1.11

8 0 0
                                    

   Vos tik baigusi kalbėti susiėmiau už galvos ir pravirkau pirmą kartą po tiek metų. Išgirdusi jo taip išsiilgtą balsą supratau, jog myliu jį, tačiau mums nelemta būti kartu. Nenoriu, kad jis grįžęs į mano gyvenimą mane pakeistų ir gražintų senąją Elaine, nes tik būdama šalta ir nepalaužiama esu žinoma ir įtakinga. Pripratau, jog karjera yra svarbiau nei jausmai ir meilė.

   Sėdėjau ir mąsčiau apie savo gyvenimą kol nepradėjo skambėti mano telefonas.

Aš: Klausau.

Jesse: Kaip jautiesi po vakar? Noah sakė, jog nori su manimi pasikalbėti, kas nutiko?

Aš: Tiesiog pagalvojau, kad reikėtų užbaigti pasakoti, tačiau šiandien nesijaučiu labai gerai, todėl nemanau, kad tai gera mintis.

Jesse: Ar tu verkei?

Aš: Ne.. Nežinau.. Gerai, aš verkiau.

Jesse: Kas negerai?

Aš: Atsimeni Joshua iš pasakojimo? Vakar išėjau iš klubo ir mane pasivijo Finn, mes sudarėme sutartį. Jo sutarties dalis buvo tokia, kad aš priviliosiu Joshua ir jis galės jam atkeršyti už mane ir aš sutikau. Viskas susiklostė taip, kad jis sugadino tą sutartį, o aš dėl to paprašiau Joshua telefono numerio ir jam paskambinau. Mes kalbėjome neilgai, bet man užteko išgirsti tik vieną žodį kurį jis ištarė ir aš supratau, kad vis dar jį myliu. 

Jesse: Kas blogai tuomet? Nejaugi jis neatvyks čia ir jūs normaliai nepasikalbėsit bei nieko neišsiaiškinsit?

Aš: Žinant mano charakterį aš nenoriu pasikeisti, nes viską ką dabar turiu pasiekiau būdama šalta ir negailestinga. Nors ir myliu jį man karjera yra svarbesnė už meilę.

Jesse: Tu tikrai neeilinė mergina, nes visos kitos pultų mylimiems vaikinams į glėbį. Manau turėtum susitikti su juo ir pakalbėti apie tai. Galbūt jis taip pat nenori iškart eiti prie santykių po tokios ilgos pertraukos.

Aš: Tu teisus. Esi lyg mano asmeninis psichologas.

Jesse: Džiaugiuosi, kad galiu padėti. Be to paskatinau Noah paskambinti tau ir jis tai padarė, tačiau matau nesiruoši pas jį važiuoti.

Aš: Jaučiausi tikrai prastai, bet dabar kai supratau viską manau nuvažiuosiu pas Noah viską išsiaiškinti.

Jesse: Jis vos tik atsikėlęs manęs klausė kur esi, todėl liepiau jam tau paskambinti. Jo pagyrios buvo tikrai žiaurios, bet pas jį buvau prieš maždaug 3 valandas, nes turėjau aplankyti savo tetą čia taigi paskambinau tau paklausti ar pas jį nuvažiuosi.

Aš: Taip, nuvažiuosiu dabar. Linkėjimai tetai.

Jesse: Gerai, perduosiu. Ačiū, kad juo rūpiniesi.

Aš: Jis juk mano draugas.

   Baigusi kalbėti su Jesse išsiruošiau pas Noah į viešbutį. Negaliu meluoti, bet vis dar blogai jaučiausi dėl to kas atsitiko su Joshua ir noriu jam vėl paskambinti. 

   Atsiradusi prie viešbučio sustojau automobilių stovėjimo aikštelėje. Turėjau eiti pas Noah, bet tiesiog nenorėjau išlipti iš automobilio. Išsitraukiau telefoną ir suradau Joshua numerį, man tereikėjo paspausti tą nelemtą žalią mygtuką ir būčiau jam paskambinusi, tačiau negalėjau. Užrakinau telefoną bei išlipusi iš automobilio patraukiau viešbučio link. Įėjusi į vidų priėjau prie registratūros.

    -Gal galėčiau sužinoti kuris kambarys yra Noah White?-paklausiau ir nusisukusi nuo tos merginos užverčiau galvą į viršų, kad nepravirkčiau vėl.

     -379 kambarys. Panele, ar jums viskas gerai?-susirūpinusi paklausė.

     -Taip viskas puiku.-linktelėjau ir nuėjau lifto link. Užkilusi į reikiamą aukštą pradėjau ieškoti Noah kambario ir jį suradusi pabarbenau į duris.

     -Jei čia tu Jesse prisiekiu dievu užmušiu tave, kad čia nepasirodei net 3 valandas.-atidarė duris Noah vien tik su apatiniais. Galėjau matyti jo gerai ištreniruotą kūną. 

     -Deja, bet čia ne Jesse, kad ir kaip norėtum.-patrūkčiojau pečiais.

