Mi-am invatat lectia despre a mai face capitole de genul? Evident ca nu. Sunt o sado-masochista care isi uraste viata in asa fel incat face intentionat capitole naspa ca sa-si i-a hate? Poate.
Pentru cei care au strambat din nas la titlu, calmati-va, urmariti videoul de la media pentru ca fabulosenia lui Dazai sa va mai calmeze si va rog nu-mi comentati din paragraf in paragraf fara sa cititi capitolul. Dupa ce cititi tot capitolul nu aveti de cat sa faceti ce vreti. Dar, pana atunci, lasati furcile jos, si sa ne prefacem ca suntem niste oameni calmi si rationali.
Rolul acestui capitol nu este de a face hate acestor animeuri. Si eu iubesc shounnen-urile. Au fost animeurile cu care am crescut si cu care mi-am inceput cariera. Deci nu vreau sa spun ceva rau despre ele, asta pentru ca le admir foarte mult si ii admir si pe acei mangaka care reusesc sa scrie serii shounnen clasice de succes, asta pentru ca este o adevarata provocare. Cand spun"cea mai mare problema" nu ma refer la o problema in sine, ci la un scenariu care se tot repeta in aceste animeuri doar pentru ca este o strategie foarte buna.
Sunt sigura ca ati observat asta, dar seriile shounnen clasice sunt de obicei cele care au cea mai lunga durata de viata. Asta se intampla de obicei pentru ca toti, absolut toti, mangaka sunt foarte presati. Fie ca vine vorba de audienta sau de agenti. Se intampla foarte des ca niste serii foarte bune sa fie inchise fortat. Spre exemplu Keijo.
Il mai tineti minte? Acel anime plin de bunaciuni in care fetele luptau una impotriva celeilalte folosindu-si doar fundul si sanii? Mie una mi-a placut la nebunie. A fost foarte amuzant, plus ca a avut si momente serioase, deci nu se concentra doar pe fund si sani.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...