1.14

5 0 0
                                    

   Jis sakė tiesą apie mano nuotaikų kaitą ir tai galbūt mane skaudina, nes nežinau kas dabar dedasi mano viduje.. Tiesiog nesuprantu.

   Susirinkau savo daiktus ir išėjau iš kambario. Kodėl Finn visada būna teisus.. Prieš jį kaip prieš tvirtą mūro sieną, kiaurai nepereisi ir prie jos nepasislėpsi jei tuščia. Esu dėkinga už tą patirtį visam gyvenimui, tačiau to per daug, aš noriu, kažką išlaikyti paslaptyje, pavyzdžiui savo jausmus. 

   Manau turiu nuo visko pailsėti ir pasidaryti sau nedideles atostogas nuo visų viešbučių, įmonės. Turėčiau daugiau laiko skirti laiko savo darbui kaip advokatė ir manau pasiimti kelias bylas bei į jas pasinerti. Reikėtų atiduoti viešbučius į Finn globą, o įmonę į Matty ir manau viskas susitvarkys. Noriu turėti laiko apmąstyti visoms šioms kelioms dienoms, kurios tikrai pakeitė mano gyvenimą ir atrodo, kad jos tęsėsi visą amžinybę.

   Išėjusi iš viešbučio įsėdau į savo automobilį ir patraukiau namų link. Turiu atsipalaiduoti, manau išgersiu porą taurių vyno.

   Įvažiavusi į namų kiemą pamačiau ten Cristian automobilį ir atsidusau, nes užmiršau, kad pažadėjau jam naują automobilį. Manau turėčiau ir save pradžiuginti nauju pirkiniu, nes kitos merginos atsipalaiduoja ir tampa laimingos nusipirkusios sau ką nors, todėl pabandysiu ir aš.

   Išlipau iš automobilio ir patraukiau namų durų link, o jas atidariusi išvydau ne tik Cristian, bet ir dėdę? Ko jis vėl iš manęs nori.

     -Ko tau čia?-paklausiau kiek piktai.

     -Prašau padėk man ir paskolink pinigų.-prašė kaip ir tą dieną mano įmonėje.

     -Nesiruošiu padėti žmogui kuriam aš buvau tiesiog nereikalinga tiek daug metų.-papurčiau galvą.

     -Tiesiog neturėjau laiko ir buvau užsivertęs darbais. Po to atsitiko tokia nelaimė, kad viskas ką turėjau buvo atimta, nes mano įmonė bankrutavo.-bandė paveikti. Anksčiau tai būtų suveikę ir aš jam paskolinčiau pinigų, o jis vistiek jų negražintų. 

     -Tai manęs nedomina. Gali bandyti mane paveikti, bet tau nepavyks. Tai Cristian tave čia atsivedė ar įleido, o ne aš, todėl prašyk jo ne manęs.-pasakiau. -Bet, ups.. Jis neturi pinigų, nes jie su mano motina gyvena skurdžiai, todėl liksi be nieko.-pašaipiai nusijuokiau ir užlipau laiptais į viršų.

   Man kartais atsibosta būti tokia šalta ir atrodo, kad tai visai ne aš, tačiau tai esu aš, būtent aš ir nieko tuo nepakeisi. Dabar supratau, jog aš nebemyliu Joshua, o tiesiog noriu su juo susitikti, nes galbūt pamačiusi jį suprasiu, kad viskas gerai, viskas savose vietose ir grįš senoji Elaine. 

   Galbūt atrasiu tikrąją meilę arba liksiu viena, tačiau galbūt aš vėl būsiu tokia, kokia buvau anksčiau. 

   Staiga prasivėrė mano kabineto durys, kuriame atsiradau to net nepastebėjusi. Pro jas įėjo Cristian, o jo rankos buvo džinsų kišenėse. Visos mano mintys išsisklaidė ir grįžo šaltoji Elaine.

