Bez Taylera?

971 35 2
                                    

Nekako,zao mi je Tayler-a.To sto je skrivao od mene ne opravdavam ali i ne zaboravljam.Nije mi svejedno sto me lagao ali mozda ga razumijem.Ipak,ne znam.Nisam sigurna.Sve ovo prolazilo mi je kroz glavu tog jutra.Okrenula sam se da pogledam na Taylerovu stranu kreveta da li njega ima,ali nije ga bilo.Toliko ga znam,da osjecam da je razocaran u sebe.Prosla sam rukom po kosi i ustala.Usla sam u kupatilo i istusirala se.Taj jedan hladan tus prijao mi je.Misli iz moje glave su izcezle.Poput vjetra.Uzimajuci peskir potrazila sam bocicu ali nije je bilo.Ili je nasao novo mjesto za skrivanje ili ih je,mozda...bacio.Obukla sam crvenu majicu i sorc i usla u kuhinju.Momci su doruckovali.Moje zitarice ponovo su bile na istom mjestu kao i prije neki dan.-Prestanite da dirate moje zitarice-rekla sam ljuto.-Hoces da ti ih dohvatim?-upitao je Harry ljubazno.-Ne,sama cu-rekla sam, popela se na stolicu i uzela zitarice sa police.Uzela sam i mlijeko.Sjela sam pored Niall-a i Harry-a i pocela da jedem.-Darcy gdje je Tayler?-upitao je Louis,ali kad sam ga pogledala brzo je skrenuo pogled.Osmijeh koji mu je bio na licu brzo je izceznuo.-Ne znam,otisao je negdje-rekla sam i stavila kasiku punu mojih omiljenih zitarica u usta.-Cuo sam da ste se svadjali-Harry je rekao stidljivo.-To nije tvoj problem-rekla sam.Nasmijao se a rupice su mu postale duboke.Krila sam lice kosom ali sam vidjela njegovo .Ne ljutim se na njega,prosto je radoznao.Jutros je jedino sto me zanimalo gdje je Tayler.Nisam obracala paznju na njihovu radoznalost.-Sta ces raditi danas Darcy?-upitao je Zayn pokusavajuci da skrene sa teme.-Idem u setnju,moram pogledati i neka potencijalna mjesta za vjencanje,trebalo je to da uradim sa Taylerom ali njega nema-rekla sam i zavrsila sa svojim doruckom.-Ako hoces ici cu sa tobom-Okrenula sam se prema Harry-u.Bila sam iznenadjena kada se ponudio da mi pomogne u odabiru.-Ako hoces-rekla sam i osmjehnula se.Uzvratio mi je sa jednim ljubaznim osmjehom.-Kad zelis da idemo ?-rekao je a jedna kovrdza pala mu je na lice.Nije ni cudo sto djevojke lude za njim.-Pa za pola sata samo da se spremim-rekla sam oslanjajuci se na sto.Potvrdno je klimnuo glavom,ustao i otisao u sobu.-Sta ce te vi raditi momci?-upitala sam ljubazno.Samo sam izgledala smjesno.-Ostacemo u kuci-rekao je Niall ali ja sam vec bila u svojoj sobi i spremala se.Obukla sam bjelu majcu,crne kozne helanke i crne stikle.Malo sminke bilo je dovoljno da ucini moj izgled savrsenim.Harry je pokucao na vrata.-Jesi spremna?-rekao je jos uvjek ispred zatvorenih vrata.Prsnula sam malo parfema koji mi je Tayler kupio za nasu godisnjicu prije nekoliko mjeseci.Tad smo jos uvjek oboje bili u Miamiu.-Jesam-rekla sam uzela telefon i izasla.Obukao je plavu kosulju sa bjelim srcima po njoj,kao i crne farmerke.Bio je sladak a u isto vrijeme i smjesan.

-Idemo?-rekla sam,osmjeknuvsi mu se.Prisla sam vratima dnevne sobe i mahnula momcima.Harry je jos uvjek stojao na istom mjestu nepomican.-Ides li ti-upitala sam i nasmijala se ljubazno.-Ahh..mhmm..da-rekao je i prisao mi je.

*U kolima*

-Da li bas volis Taylera?-upitao je dok smo se vozili kolima.Htjeo je da prekine neprijatnu tisinu,sa ne tako zanimljivim pitanjem.-Naravno da ga volim.Pa udajem se za njega-rekla sam dizuci obrvu.Mislim da je ocigledno da volim Taylera.-Nikad ne bih sve ovo radila za nekog drugog. .Nasa je ljubav iskrena,lijepa,neiskvarena.Mi smo takve osobe.I mislim da nikad ne bih nasla nekog kao sto je on-Razmisljala sam naglas.-Darcy,ti razmisljas naglas-rekao je i poceo da se smije.-Nisam namjerno.Ponekad sam prosto previse glupa-pocela sam da kritikujem samu sebe,a to ne radim bas cesto. -Hh,cudna si ti djevojka Darcy.Previse cudna-rekao je i nisam znala sto da mu odgovorim.U suprotnom pocela bih da se smijem ali sad nisam.Ne znam zasto.-Cesto mi to kazu-rekla sam i primjetila da smo stigli ispred objekta koji lici na dvorac, i odjednom sam shvatila da je to mjesto na kojem zelim da se odrzi vjencanje.Lijepo mjesto morala sam priznati sama sebi.-Stigli smo-rekao je dok je i parkirao auto.-Ovo je to mjesto,vec znam-rekla sam otvarajuci vrata auta.Znala sam da je to to.Mjesto se nalazi na nekoj rijeci,a dvorac je obrastao brsljanom sto ja obozavam.Basta dvorca je prilicno dekorativna.Crvene i bjele ruze su jedine u basti.Zbunovi,drvece sve je lijepo.-Pa hajde da udjemo-rekao je i krenuo.Klimnula sam glavom i krenula za njim.Brzo je usao unutra gdje nas je docekao neki puniji covjek.Bio je poprilicno ljubazan.-Izvolite-rekao je.-Trazimo potencijalno mjesto za vjencanje pa ako biste bili ljubazni,da nas upoznate sa unutrasnjosti zamka?-Harry se veoma dobro snalazi za razliku od mene.Ja sam smotana mene covjek nebi ni

primjetio. - Ou,cestitam na vjencanju .Vjerujte da je ovo pravo mjesto za vas -rekao je a ja i Harry smo u isto vrijeme nastavili-On nije....Moj vjerenik nije tu.Ovo je moj kum.-rekla sam pokusavajuci da ublazim neprijatnost izmedju nas.-Izvinite,pa evo vam brosure.Docicu ubrzo da vas povedem u obilazak-rekao je sa kretenskim smjeskom dok je odlazio .

(Nego, kako vam se svidja spot za Midnight Memories? )

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now