tandíjat fizethetné. Elhagyta szülővárosát és egyedül volt egy nagy városban amit nem ismert . A pénze fogyóban volt, sürgősen munkát kellett t...