     -Jei ketini čia prašyti, kad paskolinčiau jam pinigų tuomet gali apsisukti ir dingti iš čia, nes aš net nepajudinsiu savo rankos ar piršto, ar dar kažko ir neduosiu jam pinigų. Bent nutuoki kokia aš dabar įsiutusi, nes jis nenusipelnė būti mano namuose, kalbėti su manimi, o tuo labiau su tavimi, Cristian.-gyliai kvėpavau. Per tiek mažai laiko sugebėjau supykti ir dar mano akyse kaupiasi ašaros ir privalau jas sustabdyti. -Turbūt jis padėjo motinai nuslėpti mūsų tėčio mirtį ir dar padėjo slėpti vietą, kurioje jis palaidotas. Tu jį įleidai į mano namus, mano erdvę be mano leidimo ir dar drįsti ateiti čia bei prašyti, kad duočiau jam pinigų. Cristian, po velniais esi vienintelis, kuris man liko iš mūsų šeimos ir vienas iš nedaugelio kurie man rūpi bei yra mano draugai ar man brangūs žmonės.

     -Ar Finn yra tau brangių žmonių sąraše?-paklausė tyliau. Pasakiau tiek daug dalykų, o jis sugebėjo manęs paklausti tik vieno klausimo ir dar apie Finn.

     -Taip, jis yra tame sąraše.-pikčiau pasakiau.

     -O Joshua? Tas Noah?-paklausė vėl.

     -Noah yra man kaip brolis, geriausias draugas, o dėl Joshua aš nežinau.. Nemačiau jo tiek laiko ir.. Esu susipainiojusi. Tokia susipainiojusi..-kartojau, mano balsas trūkčiojo ir jaučiau, kad tuoj pravirksiu. Vis dėl to Joshua sužadino stipresnius jausmus manyje. 

     -Kas buvo tarp tavęs ir Joshua ko aš nežinau?-atsargiau paklausė Cristian. Turėjau jam pasakyti tai, ką slėpiau tiek laiko.

     -Mes mylėjome vienas kitą.-tyliai ištariau ir tikėjausi, kad jis neišgirs. 

     -Ką? Kiek laiko? Kada tai buvo?-uždavė daug klausimų jis.

     -Mes mylėjome vienas kitą dar tada kai buvau su Finn. Susitikdavome slapčia ir leisdavome laiką. Kartu mes buvom lyg ant sparnų, aš buvau laiminga.-kalbėjau. -Visi manė, kad tai dėl Finn, tai matė ir jis pats, todėl pasiūlė gyventi jo šeimos namuose, o aš sutikau, kad tik būčiau arčiau Joshua.

     -Bet kaip Finn, jis tai žino?-paklausė.

     -Ne, jis to nežino.-sušnabždėjau, o mano skruostais riedėjo ašaros, todėl, kad Cristian to nepamatytų nuleidau galvą.

     -Kodėl pabėgai jeigu buvai laiminga?-vėl paklausė. 

     -Nors ir turėjau Joshua, kai sužinojau apie tėvo mirtį sakiau jam, kad nebegaliu ilgiau likti Prancūzijoje. Dieną prieš mano išvykimą nuėjau pas jį ir daviau savo telefono numerį, pasakiau kad visos mano svajonės išsipildys lyg užuominą jam kur manęs ieškoti. Joshua maldavo manęs pasilikti su juo, žadėjo, kad viskas susitvarkys, kad jis mylės mane iki gyvenimo galo.-verkiau jau to nebeslėpdama. Po tiek laiko aš noriu išsilieti. -Po kelių dienų jis man paskambino ir liepė pasislėpti, pasikeisti telefono numerį, kad niekada negalėtų manęs rasti, jis verkė, kentėjo, tačiau pasiryžo pasakyti, kad turime vienas kitą paleisti.

     -Bet kodėl?-vėl paklausė Cristian, galėjau matyti, kad susigraudino.

     -Kad negalėtų manęs rasti ir pasakyti kaip mane myli, nes jis išdavė savo brolį, jam melavo kaip ir savo šeimai.-ištariau.

     -Tik dabar supratau kodėl tapai tokia šalta. Nebenori prisileisti žmonių kurie tave galiausiai įskaudins. Viskas yra melas, viskas kas mus supa yra tik didelė apgaulė.-pasakė Cristian ir priėjęs mane apkabino. -Tu išliksi stipri ir nepalaužiama kokia ir dabar, o aš prisidėsiu prie tavęs, sese. Sugrąžinsiu senąjį, blogąjį Cristian.-ištarė ir pabučiavo man į viršugalvį.

EverythingWhere stories live. Discover now