Pamačiau žmogų, kurį taip seniai mačiau...
Tai buvo mano dėdė, kurio nemačiau gal 10 metų. Jis atrodė žymiai solidžiau ir jo stilius pagerėjo bei šukuosena ir plaukų spalva.
-Dėde, labai seniai jus mačiau.-apsidžiaugiau, tačiau labai norėjau sužinoti ką jis čia veikia ir kur buvo visą tą laiką. -Kur jūs buvot visus šiuos metu?
-Nenorėjau dalintis savo sėkme su tavo motina, nes ji tik to ir siekia, turtų.-pasakė.
-Bet kodėl tada sakėte, kad ji leido jums stebėti mane užaugant?-paklausiau.
-Manai, kad aš tada rodžiau visus savo drabužius, automobilius, laikrodžius?-nusijuokė. -Eidavau ten kaip koks vargeta ir melavau, kad labai sunkiai gyvenu. Po to kai tavo motina pradėjo manęs ieškoti suvaidinau savo mirtį ir ramiai gyvenau. Prieš puse metų aš išgirdau apie tavo įmonę ir ilgai sekiau tavo darbą bei visus tavo sandėrius, sutartis ir labai tavimi didžiuojuosi. Tavo tėvas norėjo, kad užaugusi turėtum viską ir prašė manęs, kad jei kas nors nutiktų padėčiau tau, tačiau šiandien man reikia tavo pagalbos.-pasakė su viltimi akyse.
-Aš pakeičiau savo stilių, šukuoseną, bet deja praradau didelę dalį savo turtų ir dabar mano kišenėje tėra 500 dolerių.-pasakė jis po kelių sekundžių tylos.
-Negaliu niekuo padėti ir manau neturėtumėt atėjęs čia manipuliuoti tuo, kad seniai jus mačiau. Jeigu būčiau paprasta mergina, kuri nebūtų nieko pasiekusi abejoju ar iš vis būtumėt čia atėjęs arba jeigu jums nereikėtų mano pagalbos.-nusijuokiau. Jis galvoja, kad esu naivi mergaitė ir juo patikėsiu bei pulsiu su malonumu jam padėti, bet jis labai klysta. -Norėčiau, kad apleistumėte mano kabinetą bei šį pastatą.-pasakiau ir ranka parodžiau į duris.
-Nejaugi nepadėsi savo dėdei bėdoje, o tiesiog išmesi kaip šunį?-paklausė.
-Nedarau labdaros jokiems giminaičiams, kurių nebuvo tada kai man reikėjo pagalbos arba kai augau, taigi jums tai nėra išimtis. Durys ten.-dar kartą parodžiau ir pradėjau rinktis savo daiktus. Viskio butelis buvo padėtas atgal į barą ir tai turbūt buvo Matty darbas.
Susirinkusi daiktus ruošiausi išeiti iš kabineto, bet ten vis dar sėdėjo mano dėdė. Tiesiog atidariusi duris išėjau ir palikau jas praviras. Priėjau prie sekretorės ir paliepiau prieš išeinant administracijoje pasakyti, kad valytoja užrakintų mano kabineto duris. Pasakiusi pradėjau žingsniuoti link tos vietos kur palikau vaikinus, o jie sėdėjo ant fotelių ir naršė savo telefonuose.
-Galime eiti.-nusijuokiau, kai Noah susiraukė, bet jie abu vistiek juos įsikišo į kišenes.
Išėję iš pastato patraukėme kiekvienas prie savo mašinų ir susitarėme, kad jie seks paskui mane link mano namų, nes norėjau pasidėti visus daiktus ir persirengti. Manau, kad šiandien tikrai pasilinksminsiu, nes to nedariau labai ilgai, o jeigu jiems reikės kur nors apsistoti nuvažiuosime į mano viešbutį ir ten juos apgyvendinsiu. Sustojus prie mano namų visi išlipome iš automobilių ir patraukėme link jų. Pastebėjau, kad namuose degė šviesos, o tai reiškia, kad tvarkytoja vis dar ten. Atidariau duris ir ten išgirdau kelis balsus.
-Jau grįžau namo.-sušukau ir nusimovusi batus bei paltą parodžiau kur vaikinams padėti savo paltus taip pat. Nors dar nebuvo labai šalta, bet jau reikėjo lengvo paltuko. Pradėjau žingsniuoti link svetainės, o Noah ir Jesse taip pat.
-Labas, sese. Matau atsivedei čia net du vaikinus, tai tau nebūdinga.-pasišaipė brolis, kurio nemačiau 3 metus, nes jis studijavo.
-O dieve, Cristian, nemačiau tavęs ištisus 3 metus. Kaip tu čia atsiradai?-paklausiau.
-Atvykau, nes baigiau mokslus ir nusprendžiau pirma aplankyti savo mylimą sesutę.-nusišypsojo ir išskėtė savo rankas apkabinimui, o aš puoliau į jo glėbį. Buvau taip jo pasiilgusi, tačiau pagaliau galiu jį apkabinti ir džiaugtis jo buvimu šalia manęs.
-Net neįsivaizduoji kaip aš tavęs pasiilgau. Tie 3 metai, kol tavęs čia nebuvo ėjo taip lėtai, tačiau tu vėl čia ir galiu tuo džiaugtis.-pasakiau.
