- I sta se desilo?- pitala sam kada sam donosila kafu. - Ja nisam mogla da vjerujem da to cujem, a i vidim.- odpila je gutljaj kafe, a zatim spustila bijelu soljicu sa zlanim krajevima i savrseno oblikovanim ljubicastim cvijetovima na istu takvu tacnu. - Kad ste ti i Harry otisli, Tayler je prisao i pitao nas da li ste ti i Harry zajedno. Ne mozes ni da zamislis u kakvom smo ga cudu gledali. Mislim tacno je da bi ste bili lijep par, ali ipak nema ni mjesec dana od kako ste raskiuli sa partnerima. Tako da smo naravno rekli da niste. I neces vjerovati sta se onda desilo!- -Hmm? -odpila sam jos jedan gutljaj kafe. - Prisla je Kendall i poljubila ga ! - rekla je. - U-u-u lice i-i-ili ?- bilo me je strah onoga sto cu cuti. - U usta. Dala mu je bas pravi poljubac.- tiho je rekla. Zasto me to ne cudi? - Ali to nije ono sto sam htjela da ti kazem.Tayler je onda gurnuo i rekao joj nesto u smislu da to ne smiju da rade ovdje. - Nisam mogla a da se ne zapitam da li bi se sve to desavalo da Tayler nije mislio da mi se svidja Harry? Sta je to sa ovim ljudima? Zasto bi se meni Harry svidjao? - I onda je ona pocela da prica kako joj je dosta sto joj se on drao za neku haljinu koju ti je pocjepala nego sad ne moze ni da ga poljubi, a onda ide ono sto nisam mogla da vjerujem. Stvarno mi je zao sto to moram da ti kazem, ali on joj je onda rekao da mu je zao, poljubio je i sapnuo joj nesto na uho. Ne znam sta je to bilo, ali ona se nasmijala i zajedno su zagrljeni izasli iz kluba. Nisam i idalje ne mogu da vjerujem !-Sad me stvarno nista ne moze iznenaditi. To cak i nije moj Tayler vise. Kad smo kod toga, da li je on ikada i bio moj? Samo moj? Svejedno. Sada nije moj. I nikada vise nece ni biti. Stvarno se vise ne osjecam dobro. - Izvini Selena, stvarno mi se spava. - rekla sam i brzo ustala. Ne zelim vise ni da pokusavam da zivim normalno. To uz mene jednostavno ne ide. Obukla sam kratku pidzamu. Bijeli sorc sa malo cipke na kraju i istu takvu trikericu sa cipkom na tregerima. Cak me i ona podsjeca na Taylera. Sve. Bas sve me podsjeca na njega. Da li cu ga ikad preboljeti? Pitala sam se dok me je san lagano hvatao. Ili cu ga zaboraviti, ili cu provesti cio zivot pokusavajuci da ga zaboravim.
Umjesto da me probudi alarm, ovog jutra probudila me neka uzasna buka. Dolazila je sa prvog sprata.Da li je moguce da se Selena i Zayn svadjaju? Ne. Ovo nije Zaynov glas! Razmisljala sam dok sam zilazila niz stepenice. - Moram da je vidim!- cula sam grub muski glas. Ovo nije moguce. - Ali ne mozes. To nije dobro ni za tebe ni za nju. Ostavi je na miru da zivi svoj zivot! Mislis li da nisam gledala sta ste joj uradili na onom intrvju? Kako te nije sramota!??- govorila mu je Selena. - Sta se ovdje desava? - pitala sam tiho, tek shvatajuci da sam jos u pidzami i da mi je kosa vjerovatno rascupana. -D-Darcy, on je sam dosao. Mi ga nismo zvali. Kunem se.- uvjeravala me Selena. - Darcy, molim te dozvoli mi da popricamo. Napravio sam strasnu gresku. Zao mi je. - Tayler je poceo a meni su se u glavi vrtjele slike sa crvenog tepiha. Zasto je sve ovo moralo da se desi? Zasto svake oci moram da sanjam njegov savrsen osmijeh? Zasto ovo sebi dozvoljavam? I onda kada zelim da mu se trceci vratim, onda se pojavi Kendall! Mrzim je. VOljela bih da mrzim i njega. Ali to vjrerovatno nikada nece biti moguce. - Dobro. Mozemo da razgovaramo u mojoj sobi- rijeci su jednostavno izasle iz mene. Mozda ce mi ovo pomoci da shvatim sta zelim. Ponos ili Taylera..
