Kendall

1K 36 0
                                    

-Drago mi je sto pokusavas da se sprijateljis sa Kendall-rekao mi je Tayler dok sam zatvarala vrata njegovog auta.-Pa,pokusavam-rekla sam slezuci ramenima.Nasmijao mi se i ja sam krenula prema Kendall koja je stajala ispred prodavnice. izgleda ljuto sto kasnim.Nosila je crni sorc,veoma kratak i bjelu providnu trikmajicu ispod koje je nosila crni brus. -Kasnis -rekla je ne ljubazno i bezobrazno.-Izvini,imala sam neke obaveze - Ko je ona da se ja njoj pravdam?Ali,pokusala sam da ublazim neprijatnu situaciju izmedju nas dvije.Prevrnula je ocima i usle smo unutra.Njena sestra Kim stojala je pored kase i zavrsavala neke papire.-Ej debela-rekla joj je Kendall previse nevaspitano.-Molim?Kendall kako si me to nazvala?-rekla je okrecuci se prema nama.-Ok,Kim ovo je Darcy da li bi mogla da joj sredis neki popust?-rekla je previse neljubazno.Mislim,ta porodica je zbog tog takoreci Kiminog posla i poznata.I sav novac koji imaju je njen.Ali nisam neko ko podrzava takvu vrstu posla-Ne,necu nikom da sredjujem popust pogotovo ne nekim tvojim drugaricama.A i ti ces danas morati da platis svojim novcem-rekla je ljuto a mene nije ni pogledala.Prilicno bezobrazno.-Okej Kim, ali ce za ovo mama saznati.-rekla je i podsjetila me na moja i Daniell-ina raspravljanja kad smo bile male.Prisla sam djelu sa odjecom i odmah ugledala jednu lijepu bijelu haljinu sa crnom cipkom preko nje.-Biraj-rekla je i tad sam shvatila koliko smo ja i ona razlicite.Nemamo nista zajednicko.Kupila sam tu haljinu i shvatila i koliko kosta.Za razliku od mene Kendall je nosila milion stvari u rukama.Kim je cekala da Kendall plati i ona je platila.Sve u gotovini i ako je racun bio prevelik.Dok smo isle prema stanu razmisljala sam kako neko ko nema zanimanje ima toliko novca.Lift nije radio pa sam do stana isla pjeske,stepenicama.Kendall nije zeljela da udje,kaze ima neke obaveze.U stanu nije bilo nikog,sem Harry-a.Jutros je bio ljut a i iskreno to me ni ne zanima previse.-Zdravo-rekla sam zadihana pokusavajuci da uhvatim malo vazduha.Ja sam jos uvjek stojala u hodniku i a on je drzao neke novine u rukama i brzo mi prisao.Nije rekao ni rijec vec mi dao novine i usao u svoju sobu.Dok je ulazio jako je zalupio vratima.Bio je ljut,zbog necega.Pogledala sam na naslovnu stranu novina i na njoj je bila slika benda a na jednoj od stranica moj intervju sa njima.Zbog toga je cjelo jutro i ljut.Pokucala sam na vrata njegove sobe.Ne znam zasto.Prosto sam pokucala.-Odlazi i ostavi me na miru !-rekao je vristajucim glasom,bio je bas uznemiren.Usla sam unutra i on je stojao pored prozora i gledao na ulicu.-Harry, izvini ali moj utisak o tebi je bio takav, i nije se promjenio..-rekla sam dok se on okrenuo i pogledao me tim njegovim zelenim ocima.-Zato sto mi nisi dopustila da te upoznam-rekao je i prisao mi.Bio mi je bas blizu.-Dobro,pokusacu Harry,ali nista ne obecavam.Pokusacu zbog Taylera-rekla sam i moj mozak vec je odlutao na samu pomisao njegovog imena.-Dobro,Darcy-zagrlio me i na njegovom i na mom licu bio je osmjeh.-Harry,dodji zelim da upoznas......-Zayn je bio na vratima i definitivno je pomislio da se nesto dogadja izmedju nas.-Dodjite da upoznate Selenu,moju novu djevojku-rekao je i ja sam brzo prosla pored njega i krenula u dnevnu.

Selena je stvarno prelijepa.Duga crna kosa i umiljato lice bas pristaju jedno drugom.A Zayn sto posto misli nesto pogresno.On i Harry su jos u njegovoj sobi.-Zdravo,ti mora da si Selena, ja sam Darcy-rekla sam uz ljubazan osmjeh.-Da ja sam,ti si Tayler-ova vjerenica,zar ne?-rekla je prilicno ljubazno i shvatila sam da je Tayler ovdje bas poznat. Skoro svi koje sam upoznala poznaju i njega.-Da-rekla sam i sjela pored nje.Harry i Zayn su usli u sobu i sjeli.-Eej drustvo, stigao sam-Cula sam poznat glas sa vrata.Bio je to Tayler.Napokon!

Hvala Kristini na strpljenju

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now