     -Tu esi žymiai geriau nei jis, patikėk manim.-nusipurtė, o aš nusijuokiau.

     -Taigi, skambinai man ir kalbėjai apie jausmus. Norėčiau tai išsiaiškinti.-nuėjau ir atsisėdau ant sofos jo viešbučio kambaryje.

     -Žinai, kad man yra pagyrios, todėl prišnekėjau nesąmonių ir tiek. Tikiuosi nepyksti dėl to ką vakar dariau ir šiandien pasakiau.-žiūrėjo į mane.

     -Žinoma, kad nepykstu. Esi man lyg brolis, kol tuo tarpu mano tikrasis brolis dabar yra mano motinos pusėje ir niekaip negaliu jo perkalbėti.-dirbtinai nusijuokiau.

     -Galbūt jis myli ją ir nenori palikti visiškai vienos. Tu nuo jos nusisukai, tėvas mirė, todėl jis ja rūpinasi.-bandė mane paguosti.

     -Jis nėra užjaučiantis. Anksčiau šaltasis mūsų šeimoje buvo jis, tačiau kai išvažiavo pasikeitė ir tapo švelnus. Dabar aš esu šaltoji ledo karalienė.-nusijuokiau.

     -Tu nesi ledo karalienė, tiesiog aplinkybės tave tokia padarė. Savo šeimoje aš esu tas bad boy, o mano du broliai bei sesuo yra geri ir nuoširdūs, tikros mano priešingybės.-nusijuokė, o aš kartu su juo.

     -Mano praeitis nėra labai gera ir tai privertė mane pasikeisti ir tapti didesne kovotoja nei buvau anksčiau. Štai dėl to dabar prieš save matai advokatę, viešbučių tinklo bei įmonės savininkę.-iškėliau galvą į viršų pasipuikuodama, o vėliau nusijuokiau pati iš savęs.

     -Dabar esi tikrai nuoširdi, jei kas nors pasakytų, kad esi šalta ir išdidi pasakyčiau, jog jie tikri kvailiai, nes nematė tavęs tokios, kokia esi dabar su manimi.-pagyrė mane Noah.

     -Tu ir Jesse esate mano geri draugai. Tu labiau kaip brolis man, o Jesse lyg asmeninis psichologas, kurio paslaugų aš kartais net neužsisakau.-nusijuokiau. Būvimas su Noah tikrai mane pralinksmino ir beveik nebegalvoju apie Joshua.

     -Tuomet aš vadinsiu tave savo antra sesute.-atėjęs prie manęs apkabino per pečius bei prisitraukęs arčiau pabučiavo kaktą.

     -Ei, aš ne sesutė, o sesuo. O tu būsi mano mažasis kvailys broliukas.-iškišau liežuvį.

     -Nori, kad jį nukąsčiau?-paklausė ir pakėlė antakius.

     -Tu tikrai vis dar girtas.-nusijuokiau.

     -Ne, tik apsėstas tavęs.-pasakė ir atsisukęs į mane visu kūnu pradėjo žiūrėti tiesiai į akis. -Arba aš tikrai vis dar pagyriose arba tavo akys yra nuostabios.

     -Manau brolis sesei nesako tokių dalykų.-atsakiau jam, tačiau pati neatitraukiau savo žvilgsnio nuo jo akių.

     -Būsiu pats didžiausias kvailys jei nepamėginsiu padaryti to pačio ką norėjau padaryti ir vakar, tave pabučiuoti.-sušnabždėjo ir sulietė mūsų lūpas. Atsakiau į Noah bučinį. Net nesupratau kas man tada užėjo, tačiau norėjau užmiršti Joshua ir apglėbiau savo rankomis jo kaklą, kol tuo tarpu Noah pagilino mūsų bučinį.

     -Turėtumėm sustoti.-pasakiau vaikinui bučiuojant mano kaklą.

     -Negaliu atsitraukti.-sušnabždėjo ir vėl sulietė mūsų lūpas. Mane aplankė jausmas, kad bučiuojuosi su Joshua, todėl įvėliau savo rankas į Noah plaukus. -Aš tikrai apsėstas tavęs.-atsitraukęs, nes mums pritrūko oro pasakė.

     -Tai neturėtų pasikartoti, Noah. Manau man jau metas eiti.-atsistojau vis dar alsuodama.

     -Žinau, kad myli kitą, tačiau tu mane suviliojai ir pripažinsiu tau stulbinamai gerai pavyko tai padaryti.-pažiūrėjo į mane ir nusisuko.

   Nekreipiau dėmesio į Noah ištartus žodžius ir išėjau iš jo kambario. Įlipusi į liftą išsitraukiau telefoną ir pasiryžau surinkti Joshua numerį vėl, bet šįkart tikrai paspaudžiau žalią mygtuką ir vėl išgirdau jo balsą.

Joshua: Juk atsisveikinai visam, Elaine.-pasakė klastingai Josh.


     Turbūt su šiokia tokia intriga ši dalis. Ačiū, kad skaitot ir lauksiu jūsų vote bei nuomonių.

EverythingWhere stories live. Discover now