Dabar visi veikėjai kalbės prancūzų kalba, nebent aš parašysiu kada jie kalbės angliškai.
-O aš nesistengsiu grįžti, kad ir kaip tu manęs lauktum.-atsipeikėjusi nusijuokiau. Man turbūt tikrai buvo priepuolis, nes mano nuotaika pasikeitė žaibiškai.
*Prancūzijoje*
Aš ir Joshua sėdėjome taksi ir važiavome link mano išnuomoto buto miesto centre. Po maždaug valandos į namus įžengs Finn ir viskas pagaliau prasidės.
-Vos grįžę turėsime ruoštis vakarienei, Joshua, todėl apsirenk kostiumą.-pasakiau ir taksistui sustojus bei sumokėjus pinigus patraukėm link didelio dviaukščio buto.
Įžengus į vidų aš patraukiau apžiūrėti kambarių bei išsirinkti savo nuosavą.
-Už tokią prabangą ir tokį didelį butą, turbūt paklojai nemažai pinigų.-pripažino Joshua.
-Man tie pinigai kuriuos sumokėjau nebuvo dideli ir nereiškė nieko.-patrūkčiojau pečiais ir atradau kambarį kuris man patiko. Visas šis butas buvo prabangus, o baldai buvo senovinio stiliaus. Tai buvo tokia prabanga, kokia aš mėgaudavausi Finn ir Joshua tėvų namuose.
-Visa šita prabanga man primena mano tėvų namus. Motina visuomet prižiūrėjo savo baldus.-atsiduso. Kad jis žinotų, jog šiandien jo laukia pasimatymas su motina.
*Po maždaug 2 valandų*
Finn turėjo pasirodyti prieš valandą, tačiau jo vis dar nėra. Buvau pasiruošusi vakarienei. Apsirengiau raudoną aptemptą suknelę, kuri išryškino mano figūrą bei raudonus aukštakulnius. Mano plaukai buvo palaidi, o lūpos ryškiai raudonos, akys išdavė, jog esu klastinga bei nepasiduodanti.
Išgirdau rakinamų durų garsą bei nusišypsojau, nes žinojau, jog ten Finn. Pradariusi kambario duris pamačiau, jog Joshua stovėjo laiptų apačioje ir žvelgė į Finn lyg į vaiduoklį, o aš klastingai nusijuokiau.
-Sveikas atvykęs, brangusis.-pasveikinau Finn ir nulipau laiptais žemyn. Priėjusi Finn ištiesiau jam savo ranką, kurią jis žinoma pabučiavo.
-Visada malonu išvysti tokią nuostabią damą kaip tu, Rivera.-nusišypsojo.
-Joshua, turbūt prisimeni savo brolį Finn, ar ne?-nusijuokiau.
-Tu buvai viską suplanavusi tiesa? Turbūt ir pabėgot kartu.-pasibjaurėjo.
-Dėja, bet mes susitikome prieš kelias dienas. Jūs abu man esate reikalingi čia, nes turite savo darbo dalį, o ypač Finn.-nusišypsojau klastingai.
-Taigi jūs suplanavote tai, bet kam aš čia?-paklausė.
-Finn labai norėjo keršto ir aš prižadėjau tave privilioti, tačiau viskas pakrypo ta linkme, kad jis tiesiog sugadino savo sandorio dalį, todėl dabar galiu su juo daryti ką tik noriu.-nusijuokiau.
-Manau turime prisiminti senus įgūdžius bei savo gimtąją kalbą.-nusišypsojo nieko gero nežadančia šypsena bei prabilo prancūziškai Finn. -Kibkitės į mano ranką madam ir žingsniuokime.
-Ačiū.-taip pat prakalbau prancūziškai. -Dabar mes įvykdysime viską ką aš planavau nuveikti čia.-nusišypsojau ir įsikibusi Finn į parankę patraukiau išėjimo link.
*Automobilyje, netoli Finn ir Joshua motinos namo*
Paaiškinau Johsua visą savo planą ir, kad pirmas žmogus kuris nueis prie durų būsiu aš, o tada kai aš duosiu ženklą pasirodys ir jie. Per visą vakarienę Joshua stengsis nekalbėti nebent bus paklaustas, nes kitaip viską sugadins.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...