Acum ca am trecut prin Iad si am supravietuit(cumva) pot sa ma apuc sa scriu serios la cartea asta. Deci primul capitol ca supravietuitoare de gimnaziu este o Discutie Anime(am vrut sa pun in titlu, dar ar fi fost prea lung)
Sunt acel gen de otaku care adora chestiile gore. Cu cat sunt mai multe intestine sarind dintr-un om si cat mai mult sange pe pereti cu atat mai bine, iar daca mai e si un criminal psihopat sunt mai mult decat multumita. Totusi, uneori imi place sa iau o pauza de la moarte si cadavre si sa ma destind. Altfel spus uneori vreau doar sa vad niste adolescenti impartindu-si pumni unul altuia. Deci Boku no Hero Academia a fost cea mai buna alternativa.
Cred ca toata lumea ii stiti idee de baza, nu-i asa? Intr-o lume plina de superputeri, in care eroii sunt reali, un baiat fara nici o putere incearca sa devina un erou. Simplu, ingrozitor de simplu, absurd de simplu. Totusi am vazut animeuri care aveau idei principale chiar si mai simple, asa ca nu este o problema. Mai ales cand simplitatea asta este folosita atat de bine.
Sincera sa fiu, desi acum il ador, la inceput nici nu vroiam sa aud de el. De ce? Pentru ca are in prim-plan eroii, iar eu nu suport eroii. Exact, fie ca e vorba despre Boku no Hero Academia, Attack on Titan sau The Walking Dead(inca nu am terminat serialul, dar ma pun pe el vara asta), eu nu suport protagonistii sau eroii. Pentru ca aproape mereu sunt protretizati prea buni, drepti, buni samariteni, dispusi sa se scarifice, iar personajele astea imi sunt complet antipatice.
Trecand la oitele noastre. Primul sezon este ingrozitor de simplu. Absolut totul se invarte in jurul lui Deku, incepe cu el si se termina cu el. Este singurul personaj care are un backround cat de cat complet. Poate ca aici o sa spuneti ca mai e si Bakugou, dar nici de el nu au spus destule cat sa putem spune ca a fost la fel de important ca Deku.
Animeul are cam toate elementele esentiale unui shounnen clasic, mai ales daca vorbim de unul care are si eroi in el:
Un pusti cu visuri merete care la inceput e un papa lapte apoi devine super badass
Un nenorocit cu Sindromul lui Dumnezeu
Un tip care e tratat ca un zeu, dar care este de fapt foarte simpatic si il ajuta pe protagonist
Pe mine una chiar ma amuza tipul asta. Sa-l vad pe el are un efect foarte apropiat de ascultarea endingului de la Kekkai Sensen, care imi da instant o stare de bine, nu conteaza cat sunt de suparata. Daca nu-l stiti e aici:
Asa cum spuneam mai devreme, sezonul unu a fost centrat pe Deku si pe evolutia lui. Despre cum a ajuns de la un tocilar fara nimic special la a putea fi considerat un viitor Simbol al Pacii. Celelalte personaje au fost ignorate in mare parte. De aceea putem caracteriza toate celelalte personaje in trei cuvinte sau mai putin:
Asshole(suna mult mai bine in engleza)
Badass
Voma curcubeu
Gesticulatorul cu propulsoare
Va prindeti unde bat? Totusi, chiar si asa sezonul doi se anunta a fi total diferit. Din primul episod ni s-a dezvaluit adevaratul nume al lui All Might. Un personaj ce abia a aparut a avut parte de o mica prezentare si ne-a fost povestita pe larg istoria lui Todoroki, plus multe altele.
Oricine nu a vazut animeul asta sa fuga acum sa-l vada, pentru ca e un shounnen chiar promitator.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...