-Darcy, stvar je u tome..Ja te jos uvijek volim. Vise od bilo koga na ovom svijetu. I ono sto sam ti rekao juce, bila je Kendallina ideja. - gledao me duboko u oci a ja sam se trudila da ne placem. Zelim da ga zagrlim. Tako jako zelim da ga zagrlim. Ali prije nego sto ista uradim, moram da saznam sta je ilo izmedju njega i Kendall. - A Kendall?- prosaputala sam. - Sta sa njom ljubavi? Kome ona treba? Ti si jedina djevojka koja mi je ikad trebala.- ubjedjivao me. - A gdje si isao sinoc posle zurke?- morala sam da vidim da li me laze. - Umm kuci. Zvao sam drustvo i bili smo samo mi momci.- - A nisi nigdje isao sa Kendall?- - Ne. Zasto ti to pada na pamet duso? - Ovo nije Tayler. Ne moze biti! Ne, ne i ne. - Mrzim te! - rekla sam i konacno zaplakala. - Zasto? Sta sam sad uradio?- - Dosao si ovdje da mi kazes istinu! Pema tome ocekivala sam istinu! Moj Tayler bi mi je rekao. Ali ovaj Tayler tu, Kendallin Tayler. On samo laze !! Pocinjem da sumljam da si me ikad volio? Jesi li? Jesi li me ikada volio?- pitala sa a on je ustao sa kreveta. - Pa mozda i nisam.- izasao je iz sobe. Sklupcala sam se na krevet i plakala dok god sam imala snage. Sve ove godine, sve ih je zaboravio samo za jednu noc sa Kendall. - Darcy? - Selena je provirila kroz vrata. - Duso, Harry je ovdje. Ima nesto vazno da ti kaze. Djeluje i pomalo uplaseno. MOgu li da ga pustim da udje? - pitala me. - Mozes. - pa zar ima nesto sto bi sada moglo da me iznenadi. Selena je izasla a Harry je usao i sjeo na krevet. - DArcy, da li si ti to plakala?- klimnula sam glavom. - Tayler?- -Tyler.- zagrlio me je. Zagrlio me je tako jako da sam se osjecala da su svi djelovi koje je Tayler lomio, malo po malo, konacno sklopljeni. Nadam se da je zaista bilo tako. Dugo smo bili tako zagrljeni, i to je najbolji osjecaj koji sam imala u zadnje vrijeme. - Sta si htio da me pitas?- odmakla sam se. - Zapravo, morao sam da ti kazem nesto. - - Molim te neka bude nesto dobro.- - Nije. Kendall i Tayler su zajedno. I cuo sam kako pricaju da bi htjeli da te iskoriste za nesto. Ne znam kako i ne znam zasto ali hoce. Morao sam ovo da ti kazem.- - Znam. Tayler je vec bio tu.- Harryu su se rasirile oci i nije znao sta da kaze. - Ne brini. Nisu mi nista uradili. Mislim Tayler jeste.- pocela sam da placem. - Slomio mi je srce. Ali to vjerovatno nikada nikome nije ni bilo bitno. Harry me je opet zagrlio i u tom trenutku zaboravilasam na cijeli svijet. Zaboravila sam na Taylera na Kendall na Majku, ocuha,tatu,maceku na sve svoje probleme. Jedino o cemu sam razmisljala je toplina Harryevog zagrljaja. Topao je i bas kao da je napravljen za mene. Ali jedne svari ipak sam mogla da se sjetim. Jos uvijek sam bila u pidzami!
Eto :)) Izvinite sto ste cekalii -K <3
YOU ARE READING
Nisam smjela da se zaljubim u tebe
FanfictionDarcy je normalna 23-ogodisnja djevojka koja je srecno zarucena sa Tayler-om MCWilliams-om.Njihov zivot je bio savrsen sve dok se Darcy nije zaljubila u momka cijem je bendu Tayler menadzer.Da li ce Darcy naci nacin da se odupre tim osjecanjima?Da l...