1.13

19 0 0
                                    

      -Nieko nebesugrąžinsi, Cristian. Turi išeiti iš mano namų. Susitiksim rytoj.-pasakiau ir nužingsniavusi į savo kambarį bei griuvau į lovą, nes pavargau nuo visų dramų.

     *Rytas*

   Atsikėliau 9:34 ir nusprendžiau paskubėti, nes turiu šiandien taip pat daug ką nuveikti, todėl pasiėmiau naują apatinį trikotažą bei patraukiau vonios link. Viską ten atlikusi priėjau prie spintos ir iš jos išsitraukiau juodas kelnes, kurios buvo panašios į kostiumines ir baltus marškinius su apykakle. Prie jų užsidėjau smaragdų vėrinį. Plaukus palikau palaidus ir pasidariau lengvą dieninį makiažą. Užsidėjau platforminius batelius ir pasiėmusi rankinę patraukiau savo darbo kambario link, nes turėjau pasiimti naujo viešbučio interjero eskizus. Pasiėmusi visus reikalingus daiktus iš darbo kambario nusileidau laiptais žemyn bei nužingsniavau į virtuvę, kurioje pasidariau kavos ir ją išgėrusi išvažiavau iš namų kiemo.

   Pirmiausia nusprendžiau nuvažiuoti į savo viešbutį patikrinti kaip ten viskas ir savo kambaryje padėti eskizus. 

   Privažiavus prie viešbučio su pavadinimu 'Rivera' išlipau iš automobilio ir mane pasitiko patarnautojas.

     -Laba diena, panele Rivera. Malonu jus matyti.-nusišypsojo ir paėmė mano automobilio raktus, kad galėtų jį pastatyti.

     -Sveikas. Man taip pat malonu apsilankyti savo viešbutyje.-nusišypsojau ir įėjau į vidų. Ten mane pasitiko modernus, bet tuo pačiu ir prabangus interjeras. Priėjau prie registratūroje sėdinčios merginos, kuri mane pamačiusi iškart įsitempė.

     -Laba diena, panele.-pasisveikino.

     -Labas. Norėčiau rasti Ruth, tegul ateina į mano kambarį.-pasakiau ir patraukiau lifto link. Ten stovėjo kažkoks pasipūtęs turtuolių sūnelis, kuris kėlė man juoką. 

     -Nuo kada čia apsistojai? Galbūt pasakyk savo kambario numerį ir užsuksiu pas tave vėliau.-atsisuko į mane jis ir bandė flirtuoti.

     -Nuo pat šio viešbučio statymo, o tu?-paklausiau paprastai.

     -Ką?-paklausė taip pat nesupratęs.

     -Esu šio viešbučio savininkė ir įkūrėja, jeigu būtų galima taip pasakyti.-paaiškinau.

     -Tai esi ta garsioji Rivera?-vėl paklausė.

     -Na, taip išeina.-nusijuokiau, tačiau liftas sustojo ir tai buvo ne mano aukštas, o tai reiškė, kad jis pagaliau iš čia išeis. Jis nieko nesakęs išlipo iš lifto, o aš paspaudžiau paskutinio aukšto mygtuką. 

   Pakilusi į reikiamą aukštą išlipau iš lifto ir patraukiau savo kambario link. Iš rankinės išsitraukiau raktą ir atrakinau kambario duris bei į jį įėjau. Pasidėjau savo rankinę ant fotelio ir ištraukiau eskizus, tačiau išgirdau suskambantį savo telefoną. Išsitraukiau jį iš rankinės ir nežiūrėdama kas skambina atsiliepiau.

Aš: Elaine.-pasakiau.

Joshua: Sveika, skambinu pasakyti, kad nusipirkau lėktuvo bilietą į Los Andželą.

Aš: Tuomet šaunu. Lauksiu tavęs atvykstant, tačiau dabar esu užsiėmusi, todėl negaliu kalbėti. Iki.-atsisveikinau ir padėjau ragelį. Nesuprantu kodėl jis skambina man pasakyti, jog nusipirko lėktuvo bilietą. 

     -Laba diena. Girdėjau, kad kvietėte mane.-į kambarį nepasibeldusi įėjo Ruth. Ji buvo miela mergina, kuri buvo mano viešbučio administratorė ir jei kas nors atsitikdavo skambindavo man bei su ja tariuosi dėl kitų viešbučių interjero, nes ji baigė interjero dizainerės mokslus.

EverythingWhere stories live. Discover now