-Kur dingo tavo prancūziškas akcentas sese?-paklausė ir pakėlė antakius. Mano šeima ir aš esame iš Prancūzijos, todėl mes visi turime prancūziško akcento savo kalboje, tačiau aš taip ilgai nekalbėjau savo gimtąja kalba.
-Na, jis dingo.-nusijuokiau. -Stengiausi jo atsikratyti ir man pavyko, o kaip matau tau taip pat. Labai seniai kalbėjau gimtąja kalba, todėl net nežinau ar galėčiau susikalbėti su kažkuo.-nusijuokiau dar kartą, o su manimi ir brolis.
-Mano akcentas niekur nedingo, aš tiesiog jį užslėpiau.-pradėjo kalbėti su akcentu. -Matau gerai laikaisi ir nestovi vietoje. Čia visas internetas skamba apie garsiąją ''Rivera'' įmonę bei garsiuosius aukštos klasės viešbučius. Didžiuojuosi savo seserimi
-Malonu tai girdėti, tačiau šiame kambaryje yra mano namų tvarkytoja bei du vaikinai su kuriais šiandien pasirašiau svarbią sutartį ir jie pasikvietė mane į klubą atšvęsti.-perspėjau brolį ir atsisukusi parodžiau į kiekvieną juos pristatydama. -Čia yra Noah, o čia Jesse. Tai mano brolis Cristian.
-Malonu.-pasakė prancūziškai Cristian.
-Mums taip pat.-atsakė vaikinai, bet angliškai. Atsisukau į brolį ir pažiūrėjau į jį žudančiu žvilgsniu.
-Nemandagu su svečiais kalbėti prancūziškai, tačiau kaip matau tu kitaip nesupranti, todėl esu priversta tai pasakyti šia kalba.-paaiškinau broliui. Jis specialiai daro tai kas man nepatinka ir yra nepriimtina, todėl esu susitaikiusi su tuo, tačiau yra ir mandagumo taisyklės.
-Jie laisvai tai suprato, todėl nemanau, kad yra blogai kalbėti ne angliškai. Taip pat pralavinsime tavo įgūdžius, nes kai paskutinį kartą atsimenu mūsų šeimos atostogas pas gimines viliojai prancūzus savo manieromis bei iškalba.-klastingai nusišypsojo bei prakalbo prancūziškai.
-Neprovokuok manęs, Cristian.-perspėjau jį. -Žinai kuo tai baigėsi, todėl bandai užpilti druskos ant senų žaizdų, tačiau privalai liautis tai daryti. Tavo žaidimai gali baigtis bloguoju tau.
-Nebijau tavęs ir atvykau čia padėti motinai susitvarkyti su tavo nepaklusnumu. Ji nori tave išsiųsti atgal į Prancūziją.-paaiškino. Negalėjau patikėti, kad jis mane išdavė.
-Lauk.-sušnypščiau, mes visą laiką kalbėjome prancūziškai ir supratau, kad jis nenorėjo, jog kas nors suprastų apie ką mes kalbam. -Nepakęsiu išdavikų savo namuose. Tikiuosi nesimaišysi man po kojomis.
-Manau tavo svečiai norėtų sužinoti apie tavo praeitį daugiau.-nusišypsojo klastinga šypsena.
-Lauk!-sušukau. Cristian nusijuokęs išsinešdino iš mano namų, o aš atsisėdau bei susiėmiau už galvos. Jis mane išdavė dėl motinos, nes turbūt ji jam kažką pažadėjo arba eilinį kartą sumelavo apie mane. Visada juo pasitikėjau bei labai mylėjau, o jis taip su manimi pasielgė.
-Kas čia nutiko?-paklausė Noah.
-Mano vienintelis brolis, mano kraujas išdavė mane ir susidėjo su mano motina.-paaiškinau jau kalbėdama angliškai.
-Kodėl tu taip kalbi apie savo motiną? Nejaugi ji tokia ragana ar kažką blogo padarė?-vėl paklausė Noah. Manau jis yra smalsus, nes vaikinai paprastai neklausia tokių dalykų.
-Ji padarė daug blogų dalykų ir neužtektų dienos apie tai papasakoti, todėl nemanau, kad tai yra labai svarbu. Ji tiesiog niekam tikusi melagė motina, kuriai jos vaikai nėra svarbūs.-paaiškinau jam.
-Jeigu ji nesirūpina savo vaikais tuomet kodėl ji padeda tavo broliui ir ruošiasi jį apgyvendinti savo namuose?-paklausė Jesse. Tai man buvo netikėta, nes jis kurį laiką buvo per daug tylus.
-Jai vėl kažko prireikė ir ji yra pasiryžusi dėl to pasinaudoti mano broliu, savo sūnumi, nes jai niekas nesvarbu išskyrus ją pačią. Ruošiuosi išsiaiškinti ką ji sumanė ir išgelbėti savo brolį kuo greičiau, nes kitaip jis nudegs, o į tą ugnį jį įstumsiu aš, todėl turiu susivaldyti to nepadariusi ir neprisiminusi visų savo klaidų padarytų vos per 1 metus praleistus Prancūzijoje.-pasakiau.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...