Alex: Tai taip pat prisidėjo prie tavo pasikeitimo.
Elaine: Kartais galvoju, kad esu šlykšti, nes su žmonėmis elgiuosi kaip su šiukšlėmis, tačiau vėliau manau, kad jie nusipelnė to.
Alex: Kai kurie nusipelno to, bet tu negali su jais taip elgtis. Kartais jie negali nieko padaryti, todėl nusileidžia arba paprasčiausiai bijo būti įskaudinti. Turi suprasti, kad skaudinti kitus yra blogai ir tai yra klaida, kurią tu kartoji visą laiką. Elgiesi su kitais nepagarbiai, tačiau karma egzistuoja ir tai atsisuks prieš tave. Prarasi viską ką turi ir apie ką svajojai. Karma yra tikra kalė, todėl kartais perlenkia lazdą.
Elaine: Noriu pasirūpinti savo broliu bei kitais žmonėmis kurie man yra labai svarbūs, tačiau jeigu netekčiau visko negalėčiau jais pasirūpinti.
Alex: Tu neturi nieko daryti dėl kitų kad ir kiek jie tau rūpėtų. Visada galvok tik apie save, nes kai tau reikės pagalbos jie nusisuks ir paliks tave vieną, teigs, jog negali nieko padaryti.
Elaine: Ar galime susitikti? Aš noriu tavo pagalbos.
Alex: Nežinau, galbūt.
Elaine: Prašau.-užmerkiau akis.
Alex: Atsimerk, noriu pamatyti tavo akis.-man atsimerkus Alex žvelgė į mane. -Jos pilnos skausmo. Ar jauti tai? Jauti skausmą, kurį suteikei kitiems? Jauti, kad esi bejėgė ir negali nieko padaryti?-Alex pradėjo elgtis kaip savanaudis. -Ar jauti, kad esi nieko verta prieš kitus, kuriuos tu žemini? Ar jauti jų skausmą kai jie išgirsta tuos žodžius iš tavęs?
Elaine: Baik!-sušukau.
Alex: Atleisk.-papurtė galvą. -Aš taip pat nesu visiškai susitvarkęs su tuo ir kartais pratrūkstu. Mes nei vienas nesame tobuli ir tokių žmonių kaip tik reikia, nes jie tiesiog yra savimi.
Elaine: Ar gali man padėti, Alex?-paklausiau dar kartą.
Alex: Esu pasiryžęs tai pabandyti. Būsiu tavo ramstis ir padėsiu keistis bei atverti savo jausmus.-pažadėjo Alex.
Elaine: Ačiū tau.. Labai.-mano skruostu nuriedėjo viena ašara.
Alex: Tu jauti kitų skausmą. Tai yra gerai.-pripažino. -Tačiau privalai išlikti stipri ir nerodyti savo jausmų prieš nieką kitą, juos rodysi tik prieš mane ir nieką kitą.
Elaine: Gerai. Ar tu atvyksi?
Alex: Taip, jau turiu bilietą rytojui ir pagaliau sutiksiu šią nuostabią, tačiau kiek kitų sugadintą merginą.
Elaine: Ačiū dar kartą.-pasakiau ir padėjusi ragelį kompiuterį padėjau ant netoli manęs esančios kėdės.
Alex tikrai palietė man skaudžias temas ir niekaip negaliu atsigauti. Visa tai privertė mane susimąstyti ko aš iš tikro noriu.
Nusprendžiau paskambinti Noah, nes labai seniai su juo kalbėjau ir be galo pasiilgau. Kadangi neturėjau telefono susiradau jį savo Skype kontaktuose ir išvydusi, jog jis prisijungęs paskambinau.
Noah: Klausau.-išgirdau pavargusį balsą.
Elaine: Sveikas, atleisk, turbūt Kalifornijoje vis dar naktis.
Noah: Nieko tokio.-atsiduso. -Kas čia skambina jei ne paslaptis?
Elaine: Elaine. Nejau neprisimeni?
Noah: Elaine? Kaip seniai kalbėjom, kad žinotum kaip tavęs pasiilgau.
Elaine: Ir aš tavęs, brangusis. Kaip viskas klostosi be manęs Kalifornijoje?
Noah: Man tai prastokai, tačiau Jesse neatsitraukia nuo darbų ir net neatsimenu kada jį mačiau paskutinį kartą. Sakė, kad tvarko tavo įmonės reikalus. Ar tai tiesa?-paklausė ir įsijungė kamerą, kad galėčiau jį matyti. Kambaryje buvo tamsu, tačiau galėjau įmatyti pavargusį ir užsimiegojusį Noah veidą.
Elaine: Neatsimenu, kad būčiau jam tai minėjusi. Reikės ir jam paskambinti, nes vis dėl to mes labai seniai kalbėjome.-šyptelėjau įsijungusi vaizdą.
Noah: Tu ligoninėje?-paklausė. -Kas nutiko?
Elaine: Nieko rimto, tiesiog nusilpęs organizmas ir tiek.-patrūkčiojau pečiais.
Noah: Tu nieko nevalgai, todėl tavo organizmas ir silpsta. Finn visai tavęs neprižiūri tiesa?
Elaine: Viskas gerai, mes tiesiog šiek tiek apsipykome ir jie su Joshua išsikraustė kažkur.-atsidusau. -Manau, jog viskas susitvarkys, tačiau nenoriu įsileisti Josh į savo namus.
Noah: Kas nutiko kad susipykot?
Elaine: Sužinojau kai ką iš praeities ir atsikėlusi ligoninėje pamačiau Finn raštelį, kad jie išsikraustė. Be to turiu gerą žinią, kad atsirado žmogus, kuris man padės susitvarkyti su visais tai pykčio priepuoliais ir vėl tapti normaliai.
Noah: Tai labai šaunu, džiaugiuosi dėl tavęs. Noriu atvykti čia ir praleisti visas dienas su kartu, tačiau nenoriu palikti Jesse skęsti darbuose ir toliau meluoti. Manau, jog jis kenčia dėl kažko ir tik tu gali išsiaiškinti kodėl.
Elaine: Prižadu su juo pasikalbėti dar šiandien ir išsiaiškinti kas vyksta.
Noah: Manau, kad turėtum ilsėtis, visgi esi ligoninėje, o ne viešbutyje, todėl eik pamiegoti ir pailsėk. Aš taip pat grįžtu į savo sapnus, nes mano akys tiesiog žiauriai merkiasi.-nusijuokė.
Elaine: Gerai, iki.-nusiunčiau oro bučinį.
Noah: Iki, myliu.-taip pat atsiuntė oro bučinį ir skambutis pasibaigė.
Turiu paskambinti Finn ir paprašyti savo telefono, tačiau kaip man tai padaryti kai neturiu iš ko skambinti jam.
Nusprendžiau paklausyti Noah ir numigti šiek tiek, tuomet turėčiau būti paleista iš ligoninės.
Vėl trumpa dalis ir po visai ilgos pertraukos sakyčiau. Vis dar galvoju apie istorijos nutraukimą, tačiau nesulaukiu žmonių kurie pritartų arba prieštarautų tam. Net nežinau ką daryti ar ką galvoti, nes manau, jog vis labiau nusivažiuoju ir dalys vis trumpėja, taip pat nerandu laiko prisėsti ir ką nors parašyti. Tikiuosi, kad kas nors atsakys į mano prašymą išreikšti savo nuomonę jeigu galima taip pavadinti ir pasakyti ar verta tęsti šią istoriją ar ne. Labai lauksiu visų jūsų nuomonių ir vote. Ačiū, kad skaitot.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...