1.27

2 0 0
                                    

      -Aš pasiruošusi tai išgirsti.-atsakiau.

     -Tuomet mes turėsime vykti į kelias vietas jeigu prireiks, kad būtų vaizdingiau.-paaiškino.

     -Gerai.-linktelėjau. Dabar jaučiausi lyg maža mergaitė su kuria tėtis ruošiasi žaisti slėpynes ar dar kokį žaidimą.

     -Viskas prasidėjo jau seniai, dar prieš tau atvykstant į mūsų namus aš nebuvau tas gerutis tėvelių numylėtinis ir kiekvieną naktį pabėgdavau iš namų. Mano draugai nebuvo vien tik prancūzai, buvo ir anglų, amerikiečių. Susitikdavome vienos merginos namuose, nes ji tuo metu gyveno be tėvų ir jai buvo virš dvidešimt kol mes visi tuo tarpu buvom 18, o kai kurie iš vis nepilnamečiai.-pasakojo.

     -Tu dulkinai tą mergą?-grubiai paklausiau, nes man ši istorija atrodė kvaila ir banali.

     -Aš bandau pasakoti, todėl nepertrauk manęs.-susiraukė ir tęsė toliau. -Tos merginos vardas buvo Jess, ji parūpindavo mums narkotikų, alkoholio ir kai kurie su ja miegodavo bei elgdavosi kaip su tikra kekše, o ji niekada nieko nesakydavo ir žiūrėdavo į visus savo kraupiu šaltu žvilgsniu. Jos vyzdžiai visada buvo išsiplėtę ir ne vieną kartą esu matęs ją kenčiančia, nes negauna dozės. Tie žmonės man vartojant atrodė tikri draugai ir mano šeima, todėl niekaip negalėjau jų palikti. Vieną dieną būdamas apsivartojęs permiegojau su ja ir nuo to laiko mes tai darėme kiekvieną kartą kai ten ateidavau.-atsiduso.

     -Kada visa tai buvo?-šaltu žvilgsniu žvelgdama į jį paklausiau.

     -Tu dar negyvenai mūsų namuose. Tu atsikraustei tik kelios dienos po to kai pradėjau visa šį mėšlą su Jess.-paaiškino. -Ji prašė manęs, kad nupirkčiau jai dozę ir aš sutikau, bet man važiuojant namo paimti pinigų paskambino motina ir liepė grįžti kuo greičiau namo. Tada kaip tik buvau apsirūkęs ir atrodžiau tiesiog kraupiai, bet man tai nebuvo svarbu, nes norėjau padėti Jess. Grįžęs valgomajame išvydau prie stalo sėdinčią visą šeima bei tave.

     -Taip, tu atrodei kaip tikras narkomanas.-pripažinau.

     -Turbūt atsimeni kokį skandalą visi iškėlė tą vakarą, o tu mane apgynei bei užstojai.

     *Prisiminimas iš  Joshua pozicijos*

     -O dieve, Joshua.-pasibaisėjo motina. 

     -Ko?-piktai paklausiau ir pavarčiau akis.

     -Tavo akys paraudusios, vyzdžiai išsiplėtę. Joshua tu narkomanas.-atsistojusi nuo kėdės apžiūrėjo mane. -Kada? Kodėl?

     -Tai nėra tavo reikalas.-sušnypščiau.

     -Nekalbėk taip su motina ir dar prieš mano sužadėtine.-surėkė Finn. -Kas su tavimi pastaruoju metu pasidarė, pradėjai dar ir vartoti.

     -Baikit. Manot, kad rėksit, išsiliesit ant jo ir viskas pasikeis? Reikia pasikalbėti ramiai.-mergina priėjo prie manęs ir suėmė mano rankas. -Aš Elaine, eime, palydėsiu tave į kambarį.-šyptelėjo.

     *Prisiminimo pabaiga*

     -Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, tačiau negalėjau taip lengvai atsikratyti Jess, draugais, nes jie man buvo labai svarbūs.-pasakė Joshua.

     -Nori pasakyti, kad tą dieną tu mane pamilai?-paklausiau.

     -Taip. Tu nuvedei mane į kambarį ir mes pasikalbėjom tikrai nuoširdžiai. Jau tada supratau, kad esi kitokia, Elaine.-pripažino. -Viskas buvo lyg ir gerai kol kitą dieną nenuvažiavau pas Jess į tuos namus. Ji buvo labai pikta, kad neatvežiau jai dozės, kaltino mane, kad kentėjo visą naktį. Tada mes vėl pasimylėjom ir ji pasakė, kad myli mane bei nori mesti narkotikus bei gyventi kartu su manimi, kurti šeimą, o aš prižadėjau, kad pasirūpinsiu jos gydymu jau kitą dieną.-tęsė. -Grįžęs namo vėl susidūriau su piktais tėvais, todėl teko su jais pasikalbėti, tačiau vakare į mano kambarį įžengei tu ir viskas vėl susitvarkė. Maždaug savaitę nebuvau net iškėlęs kojos iš namų ir viskas atrodė gerai, mes labai susibendravome bei prižadėjome, kad niekada neišduosime vienas kito paslapčių. Viskas buvo nuostabu iki tol kol man nepaskambino visa apsiverkusi Jess ir nepaprašė atvažiuoti pas ją.

     -Tą vakarą kai mes davėme tą pažadą aš norėjau, kad tu mane pabučiuotum, norėjau pajausti tavo lūpas ant savųjų.-žiūrėjau tiesiai į jo akis. 

