Discutie dintre normal si otaku

567 60 14
                                    

*Atentie, intamplare imaginara*

Eu, un fabulos otaku, stau la masa cu un normal si incepem sa vorbim:

Normal:Chiar ma intrebam, de ce servampi si nu vampiri. Adica sunt vampiri pana la urma, de ce trebuie sa li se spuna servampi?

Eu:Pai vine de la servant si vampir, deci ei sunt servampi pentru ca servesc oamenii.

Normal:Dar de ce trebuie sa-i serveasca? Sunt vampiri, sunt puternici, pot sa bea oricat sange vor, de ce trebuie sa faca un contract cu cineva ca sa le poata bea sangele?

Eu:Pentru ca de asta au fost creati.

Normal:Pai si cine i-a creat?

Eu:Nu stiu, nu a fost aratat nici o data.

Normal:Pe bune? Ce prostie! Apropo, vroiam sa te mai intreb, ce-i cu animeul ala cu canibali?

Eu:Nu sunt canibali, sunt ghouli.

Normal:Cum sa nu fie canibali, mananca oameni.

Eu:Pai ei nu sunt oameni.

Normal:Ba sunt, arata ca si oamenii.

Eu:Arata, dar nu sunt,sunt o specie complet diferita.

Normal:Deci sunt animale!

Eu:Nu.

Normal:Deci nu sunt animale, dar nu sunt nici oameni. Asta nu are nici un sens!

Eu:*face palm*

Normal:Ah, da! Si animeul ala cu elevii asasini mi se pare fara sens. Pana la urma, care-i treaba cu caracatita?

Eu:Este un fost asasin ce a fost folosit pe post de cobai in laborator. Celulele lui au fost combinate cu ani-materie.

Normal:Pai daca era in laborator cum a distrus luna?

Eu:In primul rand nu a fost distrusa toata luna, doar 70% din ea, in al doilea rand nu a distrus-o el ci un soarece.

Normal:Soarece?

Eu:Exact, soarece.

Normal:Asta cum merge.

Eu:Pai, pentru a se putea descoperii ce se intampla cu subiectul atunci cand procesul de dezvoltare al celulelor se termina a fost trimis un soarece pe luna. Acolo s-a constatat ca la finalul procesului celulelor anti-materia si-a continuat normal ciclul, astfel din cauza puterii ei incredibile soarecele a explodat puternic, astfel distrugand 70% din luna.

Normal:*foarte nedumerit*Ok. Ah, inca ceva? Mereu m-am intrebat, de ce le spuneti animeuri, pana la urma sunt doar desene animate, nu?

Eu:*scot un AK-47*...

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum