1.6

8 0 0
                                    

      -Galbūt, jei to prireiks.-patrūkčiojo pečiais ir sustojo prie klubo iš kurio jau sklido muzika, o prie įėjimo stovėjo nepilnamečiai kurių nenori įleisti į vidų.

   Išlipę iš mašinos patraukėme klubo link ir prie durų nužingsniavome be eilės. 

     -Rivera.-pasakiau ir apsauginis mus laisvai praleido, nes jis anksčiau saugojo mano namus, tačiau išėjo dėl šeimos, nes jis norėjo su ja pabūti bent dienomis.

     -Malonu jus matyti.-dar tarstelėjo man, o aš tik linktelėjau ir nuėjau su Noah ir Jesse į vidų. Ten mes patraukėme prie baro ir užsisakėme išgerti.

     -Man Margaritą prašyčiau.-pasakiau barmenui, o vaikinai užsisakė po stiklinę viskio. 

     -Prašau.-padėjęs gėrimą prieš mane pasakė barmenas ir mirktelėjo. Atsakiau jam šypsena ir atsisukau į vaikinus.

     -Galime skirstytis, nes aš po kol kas žadu pasėdėti čia su savo kokteiliu.-pasakiau.

     -Aš pasilieku, nes noriu dar išgerti.-perspėjo Jesse.

     -Na, o aš eisiu apsižvalgyti.-paaiškino Noah ir patraukė link šokių aikštelės. Jesse atsisėdo šalia manęs ant kitos baro kėdės ir užsisakė dar vieną stiklinę viskio.

     -Papasakok ką nors apie save.-paprašiau.

     -Na, aš esu Jesse,-nusijuokė. -Mėgstu eiti į klubus, vakarėlius. Taip pat neturiu merginos, nes didžiąją laiko dalį praleidžiu savo biure, nes tiesiog namuose esu vienišas ir neturiu ką veikti. Savaitgaliais taip pat apsikraunu darbais, galima sakyti neturiu šeimos, nes nuo jos atsiribojau ir net neatsimenu kada pas juos buvau ar net kalbėjau telefonu.-pasakojo.

     -Aš taip pat vieniša, šeimos neturiu visiškai, nes nenoriu turėti jokių ryšių su savo motina, na, o brolis kaip matei šiandien pasirinko klastingąją motiną, o ne mane.-netikrai nusijuokiau.

     -Tavo situacija visiškai kitokia, nes tu turi priežastį nebendrauti su savo šeima, o aš ne.-atsiduso. -Papasakok daugiau apie save.

     -Esu žinoma advokatė, viešbučių tinklo ''Rivera'' savininkė, taip pat ir įmonės ''Rivera'' savininkė bei direktorė, taip pat visada esu užsivertusi darbais ir tai darau tiesiog specialiai, nes nenoriu susidurti su savo motina, kuri pagal mano namų apsaugininkus dažnai atvažiuoja, bet neradusi manęs išvažiuoja.-pasakojau, tačiau sustojau, nes nemanau, kad tai jam turėtų būti įdomu. 

     -Kada nors bandei su ja pasikalbėti dėl visko ir paklausti kur yra palaidotas tavo tėvas?-paklausė Jesse.

     -Bandžiau ir ne vieną kartą, tačiau ji tiesiog manęs nesiklauso ir visada priekaištauja. Nežinau, galbūt tai buvo problema manyje dėl visų įvykių nutikusių Prancūzijoje, gal dėl Finn.-spėliojau. Noriu žinoti kodėl ji jaučia man neapykantą, tačiau tai būtų dar viena paslaptis, o aš neišlaikysiu ir ją aprėksiu bei nesusivaldysiu ir neatsakysiu už savo veiksmus.

     -Kas yra tas Finn ir kokia buvo tavo praeitis, kai buvai Prancūzijoje?-paklausė vėl Jesse. Jaučiu, kad jis tikrai nori man padėti su tuo, tačiau nežinau ar būtų teisinga ir gerai jam viską pasakoti.

     -Prancūzijoje buvau tikra vyrų ir vaikinų vilioklė. Prancūziškos manieros, kalba ir grožis juos pakerėdavo, kol nesutikau vyro vardu Finn. Jis mane tiesiog dievino, ruošėsi padaryti bet ką dėl manęs, tačiau turėjo brolį Joshua. Joshua buvo už jaunesnis ir jo išvaizda buvo lyg graikų dievo, tas ir žavėdavo visas merginas. Kai mes su Joshua pirmą kartą susitikome jis buvo tiesiog nuostabus vilioklis, tačiau jo kerai manęs nepaveikė, bet manieji jį gana stipriai. Tuomet po kelių dienų susipykau su savo motina ir pasinaudojusi tuo, kad Finn vežasi mane į kaukių puotą čia, pabėgau. Vienintelis žinojęs kaip su manimi susisiekti buvo Joshua, tačiau jis kitą rytą man paskambinęs pasakė, kad myli mane, todėl, kad jam nekiltų pagundą su Finn manęs surasti liepė pasikeisti telefono numerį ir stengtis slapstytis bei pasikeisti ne tik išvaizda.-pasakojau.