     -Aš taip pat norėjau tai padaryti.-pripažino. -Turime nuvykti į tą vietą, kurioje gyveno Jess, Elaine ir susitikti su ja, tu privalai susitikti su ja.

     -Kodėl?-paklausiau.

     -Nes ji vėl bando mane sugadinti ir aš negaliu pasipriešinti.-atsakė ir žiūrėjo į mane maldaujančiu žvilgsniu.

     -Gerai, aš padarysiu tai ir nuvažiuosiu pas ją dabar pat, bet tu vyksi kartu su manimi.-ištiesiau jam savo ranką į kurią jis žiūrėjo kelias sekundes ir dvejojo, tačiau paėmė.

     -Myliu tave.-ištarė ir žvelgė į mane.

     -Atleisk, bet negaliu atsakyti tuo pačiu.-šyptelėjau užjaučiančia šypsena.

     -Tai nesvarbu, nes buvau tikras kvailys paleisdamas tave ir žinau, kad tai yra mano kaltė, o ne ko nors kito.-atsiduso.

     -Turime eiti.-pasakiau ir trūktelėjusi Joshua į save išėjau iš jo kambario, o galiausiai ir iš namų.

     *Prie Jess namo*

   Tos merginos namas buvo labai senas ir apgriuvęs, atrodė tiesiog kraupiai.

     -Nori pasakyti, kad ji čia gyvena?-paklausiau atsisukdama į Joshua, kuris stovėjo už manęs, bet jis nieko neatsakė tik linktelėjo galva link durų. Atsidususi patraukiau prie jų. Mano ir Joshua rankos vos tik išlipus iš automobilio buvo sukabintos, todėl pakėlusi jas priliečiau skambutį, tačiau jis neveikė. Teko pabarbenti į duris, todėl norėjau patraukti savo ranką nuo Joshua, bet jis neleido tad teko barbenti su sukabintomis rankomis. Netrukus durys prasivėrė ir už jų išvydau klaikios išvaizdos merginą, ji atrodė kaip šmėkla.

     -O, Joshua, atsivedei svečią.-pasityčiojo (kalba angliškai, nes Jess yra amerikietė). -Manai, kad ji norės prisidėti prie mūsų?

     -Galvok su kuo kalbi.-išspjoviau.

     -Katytė parodė savo nagučius.-pasišaipė. -Ką tu man padarysi?

     -Nepykdyk manęs, nes kitaip parodysiu ką galiu.-sušnypščiau. Mano įsiūtis didėjo.

     -Josh, atėjai dar vienos dozės ar pasikrušti?-paklausė nebekreipdama dėmesio į mane. -Iš vis kam tu čia atsivedei šią princesę?

     -Jis neatėjo čia dulkintis ar dar vienos dozės. Aš čia dėl to, kad parodyčiau tokioms kaip tu tavo vietą ir tiek. Kiek žinau anksčiau svaigindavai bei išnaudodavai nepilnamečius ir už tai vis dar gali gauti didelę bausmę.-užėjau į vidų nelaukusi jos kvietimo. 

     -Nekalbėk už jį.-pasipiktino. -Josh, brangusis, atėjai čia dėl dozės?-paklausė atsisukusi į jį, tačiau pamatė mūsų susikibusias rankas. -Viskas aišku, čia ta, kuri atėmė tave iš manęs.

     -Ji neatėmė manęs, nes aš pats atgavau sveiką protą ir supratau, kad negaliu toliau taip elgtis. Aš jai rūpėjau, o tau ne, nes tu tik norėjai, kad atvežčiau tau dozes ir tiek. Elaine rūpinosi manimi ir tikrai mylėjo kol tu tuo tarpu melavai, nes tau reikėjo mano tėvų pinigų.-pagaliau prabilo Joshua.

     -Ji tavimi rūpinosi?-pasipiktino Jess. -Šita mergšė atitraukė tave nuo visų draugų ir po tiek metų tu grįžti, vėl atvyksti čia susitikti su manimi, o vėliau atsivedi ją. Kaip manai aš dabar turėčiau jaustis kai prieš savo akis matau priežastį dėl kurios tu tiek metų buvai išvykęs ir nesirodei.

     -Joshua nesirodė ne dėl manęs.-paprastai atsakiau.

     -Būdamas kvailas paleidau merginą, o dabar jau stiprią moterį, kurią mylėjau, myliu ir visada mylėsiu. Per tuos visus metus vien tik apie ją ir tegalvojau, tačiau kai pagaliau susitikom sužinau, kad ji nebėra tapati, ji pasikeitė ir dabar yra visai kitas žmogus, todėl mums atvykus čia aš atvažiavau pas tave, nes norėjau užmiršti tai, kad Elaine manęs nebemyli.-paaiškino.

     -Jei ji tave įskaudino, kodėl tada atsivedei ją čia?-paklausė.

     -Nes žinau, kad ji yra vienintelis žmogus, kuris gali tau padėti grįžti į normalų gyvenimą.-atsakė Joshua.

   Kadangi šiandien nereikėjo į mokyklą atradau laiko parašyti dalį ir ji yra ilgesnė. Tikiuosi, kad dabar vėl galėsiu rašyti normalias dalis, o ne tas trumputes. Taip pat laukiu asmeninėse žinutėse jūsų pasiūlymų dėl istorijos pavadinimo bei aprašymo. Laukiu kuo daugiau skaitytojų ir ačiū tiems kurie skaito, laukiu jūsų vote bei nuomonių.

EverythingWhere stories live. Discover now