-Tiesiog turit pasikalbėti ir tu turi išlieti jai savo širdį, ir manau viskas susitvarkys.-šyptelėjo vaikinas, tik staiga prasivėrė kabineto durys...
Pro jas įžengė naujoji sekretorė ir pamačiusi pusę išgerto viskio butelio apstulbo.
-Ne jau gi darbe galima gerti?-pašaipiai paklausė. -Juk jūs esate mergina, kaip galite sėdėti čia ir gerti?
-Na, aš turiu problemų dėl kurių turėčiau atsipalaiduoti, juk pasirašome svarbią sutartį.-pasakiau. Net neįsivaizduoju kodėl aiškinuosi kažkokiai sekretorei, kuri į ją net nepanaši. -Ai, juk jūs fyfos neturit rimtų problemų, nebent tik jeigu nusilaužiat savo priaugintą nagą.-nusijuokiau, kartu su manimi ir Matty.-Geriau sakyk ko čia atėjai.-pasiūlė jis.
-Skambino iš administracijos ir prašė pranešti, kad savininkai atvyko.-pranešė.
-Gerai, gali eiti.-pasakiau ir ji apsisukusi išėjo iš kabineto bei paskui save uždarė duris. -Nekenčiu tokių. Įdomu kas ją čia priėmė?
-Prisipažinsiu, pagalvojau, kad ji karšta, todėl nusprendžiau ją pasodinti prie jūsų kabineto, o ne nusiųsti jos prašymą jums, kad paskirtumėt savo viešbučio valytoja. Einant į jūsų kabinetą užmesčiau akį, bet pasirodo ji kvaila kaip višta.-nusijuokė iš to ką pats pasakė, o su juo kartu ir aš. Kai jis išgeria bent jau sako tiesą ir 'nelenda į subinę', kai pasako kažką juokingo ar kvailo yra iš ko pasijuokti.-Reikia eiti į apačią pasitikti savininkus.-pasakiau ir atsistojusi ir rankinės išsitraukiau mėtinio purškalo burnai bei pasipurškiau kelis kartus. Taip pat papurškiau ir Matty, nes vis gi negali nueiti ten kai nuo jo sklinda alkoholio kvapas.
Išėjusi iš savo kabineto nužingsniavau link lifto ir į jį įlipusi sulaukiau Matty bei su juo kartu leidausi į pirmą aukštą.
Nusileidus, pamačiau jauną vaikiną apžiūrinėjantį paveikslus kabančius ant sienų, jis buvo su kostiumu, juodų plaukų ir ant jo kaklo matėsi tatuiruotės. Liepiau Matty nueiti iki administratorės ir paklausti kur šiuo metu yra savininkai, o aš nuėjau prie to vaikino.
-Tai Simon Macdonald (išgalvotas xD) orginalus darbas.-pasakiau jam priėjus paveikslą.
-Aš nesuprantu tikslo piešti tokius piešinius kai niekas jų prasmės tiesiog nesupranta. Šio pavadinimas yra "Paukščių šokis", tačiau jokių paukščių, o tuo labiau šokančių aš nematau.-pasakė.
-Norint kažką suprasti ar įžiūrėti reikia lakios vaizduotės.-paaiškinau. -Pavyzdžiui mano nuomone tie raudoni taškai yra paukščiai ir jie šoka sustoję ratu, o tie mėlyni bei geltoni yra muzikantai kurie jiems pritaria, o tas didelis žalias jų dirigentas.-Na tuomet jums labai pasisekė.-atsisuko į mane. Jo veido bruožai buvo nuostabūs, o akys rudos. Mane visada labai žavėjo rudų akių savininkai, nes dažniausiai jie būna kovingi ir siekiantys savo tikslo. Mano pačios akys buvo žalios, tiesiog paprastos ir niekuo neišsiskyrė.
-Jūs turbūt vienas iš savininkų?-paklausiau.
-Deja, bet esu viešbučių tinklo generalinis direktorius.-nusijuokė. -Juokauju. Taip esu vienas iš jų.
-Jau išgąsdinot, norėjau klausti ką čia veikiat.-taip pat nusijuokiau.
-Pasirodo, jums nelabai patinka bendrauti su viešbučių tinklo savininkais.-nusišypsojo taip parodydamas savo nuostabią šypseną.
