1.1

32 1 0
                                    

    Atsikėlusi ryte pasižiūrėjau kiek valandų ir pamačiau, kad dabar yra 9:27. Išlipusi iš lovos išsitraukiau kreminės spalvos aptemptą sijoną kuris nesiekė kelių, odos spalvos pėdkelnes, taip pat kreminę paprastą palaidinę, kurios rankovės buvo iki alkūnių ir odos spalvos apatinį trikotažą. Viską padėjau ant didelės lovos ir nuėjau į vonią. Palindusi po dušu bei išsiplovusi galvą išėjau iš vonios apsijuosusi rankšluosčiu savo kūną ir galvą. Užsidėjusi apatinį trikotažą išsidžiovinau galvą ir pasidariau neryškų, dieninį makiažą ir baigiau rengtis drabužius. Pasiėmusi savo firminę rankinę į ją įsidėjau piniginę ir visus kitus reikalingus daiktus nulipau laiptais žemyn. Ten tuo pačiu metu pro mano duris įžengė namų tvarkytoja, kuri kelis kartus per savaitę sutvarko mano namus. Ji yra jaunutė gal 19 metų mergina ir dirba pas mane, kad galėtų pragyventi ir nuomotis butą. Aš jai kartais palieku 50 dolerių, kad ji nusipirktų kažką daugiau, nes man jos tikrai gaila. 

     -Sveika.-pasisveikinau. -Palikau tau pinigų ir jeigu gali užsuk į parduotuvę, sąrašą palikau prie pinigų. Grąžą pasilik sau ir išvedink visus namus, nes čia tikrai tvanku ir trūksta oro.-nusišypsojau ir išėjau.

   Įsėdau į savo Mercedes-Benz GLS 63 automobilį, užsisegiau saugos diržą ir užkūrusi variklį išvažiavau iš kiemo link savo įmonės. 

   Privažiavusi savo nuosavą įmonę pavadinimu "Rivera" pastačiau automobilį ir iš jo išlipus užsidėjau akinius ir mane pasitiko paparacai, kadangi į mano įmonę atvyks svarbūs asmenys. Nuskubėjau link durų ir tik įžengusi į vidų nusiėmiau akinius ir lengviau atsipūčiau. Mane iškart pasitiko mano asistentas.

       -Sveiki, panele. Jūsų dokumentus padėjau ant stalo, taip pat ir kavą.-pasakė. Jis per daug 'lenda man į subinę'. 

      -Gerai, Matty. Šiandien turiu labai daug darbo, todėl rytoj turėsi atvažiuoti pas mane į namus ir padėti man susitvarkyti su visomis sutartimis ir kitais popieriais.-nusijuokiau. -Turiu svarbią bylą pirmadienį, todėl turėsiu užlėkti į teismą, o tu tuo tarpu visus dokumentus atgabensi čia.

      -Gerai, juk žinot, kad aš su malonumu galiu jums padėti ir savaitgaliais.-nusišypsojo. Jis aiškiai su manimi flirtuoja, tačiau aš juo per daug nesidomiu. Per savo visus darbus neturiu laiko net išeiti su draugėmis kavos, nes turiu per daug darbo. Visą savo laiką skiriu darbui ir visiems kitiems reikalams susijusiems su juo, todėl dažniausiai mano draugės ateina pas mane į darbą ir atsineša kavos, kartais nueiname į kavinę apačioje kuri yra skirta darbuotojų pietums. 

   Nieko nelaukusi patraukiau lifto link ir paspaudžiau paskutinio aukšto mygtuką, užkilau. Šiandien kažkodėl neturėjau nuotaikos dirbti, o tuo labiau pasirašinėti sutartis ir sėdėti posėdžių salėje. Užkilusi į savo aukštą pradėjau žingsniuoti koridoriaus galo link kur buvo mano kabinetas. Netoli stiklinių durų buvo stalas už kurio sėdėjo jauna mergina, tačiau šiandien kažkodėl už stalo sėdėjo peroksidinė kekšė.

      -Kas tu ir ką čia veiki?-paklausiau ir pasižiūrėjau į ją pasišlykštėjusiu veidu.

      -Naujoji jūsų sekretorė, nes ta kuri anksčiau dirbo čia turbūt susirado geresnį darbą.-savo cypiančiu balsu pasakė.

      -Melskis, kad čia išbūtum bent valandą.-nusijuokiau ir papurčiau galvą.

       -Kur tu eini? Tau čia negalima.-vos nesušuko ji.

       -Nuo kada negaliu įeiti į savo kabinetą?-nusijuokusi paklausiau.

       -Tai čia jūs esate šitos įmonės direktorė?-paklausė. -Maniau, kad tai bus sukriošusi senė.

       -Na, bet labai suklydai, brangute. Esu šios įmonės savininkė, ne tik direktorė ir paversiu tavo darbą pragaru, kol nesusiruoši pakeisti savo įvaizdžio.-nusijuokiau ir nieko nelaukusi pradariau savo kabineto duris ir palikau atdaras.

EverythingWhere stories live. Discover now