-Tuomet turi labiau atverti savo širdį ir kažką pamilti.-man sustojus savo namų kieme jis pravėrė mano automobilio duris ir prieš išlipdamas atsisuko į mane. -Sudie, Elaine, linkiu tau rasti savo mylimąjį. Palikau savo bei Joshua numerius lapelyje, todėl jei ko nors reikės skambink.
Finn išlipus aš suradusi lapelį jį paėmiau ir susirinkusi visus savo daiktus iš automobilio patraukiau link savo namų. Įžengusi į vidų ten radau savo namų tvarkytoją ir nesupratau ką ji čia veikia, tačiau nekreipiau į ją dėmesio, nes viskas kas buvo mano galvoje, tai skambutis Joshua.
Nusprendžiau eiti į savo darbo kambarį, nes ten nesilanko mano namų tvarkytoja, nes aš prašiau, kad nors vienas kambarys liktų mano asmeniniu, kuriame ji nėra buvusi, todėl jį aš tvarkau pati. Įžengusi į vidų numečiau savo rankinę ant sofos stovėjusios kambaryje, o pati patraukiau stalo link. Atsisėdusi prie jo iš džinsų kišenės išsitraukiau telefoną ir surinkusi parašytą numerį dvejojau skambinti ar ne, tačiau pasiryžau.
Joshua: Klausau?-lyg klausdamas kas skambina atsiliepė.
Aš: Sveikas, Joshua.-gundančiai kaip ir anksčiau pasisveikinau.
Joshua: Hmm...-atsikrenkštė. -Sveiki. Su kuo aš kalbu?-man buvo taip gerą girdėti jo balsą ir jo prancūziškas akcentas buvo dingęs kaip ir mano.
Aš: Nejau neprisimeni manęs? Visi įvykiai prieš 5 metus.-priminiau jam.
Joshua: Elaine?-nustebęs ir sutrikęs paklausė.
Aš: Taip, Joshua, tapati Elaine. Anksčiau buvau tavo Elaine.-priminiau. Vien prisiminus akimirkas praleistas kartu su juo mano širdis pradeda plakti greičiau.
Joshua: Negaliu patikėti, Elaine.. O dieve, aš.. Atleisk man.-atsiprašė.
Aš: Turėtum dėl ko atsiprašyti Joshua. Visą laiką tavimi tikėjau, o prieš kelias dienas sužinojau visą tiesą apie tave ir tavo melus.-nuliūdusi pasakiau. Aš jį tikrai tada mylėjau, o jis to negerbė ir įskaudino mane po tiek metų, o tai yra keista.
Joshua: Apie ką tu kalbi? Kokie dar melai?-nesupratęs paklausė. -Anksčiau mane vadinai Josh ir aš to labai pasiilgau.
Aš: Tikiuosi daugiau nebevadinsiu tavęs Josh. Sužinojau, kad man gyvenant tavo ir Finn namuose, kai mes tariamai mylėjome vienas kitą tu dulkinai kitas, Joshua.
Joshua: Kas tau tai pasakė? Aš tave tikrai mylėjau ir nedulkinau nieko, nebent tu manęs nemylėjai.
Aš: Nesvarbu kas man tai pasakė, tačiau aš tikiu tuo žmogumi. Norėjau tiesiog įsitikinti vieną dalyką ir aš neklydau taip manydama. Ačiū, kad išklausei, Joshua.
Joshua: Palauk. Turbūt po tiek laiko sutikai Finn, kuris kaip ir aš visą laiką tavęs ieškojo, nes norėdamas apsaugoti mūsų meilę pasakiau jam, jog dulkinau kekšę, kurios dabar važiuoju ieškoti, nes įsimylėjau ją, bet važiavau ieškoti tavęs, Elaine.-pradėjo kalbėti prancūziškai.
Aš: Tai nebesvarbu, Joshua. Gero tau gyvenimo.
Joshua: Ne. Kaip radai mano telefono numerį?-paklausė angliškai.
Aš: Kai reikia galiu ir pasistengti. Tiesiog noriu atsisveikinti visiems laikams ir tikiuosi, kad manęs neieškosi.
Joshua: Tą patį sakei ir kai liepiau tau pasikeisti telefono numerį ir stengtis slėptis, tačiau tu dabar paskambinai man po tiek laiko ir aš nesiruošiu liepti tau mane pamiršti bei nesiruošiu to daryti pats. Prašau, aš noriu susitikti su tavimi ir pakalbėti apie tai kaip mums sekėsi būnant atskirai.-vėl kalbėjo prancūziškai, kol neišgirdau moteriško balso sakant. -"Josh, kokius prancūziškus serialus ten žiūri? Padėk man su Lauren."
Aš: Girdžiu, jog tave kviečia žmona. Sudie, Joshua.
Joshua: Palauk.-paprašė ir išgirdau jo tylesnį balsą. -"Ar pagaliau nustosi gadinusi man gyvenimą ir trukdžiusi? Po tiek daug metų pagaliau radau Elaine, o tu vėl pristoji su ta Lauren.".-tai mane privertė šyptelėti, nes galbūt tai nėra jo mergina ar žmona. Tuomet išgirdau moterišką balsą. -"Džiaugiuosi dėl tavęs Josh, kalbėk su ja, netrugdysiu"
Aš: Šaunus spektaklis, bet tai manęs nejaudina.-vėl įjungiau šaltosios Elaine režimą.
Joshua: Elaine, prašau aš noriu su tavimi susitikti ir pakalbėti apie viską. Jei padėsi ragelį dabar aš vistiek tave rasiu ir mes turėsime pasikalbėti.
Aš: Yra vilties, kad tu man padėsi, tačiau aš nenoriu būti tapati Elaine kaip seniau, nes tik būdama šalta aš viską pasiekiau. Negali manęs ieškoti, Joshua. Sudie.-atsisveikinau ir padėjau ragelį.
Vos tik baigusi kalbėti susiėmiau už galvos ir pravirkau pirmą kartą po tiek metų. Išgirdusi jo taip išsiilgtą balsą supratau, jog myliu jį, tačiau mums nelemta būti kartu. Nenoriu, kad jis grįžęs į mano gyvenimą mane pakeistų ir gražintų senąją Elaine, nes tik būdama šalta ir nepalaužiama esu žinoma ir įtakinga. Pripratau, jog karjera yra svarbiau nei jausmai ir meilė.
Šį kartą dalis trumpa, bet liūdnoka. Ačiū, kad skaitot ir lauksiu jūsų vote bei nuomonių.
YOU ARE READING
Everything
RomanceVisada įžvelgiame kažką blogo gėryje, tačiau Elaine įžvelgė vien tik išdavystes, melus ir sąmokslus. Daug kas nuo jos nusisuko dėl staiga atšalusio jos širdies bei charakterio, kuris tikrai nebuvo auksinis. Viskas apie ką ji svajojo, buvo tik mylima...