1.22

5 0 0
                                    

     -Aš pasakiau.-surikau ir atsistojusi nuo stalo paėmiau kėdę ir trenkusi ją į žemę suskaldžiau. Visi žiūrėjo į mane lyg į monstrą. -Tai tu Annette pavertei mane tokia pabaisa, mano tėvo mirtis taip pat prisidėjo ir aš visai palūžau. Taip norėjau atsisveikinti su savo tėvu, paliesti jo ranką atsisveikinimui, o dabar net nežinau kur jis palaidotas. Motina viską iš manęs atėmė, o niekas negali man padėti, vienintelis dalykas kurį žinau tai, kad jis palaidotas čia, Prancūzijoje.-pradėjau aiškinti.

     -Ir ką tu nori man tuo pasakyti?-paklausė Annette.

     -Siūlau jums bendradarbiauti su manimi bei Finn ir jūsų šeima galės ramiai gyventi negalvodami apie tai, jog aš lengvai bet kada galiu jus sužlugdyti.-nusišypsojau klastinga šypsena. -Tai siūlau kiekvienam iš jūsų. Mano pusėje esate saugūs, tačiau jeigu liksite šios šeimos pusėje tapsite mano priešais, o jais geriau nebūti.

     -Tu, man siūlai bendradarbiauti?-pasišaipė Finn motina.

     -Taip, jeigu nesutinkate aš palieku šiuos namus ir daugiau niekada nebesiūlysiu šios malonės jums. Turėtumėte sutikti su tuo.-perspėjau.

     -Teta, pasižiūrėkite į šią neprognozuojamą moterį, manau turite sutikti.-tikino ją Finn ir Joshua pusseserė.

     -Aš žinau kas ji yra iš tikrųjų, todėl net nesiruošiu bendradarbiauti su visišku nieku, šiukšle.-pasišlykštėjusi tarė.

     -Tai buvo jūsų pasirinkimas.-perspėjau. -Ačiū už vakarienę.-padėkojau ir Finn ištiesus ranką ją paėmiau. -Josh, brangusis einam.-paliepiau ir mes visi trys išėjome iš šių namų.

     -Rytoj ar net šiandien kažkuris iš ten buvusiųjų tikrai įžengs į mūsų namus prašydamas nepykti ir norės pereiti į mūsų pusę. Duodu jiems savaitę laiko, jeigu jie visi nesutiks pirmas dalykas kurį padarysiu, tai sudeginsiu jūsų šeimos namus.-šaltai pasakiau.

     -Tu beprotė, kaip gali taip elgtis su žmonėmis kurie nieko tau nepadarė?-pradėjo panikuoti Joshua.

     -Jie turėjo šansą, Joshua, tačiau juo nepasinaudojo, todėl nukentės.-patrūkčiojau pečiais. -Viskas priklauso tik nuo manęs ir jeigu aš būsiu prastos nuotaikos galiu pati juos užmušti savo rankomis. Annette tikrai prisidėjo prie mano motinos ir padėjo jai paslėpti mano tėvo kapą, todėl aš nesiruošiu jai atleisti. Šiandien daviau jai galimybę pasakyti kur jis palaidotas, tačiau ji nenorėjo pasinaudoti ta galimybę, todėl sulauks pasekmių.-ištariau ir automobiliui sustojus išlipau iš jo nelaukusi kol man atidarys duris.

     *Rytojus*

   Atsikėliau nuo skambučio į duris, todėl teko atsikelti. Užsidėjau chalatą ir susišukavusi plaukus nusileidau žemyn. Koridoriuje išvydau matytą vaikiną, jis buvo Finn ir Joshua pusbrolis.

     -Labas rytas.-nusišypsojo ir nužiūrėjo mane, tačiau aš be žodžių parodžiau jam į savo akis. -Vakar apsvarsčiau tavo pasiūlymą ir noriu pereiti į jūsų su Finn pusę.

     -Pusė yra mano, o ne Finn, mes tik bendradarbiaujam.-sukryžiavau rankas. -Kur kiti?

     -Po kol kas aš esu vienintelis kuris nusprendė ateiti čia ir sutikti su pasiūlymu. Vakar visi grįžome prie stalo ir aptarėme visa tai, mano mama sutinka su šiuo pasiūlymu, tačiau nežinau ar sutiks mano sesės.-paaiškino vaikinas. Jis buvo tikrai dailus, negaliu neigti.

     -Gerai, kadangi jos yra tavo motinos kūnas ir kraujas, todėl jų neliesiu, kaip ir tavęs, tačiau tu atliksi kelis darbelius ir praneši kas dedasi toje kvailoje šeimoje.-pasakiau. -Tikiuosi sulaukti tavo ištikimybės ir atsidavimo man, nes aš esu labai reikli ir galiu paprašyti net pačių keisčiausių dalykų.

EverythingWhere stories live. Discover now