Ti kao nisi primjetila..

819 29 0
                                    

-To je to,nema nazad-rekla sam dok smo uvlacile kofer u Daniell-in auto.Jos uvjek ne mogu da vjerujem da smo raskinuli,da vise nema mene i Taylera.Da sam potrosila nekoliko najboljih godina zivota na njega.A onda sve sto smo gradili nekoliko godina raspalo se.Nema ga vise.-Da li si sto posto sigurna?-upitala je sjedjeci za volan.Upalila je motor i onda smo krenule.-Da nisam bila sigurna,nista od ovog se ne bi desavalo.-rekla sam i pogledala kroz prozor,napolju je padala kisa,tek je pao mrak.Polako su oblaci krenuli da se skupljaju iznad oblacnog Londona.Kisa samo sto nije pocela da pada.-Ako tako mislis-rekla je klimajuci glavom.-Mislim,sta vise sigurna sam-rekla sam a u glavi su mi prolazili svi Taylerovi i moji zajednicki momenti,Rimini bas sve.Suze su mi same pocele.-Jesi dobro,Darc-upitala je.Nekako od kako sam dosla u ovaj grad sve je drugacije i vise nista nije isto kao sto je bilo u Miamiu.Sta sad?Zivjeti kod Daniell dok me i ona ne otjera.Sjedim i placem.Ne pomisljam da se vracem u Miami jer ako se vratim nisma sigurna da li bih mogla da slusam majkino pricanje o tome kako se svi jednom moramo razocarati u zivotu,da sam to trebala da shvatim mnogo ranije kao i jos mnogo razloga koje je navela kada sam pocela da se zabavljam sa Taylerom.A to joj naravno necu dozvoliti.-Da u redu sam-rekla sam tiho i samo obrisala suze.Nekoliko minuta kasnije bile smo ispred Daniell-ine zgrade i vadile kofere iz gepeka njenog auta.Zapostavila sam sebe.Ne samo sebe vec i svoju najbolju drugaricu.Ali jedino sto je vrijedjelo u ovom Londonu je to sto sam ponovo posle mnogo godina srela nju.I vjerovatno jedinu koja me u potpunosti razumije-Nisam naucila ni da vozim,nemam posao,novca nemam cak ni stan.Jadna sam i samoj sebe a kako izgledam pred drugim ljudima?Jedino sto zelime da se probudim iz svog ovog uzasnog sna,ali zasto bih patila za Taylerom?-Ne zapravo necu!-rekla sam naglas.Nesvjesno.-Sta?-rekla je sa osmjehom.-Malo razmisljam naglas.-rekla sam i morala da se nasmijem.Glupa si Darcy,mnogo.-Hajde da unesemo ove kofere-rekla je i uzela jedan a meni pokazala rukom na drugi.Uzela sam ga i unijela u zgradu.Liftom popele smo se na 2 sprat.-Vjeruj mi moj stan nije kao Taylerov,manji je a i lepsi-rekla je znajuci da mi je onaj stan bio ruzan.Morala sam da se nasmijem.-Pa nije bas mnogo tesko urediiti stan ljepse od njega.-Bilo mi je cudno sto sam prije nepunih sat vremena raskinula vezu dugu nekoliko godina ali vec mogu da se salim na njegov racun.Bez i malo brige.Smijala se mom komentaru.Volim je,mnogo.Otkljucala je vrata stana.Kada ih je otvorila,i upalila svjetlo,malnji hodnik vec mi se dopao.Mali je ali prelijepo uredjen.U crno bjelom dezenu.Jedna mala fotelja u krem bijeloj boji a iza crni ormar na kojem je veliko ogledalo.Na podu je cupavi tepih..-Ovo je moja soba, a ovo je gostinjska soba ti mozes tu,naravnosredicemo je po tvom ukusu-rekla je pokazujuci rukom po stanu od sobe do sobe.-U redu je ne moras da preuredjujes sobu zbog mene-Rekal sam pomjerajuci kofer iz hodnika u sobu.Soba je nekako pa sva zelena,zelna posteljina na krevetu,zelene zavjese,a narandzasti tepih na podu ukombinovala je sa narandzastim ormarom.Sve je bilo nekako previse previse..ruzno.-Znam sta mislis,uzasna je-pricala je iza mene.-Pa drago mi je sto ne moram da se pravim da sam odusevljena sobom,ali nije da mogu da biram.-rekla sam.-Hh,u redu je.Napravicu nam kafu a ti se za to vrijeme raskomoti-rekla je i otisla u dnevnu koja je spojena sa kuhinjom.Usla sam u sobu i otvorila kofer.Pomjerala sam odjecu iz njega i stavljala u ormar.Taman kad sam zavrsila cula sam Daniell-in glas iz kuhinje.-Nema kafe,hajde idemo nas dvije negdje na kafu-Sjetila sam se sto je danas bilo kada smo Harry i ja otisli na rucak.Drago mi je sto je Harry-u stalo do toga da Tayler zna istinu ali on je sve upropastio.-Hajde obuj se idemo-rekla je otvarajuci vrata sobe.-Evo-Obula sam se i izasle.Brzo smo stigle do kafica u blizini.Sa vrata sam primjetila poznat par kovrdza u uglu.U uglu je sjedjeo Harry sam i ispijao kafu,-Daniell imas li nesto da mi kazes?-okrenula sam se i stala ispred nje.Znala sam da je ovo njeno maslo.Ocekivala sam Tylera ne Harry-a.-Oh vidi evo ga Harry-rekla je sa osmjehom.-Mislila sam da si pametnija-rekla sam.-Ma daj Darcy,ti kao nisi primjetila kako te gleda-rekla je i u tom trenutku nas je primjetio.Mahnuo nam je i tad smo prisle njegovom stolu i sjele.

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now