     -Taigi suviliojai du brolius, bet ar jie žinojo, kad abu yra įsimylėję tą pačią merginą?-paklausė vėl.

     -Mes su Joshua stengėmės nuslėpti mūsų meilę, tačiau motina sužinojusi mano klastą išvijo iš namų. Aš nebėgau pas savo mylimąjį, o ėjau pas Finn, todėl ir gavau šansą iš čia dingti, tačiau viskas turi tam tikrą kainą.-paaiškinau.

     -Iškeitei vaikiną, kurį mylėjai dėl savo laisvės ir pabėgai nuo savo motinos? Ar jis tau bent atleido? Buvai su juo susitikusi po tiek metų, Elaine?-negalėjo patikėti tuo Jesse. -Nejaugi vis dar slapstaisi nuo jų?

     -Niekada jų nesutikau ir nesiruošiu sutikti. Pasikeičiau pavardę, ne tam, kad mane surastų ir siekiau tiek daug, kad kažkas viską iš manęs atimtų per vieną dieną.-papurčiau galvą. Negaliu patikėti koks vis dėl to Jesse naivus yra jei mano, kad jų ieškočiau.

     -Iš kur gali žinoti, kad jie bandys iš tavęs viską atimti, juk niekada su jais net ir nekalbėjai po visko?-negaliu patikėti Jesse naivumu.

     -Jeigu tave apgautų mergina dėl kurios tu esi pasiryžęs viskas ar tu nesiruoštum jos susigrąžinti jei vėl sutiktum ar atimti tai kas jai brangu?-paklausiau.

     -Tai tau yra brangūs visi tavo turtai bei pinigai, o kur kitos svarbios vertybės?-nesitikėdamas to ką aš jam pasakiau paklausė.

     -Aš daugiau nieko neturiu, Jesse. Visas mano turtas ir viskas ką aš turiu yra pinigai, esu vieniša.-paaiškinau jam ir atsistojusi nuėjau į tuoletą atsigaivinti šaltu vandeniu, nes manau, kad tuoj sprogsiu nuo visų šiandienos įvykių.

     *Jesse pov.*

   Vos Elaine išėjus prie baro priėjo vyras, kuris barmeno paprašė kažko stipresnio, galėjau jausti ryškų prancūzišką akcentą.

     -Sėdi čia vienas, nereikia draugijos?-paklausė paslaptingas vyras. -Beje aš Finn.

     -Malonu, Jesse.-sutrikęs atsakiau. Negali būti, kad čia tas pats Finn apie kurį pasakojo Elaine.

     -Lauki merginos kuri galbūt prisės prie tavęs ir apžavės savo kerais? Man kartą taip buvo ir tokioje situacijoje kaip tavo. Galų gale likau su sudaužyta širdimi ir vis dar gyvuojančia begaline meile jai.-pasidalino savo patirtimi. Elaine nesakė kokioje vietoje jie susipažino, bet numanau, kad tai gali būti tas pats Finn.

     -Na, matot, aš čia su mergina taigi nemanau, kad kažkas mane suvilios.-pasakiau. Pamčiau ateinančią Elaine ir nerimavau dėl to kas atsitiks jei čia bus tas Finn apie kurį ji man pasakojo.

     -Gerai, turėjau nusiraminti ir pasiryžau tau papasakoti viską, tačiau tarpais man reikės nusiraminti, nes kai kurie prisiminimai yra skaudūs.-paaiškino ji.

     *Elaine pov.*

   Grįžau pasiryžusi pasidalinti savo prisiminimais apie metus praleistus prancūzijoje su juo.

     -Pirmiau susipažink su žmogumi kuris užimė mane kol tavęs nebuvo.-pažiūrėjo į mane užjaučiamu žvilgsniu, o aš nesupratusi atsisukau sau už nugaros, o ten buvo niekuo nepasikeitęs Finn. Negalėjau tuo patikėti ir man norėjosi bėgti iš čia kuo greičiau, tačiau pasirodyčiau keista ir jis suprastų.

     -Malonu.-dirbtinai nusišypsojau. Nesakiau savo vardo, nes nenorėjau išsiduoti.

     -Aš Finn, manau, kad tokio nuostabaus grožio mergina taip pat turėtų turėti vardą ir prisistatyti.-pasakė. Jis niekuo nepasikeitė ir vis dar išliko toks pat klastingas bei su tomis pačiomis manieromis bei ryškiu akcentu.



  Po gana ilgo laiko sudėliojau mintis ir dabar turiu idėją ir tikiuosi sulaukti skaitytojų, nors ir pradžia nekokia. Ačiū, kad skaitot ir lauksiu vote bei nuomonių.

    
  

EverythingWhere stories live. Discover now