Dobrodosli, ili ne?

1.2K 44 0
                                    

Tayler-ova ideja da momci zive sa nama je uzasna i prosto nisam za to.A stan?Prosto ga mrzim,uzasan je.Ali nadam se da se necemo zadrzavati ovdje pa mi nece smetati toliko.-Udjite momci.-rekao je Tayler otvarajuci vrata.Momci su jedan za drugim ulazili u stan.Niall,Louis,Liam i Zayn usetali su u stan a za njima i Harry.-Zdravo Darcy-rekli su u glas svi sem Harry-a.On je stavio dva kofera pored kauca i bukvalno legao.-Zdravo,momci-rekoh sa osmjehom.I dalje mislim da ovo nije dobra ideja ali ipak mozda oni nisu toliko losi.Ne slusam njihovu muziku i ne mogu da sudim o njima.

-Raskomotite se,Darcy ja moram u grad imam neka posla, brzo cu se vratiti-Tayler mi je prisao poljubio me i izletjeo napolje.Sta ja sad da radim sa ovim momcima?-Gdje ce mo da spavamo?-upitao me Louis.-Imali sta da se jede?-brzo za njim nadovezao se Niall.-Darcy gdje je kupatilo?-upitao je Liam.-I jos vaznije gdje ce mo staviti odjecu?-Zayn je rekao.Samo Harry nije progovorio ni rijec.-Ne znam gdje cete da spavate,i ja sam malo prije stigla.Pogledaj u frizider Niall,Kupatilo ti je niz hodnik treca vrata lijevo,cim nadjemo sobe nacicete i ormare u koje ce te staviti odjecu-rekla sam a oni su se razbjezali po stanu trazeci ono sto je svakom od njih potrebno.Harry je jos uvjek lezao na kaucu i gledao televizor.-Zdravo-rekla sam drsko jer mrzim da me neko ignorise pogotovo neko koga sam upoznala prije nekoliko sati.Pogledao me i na njegovom licu sam primjetila zavodnicki osmjeh.-Zdravo,Darcy zar ne?-rekao je misleci da ce da me iznervira sa tom recenicom.-Da.-Ali nije me iznervirao samo je pokazao kakav je.-Koliko ste ti i Tayler zajedno?-upitao je i vise nije lezao, sjedjeo je.-Mi smo vjereni,uskoro ce mo se vjencati.-Volim da ponavljam tu cinjenicu iznova i iznova.-A ti i tvoja djevojka?Kendall bjese?-Rekla sam sa osmjehom.-Da Kendall.Nekoliko mjeseci.-Samim tim sto nije znao koliko su u vezi pokazao je koliko ga je intresovala ta djevojka.-Idem da vidim da li su se momci snasli.-Ustala sam i otisla do kuhinje u kojoj je bio Niall sa velikom kesom cipsa.-Vidim da si se snasao-rekla sam i uputila mu ljubazan osmjeh.-Nije bilo toliko tesko.-Ulazna vrata su se otvorila.Tayler je napokon dosao.Kada je usao u dnevnu i vidjeo Harry-a kako lezi rekao je-Ti si se ocito raskomotio Harry,da li si vidjeo gdje ces spavati?--Ne niko mi nije pokazao.-Tayler mu je mahnuo rukom i krenuli su kroz hodnik.Niall i ja smo otisli za njima.-Hazz,ovo je tvoja soba.-Soba je bila odmah pored nase i bila je prostrana i osuncana.Usao je i nekako nezadovoljno rekao.-Ok je-Pokazao je sobe i ostalim momcima i svi su bili u svojim sobama,kao mala djeca.On i ja smo lezali na kaucu i gledali tv.Nasmijao se i poceo da me ljubi.Prvo po vratu,po obrazima pa u usta.U sledecem trenu moj jezik bio je isprepletan sa njegovim.Nedostajalo mi je to i previse..Njegovi zagrljaji i poljupci...ma sve mi je nedostajalo.Svaka stvar koju on radi.-Tay ne mogu da nadjem...-.Harry je uletjeo u dnevnu sobu iznenadjen prizorom koji vidi.Nas dvoje brzo smo se odmakli jedno od drugog a Harry je jos uvjek imao cudan izraz lica.-Sta je bilo,Hazz?-rekao je pokusavajuci da obrise crveni karmin koji mu je bio svugdje po licu.-Ma ne mogu da nadjem neke majce,nema veze, naci cu ih-Bukvalno je istrcao iz sobe.Nisam pokusala da sakrijem smjeh.Prasnula sam u smjeh.-Sta je smijesno?-upitao je i on vec u smjehu.-Nista,samo bio je smjesan kada nas je ugledao.-rekoh.-I ja bih imao onakav izraz lica da zateknem nekog da se ljubi a ja ih prekinem--Da,on vjerovatno to ne radi sa svojom djevojkom. Osim ako ih mama ne pusti naravno.-Salila sam se.-Darcy,necemo o tome.-rece i ustade.-Gdje ces?--Vodim te na veceru ajde idemo da se spremimo-Pruzio mi je ruku i ustala sam,krecuci za njim do sobe.Obukla sam crnu usko haljnu sa korsetom u obliku srca.Kosu sam prosto pustila a obula sam crne stikle.Nasminkala sam se vrlo diskretno.Malo maskare a oci sam istakla crnim ajlajnerom,vrlo malo pudera i crveni karmin koji obazavam jer mi savrseno stoji.Dok sam se sminkala Tayler se oblacio.Obukao je kosulju i farmerke.Bjela kosulja odlicno je naglasila njegovo savrseno tijelo.Tamne farmerke takodje.Obuo je cipele i cekao me u hodniku.Cula sam vrata Harry-eve sobe i on je izasao priblizavajuci se Tayler-u.-Tay,super izgledas!-Uzviknuo je.-Ja mozda izgledam super ali pogledaj ko izgleda savrseno.-Pokazao je rukom na mn.Izlazila sam iz sobe a Harry se brzo okrenuo.Bukvalno je blenuo u mene.-Duso izgledas savrseno-Tayler je rekao sa osmjehom od uha do uha.-Zar ne izgleda Harry?-ponovio je jos jednom.Harry je prekinuo da blene u mene i izgovorio-Da,Darcy izgledas predivno-Nasmijala sam se dok mi je Tayler dodao kaput -Pa,idemo li?-rekao je kada sam obukla kaput .Vise nisam ni primjecivala Harry-a.Otvorio mi je vrata i krenula sam.

-Vidimo se Harry-rekla sam izlazeci iz stana.-Da, vidimo se.-rekao je ali to nije ni bilo bitno.Ja sam vec bila u liftu sa svojim vjerenikom.

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now