-Tiesiog kai tiek daug laiko skiri dokumentams dėl viešbučių atidarymo, interjero ir šiaip visko kas susiję su jais gali tiesiog išprotėti. Džiaugiuosi, kad pagaliau baigiau su tuo ir galiu ramiai leisti savo savaitgalius arba tiesiog vėl dirbti.-atsidusau.
-Domėjausi jumis. Pastaruoju metu neturite jokio laisvo laiko, labai daug dirbate ir šis sandėris yra jums labai svarbus.-pripažino. -Taip pat dar visokios bylos, kadangi esate advokatė.
-Atsisakiau daugumos bylų, nes tiesiog nebegaliu daugiau kęsti tokio sunkaus krūvio ir šiaip norisi kada pailsėti ir ilgiau pamiegoti, o ne galvoti apie bylas, krūvas nesutvarkytų dokumentų.-paaiškinau.
-Suprantu jus, todėl mūsų pažinčiai ir sėkmingo sandėrio proga kviečiu jus į klubą ar tiesiog pavakarieniauti ir išgerti.-nusišypsojo vėl. Mane šis pasiūlymas labai labai gundė.
-Sutinku. Seniai buvau klube, todėl jeigu jūs nieko prieš norėčiau nuvykti ten.-pasakiau ir ranka parodžiau, kad turime eiti. -Be to vadinkite mane tu, esu Elaine.
-Aš Jesse. Taip pat kreipkis į mane tu, nes tai gana keista.-nusijuokė žingsniuodamas šalia manęs.
Netrukus mes atsiradome prie posėdžių salės ir į ją įžengę ten pamatėme Matty su daug dokumentų rankose. Nusijuokusi priėjau prie jo ir norėjau padėti jam, bet jis atsitraukė ir padėjo visus lapus ant stalo.
-Nesupratau to Matty, bet dabar apsimesiu, kad to nemačiau.-pasakiau.
-Aš atsiprašau, kad buvau mandagus ir neperdaviau jums tų dokumentų.-pavartė akis.
-Patarimas žiūrėti su kuo kalbi ir nevartyti akių kai kalbi su manimi. Supratai?-paklausiau.
-Ką tik tavo kabinete gėrėme viskį, o dabar jau tie visi formalumai ir panašiai, tada buvai paprasta mergina, o aš buvau tavo draugas.-tyliai pasakė, kad neišgirstų Jesse. -Gal galiu tiesiog ramiai išeiti iš čia ir grįžti tik tada kai atvažiuos tie savininkai. Nenoriu, kad mes susipyktume, o tuo labiau tavęs supykdyti.
-Jis yra vienas iš savininkų, todėl galėtum tiesiog užsičiaupti ir pasisveikinti nebekalbėjęs nesąmonių.-šnabždėdama sušukau. -Pasisveikinęs tiesiog pasišalink iš čia ir eik namo, nes jei sutrukdysi man pasirašyti dokumentus aš tave tuoj pat išmesiu iš darbo. Tu jau esi per daug išgėręs ir nesupranti ką kalbi.
-Sveiki.-garsiai pasisveikino. -Turiu eiti, panele.-pasakė ir pasišalino iš čia.
-Būčiau labai neatidus jei neišgirsčiau ką jūs kalbate.-nusijuokė. -Tu tiesiog rėkei ant jo, bet stengeisi tai daryti kuo tyliau, tačiau aš girdėjau viską.
-Atleisk, tiesiog sunki diena ir norėjau nusiraminti po savo mamos apsilankymo čia.-pasiaiškinau.
-Nebūčiau žmogus jeigu taip pat nebūčiau išgėręs prieš čia ateinant, todėl nusiramink ir sakyk kur man prisėsti.-nusišypsojo.
-Bet kur.-pasakiau ir pati atsisėdau į vietą prieš visas kėdes, kad galėčiau visus gerai matyti.
----------------------------------------
Kažką sumaliau xD. Visus veikėjus galit įsivaizduoti kaip norit, tačiau išvaizdą apibūdinsiu kokią aš įsivaizduoju. Nesistengiu pavaizduoti įžymybių, bet galbūt jūs veikėjus įsivaizduojat kaip jas. (pati net nesupratau ką parašiau xDD). Dėkoju, kad skaitot jeigu tokių iš vis yra ir laukit kitos dalies.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...