-Nesvarbu.-vėl sušnabždėjau ir surikau, nes skausmas vėl nudiegė širdį, kol galiausiai akyse pradėjo temti ir aš nualpau.
*Finn pov.*
Kai Joshua man paskambino ir pasakė, kad Elaine kažkas negerai greitai apsirengiau bei patraukiau link paplūdimio kuriame šiandien buvome, nes jie ten. Manau, kad jis pasakė ką nors negero ar liūdno, o Elaine pamėgino atverti savo jausmus ir nebuvo tam pasiruošusi. Dabar tikrai manau, jog turėsiu paskambinti tam vaikinui, kuris susitvarkė su šia problema vos tik grįšiu namo. Tikiuosi, kad nenutiko nieko rimto kol aš važiavau link vietos kur jie buvo.
Vos įvažiavęs į automobilių stovėjimo aikštelę išvydau kaip Joshua ateina ant rankų nešdamas Elaine. Išlipęs greitai nubėgau prie jo.
-Kas čia nutiko?-paklausiau.
-Ji tiesiog parkrito, pradėjo verkti, rėkti kol galiausiai nualpo. Aš dėl visko kaltas po velniais.-atsiduso ir iš jo rankų man paėmus Elaine jis susiėmė už galvos.
-Turim nevežti ją į ligoninę, kad atsigautų. Aš viską sutvarkysiu, nesijaudink.-pasakiau ir paguldžiau Elaine ant užpakalinės automobilio sėdynės. Paglosčiau jos plaukus ir sušnabždėjau. -Viskas bus gerai, aš viską sutvarkysiu, pažadu.
*Elaine pov.*
Atsibudau ir pramerkusi akis išvydau, kad esu atsisukusi į langą pro kurį matėsi kažkoks kiemas. Atsisukusi ir apsidairiusi supratau, kad esu ligoninėje. Ant šalia mano lovos esančio stalelio buvo padėtas raštelis. Ant jo dailiu raštu buvo užrašyta Nuo Finn.
Vakar būdama paplūdimyje nualpai, todėl dabar esi ligoninėje. Galbūt atsimeni kai pasakojau apie tą vaikiną, kuris susidorojo su šia jausmų problema, nes būtent dėl jų tu čia ir atsiradai. Aš susisiekiau su juo ir jis nori susipažinti su tavimi, tačiau nepažada ar atvyks. Vos tik seselės pamatys, jog atsikėlei tau atneš tavo kompiuterį ir per Skype programą paskambink Alex, jis jau pridėtas prie tavo kontaktų. Tikiuosi jis sutiks atvykti ir tau pagelbėti.
Sudie Elaine
P. S. Joshua labai gailisi dėl to ką padarė. Mes išsikraustėme iš tavo nuomoto buto, tačiau aš pas tave atvyksiu taip dažnai kaip galėsiu.
Aš pykau ant Joshua, tačiau Finn nebuvo kaltas dėl to. Prisimenu viską iš vakar ir manau, kad man žūt būt reikia to Alex pagalbos, tačiau negaliu pati eiti ieškoti seselės. Nusprendžiau paspausti mygtuką esantį prie mano lovos ir ją pakviesti. Vos po minutės mano palatos durys prasivėrė ir čia įžengė seselė su kompiuteriu.
-Štai kompiuteris. Gal ko nors reikia?-paklausė. Ji buvo maloni jauna mergina, tačiau tas malonumas man nepatiko ir buvo perdėtas.
-Visai norėčiau namo. Manau būtų galima tai įgyvendinti, nes jaučiuosi puikiai.-piktokai atsakiau.
-Deja, bet jūsų organizmas yra nusilpęs ir daktaras dėl to negali jūsų išleisti. Manau, kad po kelių dienų viskas susitvarkys ir būsite namie.-šyptelėjo.
-Manau, jog man per tas kelias dienas jau šimtą kartų skambino modelių agentūra dėl fotosesijos, o dabar dar ir ligoninėje turėsiu gulėti. Penktadienį man svarbi diena, nes dėl to čia atvykau. Norėčiau pasikalbėti su gydytoju ir kuo skubiau.-susiraukiau. Visai buvau užmiršusi apie tą fotografą.
-Gydytojas šiuo metu yra užsiėmęs su paciente, tačiau manau, kad mielai pas jus ateis vėliau.-vėl šyptelėjo ir išėjo.
Įsijungiau kompiuterį ir susiradusi Skype programėlę pradėjau ieškoti adresato vardu Alex. Vos man jį suradus palatos durys prasivėrė ir pro jas įėjo jaunas vaikinas su baltu chalatu.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...