- Azt mondtam már hogy nagyon édesen tudod megjátszani az alvást?- puszilta meg kézfejem. Na nem, nem nyitom ki a szemem. Visszatudok aludni, visszatudok aludni, még sikerülhet, csak nagyon kell akarnom.- És azt hallottad már hogy a barna hajú lányok nagyon szeretni valóak?- kérdezte mire lassan kinyitottam a szemem és elmosolyodtam. Már vagy öt perce nyomatja a hülye dumáit így rá kellett jöjjek hogy esély sincs arra hogy tovább aludjak. Mosolyát meglátva nekem is felfelé görbültek ajkaim.
- Fájt volna ha még alszom félórát igaz?- kérdeztem halkan. Ott feküdt mellettem és a kezemet simogatta, ujjaimmal játszott.
- Igen.- nevetett halkan.
- Hány óra?
- Hét óra múlt..
- Neked elment az eszed. - húztam fejemre a takarót. Halk kacagását hallva én is elmosolyodtam. Lassan lehúzta a takarót és arcom vizslatta. Felemelte összefonódott kezeinket és egy puszit lehelt a kéz fejemre.
- Jól aludtál?- súgta mire bólintottam.
- Igen, és te?
- Én is... Rólad álmodtam.
- Tényleg? És mit?
- Kicsit zavarban lennél ha elmesélném.- kacsintott mire szemem elé kaptam szabad kezem és fejem ráztam.- Biztos a közelséged váltotta ki belőlem azt az álmot.
- Bizonyára.- pillantottam rá mire hirtelen felkönyökölt és fölém hajolt.
- Volt az álmomban valami amit nem tudtam hová tenni.
- Na és mi volt az?- sóhajtottam nagyot.
- A köldököd helyén egy mellbimbó volt.
- Mi, te nem vagy komplett.- nevettem majd kicsit meglöktem de nem mozdult egy centit sem csak nevetett.
- Hát ezt megtudnám szokni..
- Hogy bántalmazlak?
- Nem, azt hogy veled ébredek. Melletted furán érettebbnek érzem magam.
- Pedig nem vagy az.- mondtam komolyan majd arcát látva kirobbant belőlem a nevetés. Feltornáztam magam könyöklésbe mire ő még közelebb hajolt.- Válaszolsz nekem egy kérdésre?
- Akár kettőre is..
- Miért nem tudsz csúnya és kövér lenni?
- Micsoda? Az elején még azt mondtad örülsz hogy nem vagyok csúnya mert úgy nehezebb lenne eljátszani a szerepet. Most meg már a csúnyára vágysz. Ti nők sosem tudjátok mit akartok. - rázta fejét lemondóan.
- Ilyenek vagyunk mi, ezt minden férfinak meg kell szokni.- mondtam mire felhorkant.
- Tudod, lesz ma este egy házibuli, van kedved elmenni?
- Egy csomó vadidegen ember közé? Nem igazán, de te menj csak.
- Dehogy, nem hagylak egyedül.
- Nem leszek egyedül, majd beszervezem a húgodat egy kis csajos dumapartira.
- De csak veled lenne az igazi.- simogatta arcom.
- A te barátaid és ismerőseid lesznek ott, nekem egyenlőre elég ez a pár új ember akit megismertem ha nem baj. Tényleg, menj csak, holnap pedig elmegyünk valahová ketten.
- Biztos Cassie? Nem akarom, hogy kellemetlen legyen neked.
- Nem lesz, szóval menj csak. De előtte segítened kell nekem főzni.
ESTÁS LEYENDO
Színjáték ( Shawn Mendes fanfic)
FanficCassie csak egy lány volt. Pár hét volt az egyetem kezdetéig de neki még mindig nem volt munkája amiből a tandíjat fizethetné. Elhagyta szülővárosát és egyedül volt egy nagy városban amit nem ismert . A pénze fogyóban volt, sürgősen munkát kellett t...