Joshua: Juk atsisveikinai visam, Elaine.-pasakė klastingai Josh.
Aš: Žinau ką sakiau, tačiau apgalvojau tavo siūlymą ir sutinku susitikti rytoj.
Joshua: Šaunu, kad sutinki. Kur gyveni?
Aš: Amerikoje, Kalifornijoje.
Joshua: Tuomet abejoju ar mums pavyks susitikti rytoj, nes aš gyvenu Niujorke.
Aš: Tada lauksiu tavęs atvažiuojant į Kaliforniją.
Joshua: Tiek ilgai tavęs ieškojau ir pasirodo buvai netoli, prie jūros kaip ir norėjai.
Aš: Na, aš dabar negyvenu prie jūros, tačiau turiu kelias vilas prie pat kranto. Visada žinojai, kad noriu gyventi Amerikoje prie jūros, tačiau manęs ten neieškojai.
Joshua: Galbūt pasidaviau, nes man jau atrodė beprasmiška tave rasti. Prašiau tavęs, kad pasislėptum ir negalvojau, kad kai žinau, jog norėjai gyventi prie jūros tu ten važiuosi, bet tai padarei ir aš eilinį kartą susimoviau.
Aš: Tikrai susimovei, Josh. Kai būsi Kalifornijoje paskambink.-pasakiau ir padėjau ragelį.
Liftui atvažiavus išlipau iš jo ir nužingsniavau išėjimo iš viešbučio link. Vos išėjus į kiemą patraukiau link savo automobilio į kurį vėliau įsėdau. Pamaniau, kad nebūsiu savanaudė ir paskambinsiu Finn, kad susitariau su Joshua dėl susitikimo Kalifornijoje. Vėl išsitraukiau telefoną ir surinkau numerį parašytą lapelyje, kuris vis dar buvo mano kišenėje. Paspaudžiau skambinimo mygtuką ir greitai išgirdau Finn balsą.
Finn: Finn Nickson klauso.
Aš: Tiesiog skambinu, nes noriu pranešti, kad susitariau dėl susitikimo su Joshua ir jis atvyks į Kaliforniją.
Finn: Elaine? Maniau niekada nepaskambinsi.
Aš: Esu žodžio žmogus, nors jei ir sugadinai viską pas mano motiną mes sudarėme tokią sutartį.
Finn: Pažadu padėti dar kartą jei tik tau to reikės.
Aš: Susitvarkysiu su viskuo pati, Finn.
Finn: Pirmadienį būsi savo įmonėje?
Aš: Taip, tik ryte nuvažiuosiu pasiimti bylos iš teismo ir tuomet tikrai būsiu įmonėje. Kodėl klausi?
Finn: Atvažiuosiu pas tave prieš pietus, gerai?
Aš: Jei tik nori.
Finn: Tuomet lauk manęs pirmadienį.
Aš: Iki.-pasakiau ir padėjau ragelį. Įdomu ko jam prireikė, kad nori atvažiuoti pas mane pirmadienį.
Užkūriau automobilio variklį ir nurūkau namų link.Šiandien buvo tikrai sunki diena ir nepadariau visų darbų kuriuos suplanavau padaryti su Matty, todėl teks dirbti rytoj bei nuvažiuoti į savo viešbutį.
Įvažiavusi į savo namų kiemą ten pamačiau stovinčią nematytą automobilį. Greitai pati išlipau iš savojo ir patraukiau namų link ir vos į juos įėjusi išvydau Cristian.
-Persigalvojai, broliuk?-pašaipiai paklausiau.
-Anksčiau galvojau, kad ji sako tiesą, tačiau žinau, jog niekada man nemelavai ir mes palaikydavome vienas kitą. Nusprendžiau pereiti į tavo pusę, tačiau likti gyventi pas mamą ir perduoti ką ji apie tave mano, kokie jos planai ir visą kitą. Ar sutinki?-paklausė.
-Sutinku. Džiaugiuosi, kad pasirinkai teisingai ir mes viską nugalėsime kartu.-nusišypsojau.
-Kaip dėl Finn, kaip jis tave rado ar tu jį radai?-paklausė.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...