Pregatesc si un alt capitol, unde am sa vorbesc exclusiv despre fetele din animeuri, dar inainte de asta am vrut sa va vorbesc despre o fata pe care o ador.
Enoshima Junko este, si va fi mereu, unul dintre personajele mele favorite. Sunt multe lucruri care imi plac la ea, dar cred ca lucrul ce ma atrage cel mai mult este faptul ca este un personaj imprevizibil. Daca un otaku s-a uitat la multe animeuri si daca a analizat personalitatile destulor personaje isi poate da seama uneori cand o tipa e yandere, tsundere sau daca un tip va fi bad boy sau shy. Enoshima nu este unul dintre acele caractere pe care le poti citi cu usurinta. Ea are foarte multe fete(vreo sase sau sapte personalitati daca nu ma insel). Nu prea sti cand o s-o arate pe care, de aceea intentiile si motivele ei sunt invaluite intr-o ceata densa si de nepatruns care te face foarte curios.
"Speranta e armonie. Doar inima, indreptandu-se spre lumina. Asta e tot. Disperarea este polul opus al sperantei. Este murdara si confuza. Ingite dragostea, ura si orice altceva. Pentru ca nu sti unde vei sfarsi in disperare. Disperarea este ceva ce nu poti prezice. Tocmai imprevizibilitatea disperarii te poate salva de un viitor plictisitor."
-Enoshima Junko
(Am tradus acest citat asa cum am putut eu mai bine, daca nu e tocmai corect imi pare rau.)
Enoshima Junko, impreuna cu sora ei geamana Ikusaba Mukuro, s-a nascut si a crescut in niste conditii mizere.
Datorita abilitatilor ei de deducere uimitoare inca de mica putea prezice majoritatea lucrurilor, lumea fiind destul de plictisitoare pentru ea. De atunci a inceput sa fie atrasa de disperare datorita imprevizibilitatii ei.
Mai tarziu aceasta a avut o cariera in modeling. Devenind un idol japonez datorita gusturilor ei extravagante.
Cand aceasta intra la Hope's Peak Academy cu titlul de Super Liceeana Fashionista, alaturi de Ikusaba Mukuro ce avea titlul de Super Liceeana Soldat, Enoshima incepe sa planifice Cel mai mare si ingrozitor incident al disperarii din istoria omenirii.
Enoshima aude zvonuri despre proiectul Izuru Kamukura si se decide sa-l"infecteze" cu disperare pe Super Liceeanul Sperantei. Dupa ce fura cardul si globul ocular al unui administrator, iar Ikusaba ucide toti pasnicii, Enoshima ajunge la Izuru Kamukura. Acesta refuza in prima instanta sa vina cu ele, pe Ikusaba indepartand-o cu usurinta si pe Enoshima lovind-o la cap.
Imediat dupa aceea il intalneste pe Ryota Mitarai(Super Liceeanul Animator) de la care invata tehnici cu care sa faca videoclipuri de spalare a mintii. Cu ajutorul lui creeaza doua astfel de videoclipuri, cel care a avut drept consecinta creearea Ramasitelor Disperarii(toata clasa lui Mitarai, inclusiv profesoara lor, dar exceptandu-l pe el) si cel care a avut drept consecinta sinuciderea in masa a Cursului de Rezerva.
Cu Cel mai mare incident al disperarii din istoria omenirii pornit, Ramasitele Disperarii asigurate si cu Yukizome infiltrata printre inamici, Enoshima, Ikusaba si colegii lor de clasa s-au inchis in scoala pentru a fi in sigurata. Acolo il ucide pe director, o convinge pe Ikusaba sa se dea drept ea si le sterge colegilor ei amintirile din timpul liceului. Astfel incepe Jocul Uciderii Mutuale, in care colegii ei se omoara intre ei, iar Ikusaba este executata de Enoshima.
La finalul jocului Makoto Naegi o invinge si aceasta, conform regulilor jocului ei, trebuie sa superte pedeapsa. Astfel trece prin toate executiile, la final fiind strivita de un compactor de gunoi si murind.
Enoshima Junko este un personaj misterios, amuzant si infricosator. In multe privinte nu stii daca sa o iubesti sau sa o urasti. Este unul dintre acele personaje"rele" care nu au nici un motiv exact. Mie una nu-mi plac personajele care se decid pur si simplu sa distruga lumea, dar ea este un personaj atat de complex si interesant incat trebuie sa recunosc ca nu ma deranjeaza. Din potriva, faptul ca nu are nici un motiv clar sau rational o face foarte umana. Asta e ceva ce vezi foarte rar, dar este si o caracteristica foarte comuna a personajelor mele preferate.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...