-Ne znam zasto odjednom idete-rekla sam Kris kada me po stoti put zagrlila,na aedromu.-Ne zelimo da smetamo Danielle,zahvali joj se u nase ime.I cuvaj se,molim te-Pocela je sa svojim pricama.Zeljela sam da sto brzo ode.Ali izgleda da nece.-Ne davi je.-cula sam Dzonov glas.-Hajde mama,zakasnicemo.-Napokon Christina me izvukla uz smjesak.-Darcy,volimo te-rekle su Taylor i Christina u glas.Stisla sam ih u zagrljaju,zeljeci da sam imala vise vremena da provedem sa njima.Vec sledeceg trenutka vidjela sam im ledja.Stvarno bih voljela da smo imali vise vremena da provedemo zajedno.Nasmijala me zena sa velikom crnom mackom i jos vecim sesirom punim perja koja je upravo prosla pored mene.A onda ostala sam sama.I ponovo kroz moju glavu je prosla misao na Kendall i Tayler.Od svakog drugog bih to ocekivala samo od njega ne.Shvatila sam koliko ga samo nisam preboljela.Ma samo zelim da na jedan tren sve zaboravim i da sve bude drugacije.Pa kako si mogao da zaboravis nekog za kog si pricao da ti je sve?Kako mozes da budes sa bivsom djevojkom svog ,,najboljeg druga''?Pa promijenio se taj Tayler,nije to vise ta osoba sa kojom sam trebala da provedem cijeli svoj zivot!Moja razmisljanja prekinuo je zvuk telefona. Danielle.-Eej,Dani-javila sam se.-Eej,jesu li otisli?-pitala je.-Aham,sad.--Pa gdje si sad?--Cetam za jedno 10 minuta sam kuci.--Cekam te-rekla je i prekinula.Aedrom je blizu stana i nije mi trebalo mnogo vremena.
-Brza si-rekla je otvorivsi vrata.Nasmijala sam se i usla unutra.-Ii?Jel Kris zvocala ili sta?-upitala je kada sam sjela na fotelju.-Nije,zahvalila ti se sto si ih primila i tako.-rekla sam .-Pa hvala joj-rekla je..-Cudna si,sta ti je?-upitala je.-Pa nista ispratila sam porodicu,i nije mi do ogovaranja moje majke to je sve.--Molim?Ja nisam mislila da ogovaram tvoju majku!-rekla je.-Danielle,molim te,pusti me.Nemam zivaca da se raspravljam sa tobom.-Rekla sam joj.-Dobro.Nego slusaj.Ovaj ja i Liam pa...-Brzo sam je prekinula.-Dani,molim te.Ne mogu da slusam to.-rekla sam.-Darcy,ti si budala!Prije nego sto si dosla,bar si me slusala!-Kada sam krenula nesto da kazem brzo je nastavila.-Nekad si me slusala,i savjetovala.Bila si moja najbolja drugarica!Sad samo pricas o sebi i o tome koliko te Tayler razocarao.Postala si dosadna!I za to sto ste ti i Tayler raskinuli..mnogo vise si ti kriva nego on!Da nisi svugdje isla sa Harry-em,sad bi bila sa Taylerom.I da,promijenila sam se.Ali nisam ni upola kao ti.Samo pricas o sebi i o Harry,i Tayleru.Shvatas da ti se Harry svidja?Ali to ne zelis sebi da priznas!-Vikala je.Ne mogu da vjerujem da su ove rijeci izasle iz njenih usta.-Znas sta?Znam samo da ti nemas vise sta da trazis u mom zivotu!A ni ja uvom stanu!Odlazim!-I ja sam vikala.Brzo sam ustala i usla u sobu.Sa suzama u ocima bacala sam stvari u kofer.Brzo,ljuto,razocarano u sve oko sebe.Nemam ja nikog,na ovom svijetu.Ubacila sam stvari u dva kofera.Ubacila stvari iz kupatila u neseser.Necu vise zbog nikog da se trudim,ni da se mijenjam!Obula sam crvene starke i uzela torbu i kofere i krenula.Ne znam gdje cu ni kod koga.-Darcy ostani,pa gdje ces biti?-rekla je Danielle iz dnevne.-Ovdje ne-rekla sam i zatvorila vrata za sobom.I sta sad?Pa gdje cu spavati nocas?Sad znam kako je kad te iznevjere oni koji su se kleli da nikad nece.Ipak kad-tad i oni ce puknuti,progovoriti i sve ce izaci iz njih.Bas tako i sa Danielle.Ali,zasto da se trudim?Zbog nekog ko ce cim bude mogao da te zamijeni?Kome ces brzo dosaditi?I ko ce ti sasuti sve ono sto je krio sve te godine!Pa nemam ja nidje nikog!Ali moja prica prosta je,sto manje ljudi zavolim to me kasnije manje i boli.Telefon mi je zazvonio u dzepu.Selenin broj.Sa cudjenjem sam se javila.-Eej Darcy-cula sam njen glas.-Cao Sel-rekla sam.-Sta ima novo?Nismo bas imale vremena da se ispricamo.-rekla je,uz uzdah.Nisam zeljela da joj odjednom pricam sa Selenom o svojim problemima,i o svemu sto mi se desilo ovih nekoliko dana.-Pa nista posebno.Kod tebe?--Ej,ako hoces mozes da dodjes do mene,da pricamo?-Iskreno neko mi je trebao,trebalo mi je da sa nekim pricam,bilo ko.A Selena je simpaticna i divna djevojka.-Moze.Doci cu.-rekla sam--Vazi,cekam te-Prekinula je.A onda sam se okrenula oko sebe.Nosim dva velika kofera sa sobom,iz kojih viri ne slozena odjeca,i torbu punu nesera sa sminkom i stvarcicama.Isla sam polako ulicom.Nevoljno i mrzeci sve oko sebe.Ni mala nasmijana djeca vise mi se nisu ucinila slatkom.Sve se u trenutku promijenilo.Ne znam ni zasto se trudim ni oko cega.Nekoliko minuta kasnije bila sam ispred Selenine kuce.Njena vila bila je prevelika,sa velikom kapijom na samom ulazu.Bjela kapija se otvorila kada sam zazvonila.Usavsi u dvoriste,vidjela sam ogromnu vilu bijele krem boje.Brsjan je sa jedne strane bio skroz po zidu.Cvijeca je bilo na sve strane,gdje god da se okrenes.I onda sam vidjela Selenu na vratima.Sa velikim osmjehom na licu,sve dok nije vidjela da za sobom vucem dva velika kofera.-Eej,sta ce ti koferi?-Odmah je pitala.-Ispricacu ti unutra.-rekla sam i usle smo.I kuca je unutar bila i ljepsa nego napolju.Sve je bilo uklopljeno i savrseno.Pokazavsi mi vrata od dnevne,na moje veliko iznenadjenje tamo sam zatekla Zayna.-Nadam se da ti ne smeta sto je Zayn tu.-rekla je iz kuhinje.-Zasto bi,ipak on je tvoj momak i ovo je tvoja kuca.-rekla sam i onda zagrlila Zayna.-Cao Darc.-rekao je uz osmjeh dok je Selena donijela kafu iz kuhinje.-Cao Zayn.-Rekla sam.
YOU ARE READING
Nisam smjela da se zaljubim u tebe
Hayran KurguDarcy je normalna 23-ogodisnja djevojka koja je srecno zarucena sa Tayler-om MCWilliams-om.Njihov zivot je bio savrsen sve dok se Darcy nije zaljubila u momka cijem je bendu Tayler menadzer.Da li ce Darcy naci nacin da se odupre tim osjecanjima?Da l...