-Taip, dabar aš supratau, kad tu nugalėtoja, todėl prisidedu prie tavęs ir pereinu į tavo pusę.-pasakė ir man patraukus koją atsistojo, o aš paėmusi Chance ranką ir net nepažvelgusi į jo dėdę išėjau iš šio namo.
*Kitos dienos rytas*
Atsikėliau 12:37 ir buvau gerai išsimiegojusi bei pailsėjusi, poilsis man tikrai į naudą. Išlipusi iš lovos neskubėdama nuėjau į vonią ir atlikusi visą rytinį ritualą nužingsniavau prie spintos. Iš jos išsitraukiau šviesius džinsus ir baltus marškinius.
Apsirengusi nusileidau laiptais žemyn ir virtuvėje pamačiau Finn kalbantį telefonu. Jis priėjo prie manęs ir pabučiavo į skruostą kas kėlė man nuostabą, tačiau per daug į tai nekreipusi dėmesio pasidariau kavos ir prisėdau prie baro. Finn nustojus kalbėti jis atsisuko į mane.
-Anksti buvo atėjęs Chance ir papasakojo man, jog tu vakar gerai pasidarbavai su jo dėde ir jis dabar mūsų pusėje. Niekada taip nebūčiau pagalvojęs.-nusijuokė.
-Galėjai mane pažadinti.-pasakiau.
-Norėjau leisti tau išsimiegoti, nes visada Amerikoje keldavaisi anksti ir atvykai čia ne tik dirbti, bet ir atsipūsti nuo visos tos rutinos.-paaiškino.
-Na taip, šiandien kaip niekad gerai išsimiegojau ir dar niekas nesugadino nuotaikos.-nusijuokiau.
-Tikėkimės, kad ir nesugadins.-nusišypsojo.
-Manau turėčiau paskambinti tam fotografui dėl fotosesijos, nes sakiau, kad atvyksiu kaip įmanoma greičiau, o čia esu jau kelias dienas ir vis dar nepaskambinau pranešti.-atsidusau ir išgėrusi kavą puodelį padėjau į kriauklę.
Užlipusi laiptais viršun vėl patraukiau savo kambario link ir vos ne vos radusi savo telefoną surinkau fotografo numerį.
Fotografas: Damien, kuo galiu padėti?
Aš: Sveiki, čia Elaine Rivera, jūs man skambinote dėl fotosesijos.
Damien: Malonu girdėti. Dėl ko skambini?
Aš: Norėjau pasakyti, kad jau atvykau į Prancūziją.
Damien: Labai gerai, kad atvykai anksčiau, nes galėsime pradėti fotosesiją. Taip pat jei tau gerai seksis galėsime pavakarieniauti pas kitus fotografus kurie tavimi jau dabar susidomėję.
Aš: Gerai. Tuomet kada man atvykti į pirmą fotosesiją?
Damien: Jau rytoj, nenoriu atrodyti žiaurus pačią pirmą dieną, todėl gali atvykti 10:00, bet jeigu pasiliksi čia fotosesijos prasidės žymiai anksčiau.
Aš: Ačiū.
Damien: Kur reikės atvykti atsiųsiu žinute.-pasakė ir padėjo ragelį.
Telefoną padėjau ant spintelės prie lovos ir nusileidau žemyn. Finn vis dar buvo virtuvėje ir kažką gamino.
-Man labai įdomu kur yra Joshua?-paklausiau.
-Jis su manimi nekalba, todėl nežinau kur jis yra.-patrūkčiojo pečiais Finn.
-Tu juk supranti, kad negalime jo išleisti taip paprastai, nes jis gali nueiti pas Annette ir išduoti visus mūsų planus jai.-pasipiktinau. Atsistojusi nuo baro kėdės vėl užlipau laiptais į savo kambarį ir pasiėmusi telefoną surinkau Joshua numerį.
Joshua: Ko?
Aš: Tuoj pat grįžti namo.
Joshua: Ko iš manęs reikia?
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...