Doamnelor si domnilor, Fairy Tail s-a terminat oficial acum cateva zile. Stiu ca trebuia sa postez acest capitol atunci, dar am uitat.
Deci, manga a ajuns la final. Cum mi s-a parut mie sfarsitul? Ei bine, nu mi-a placut. Nu spun ca il urasc, pana la urma nu am nici un drept sa-l contrazic pe Mashima, dar finalul nu s-a ridicat la asteptarile pe care le aveam. Si sunt sigura ca nu sunt singura. Inainte ca fanii animeului sa iasa cu furcile si Ak-urile, va rog sa ma lasati sa ma explic.
Finalul a fost exact in spiritul Fairy Tail. Stiti acele finaluri de arc care au fost pana acum? Cam la fel este si asta.
Se stia deja de mult ca seria va avea un final fericit. Asta pentru ca seria pe care Mashima a facut-o inainte a avut un final trist, de aceea s-a decis de la inceput ca aceasta sa aiba un final fericit.
Fara sa o mai lungim. De ce nu-mi place finalul? Asta este pentru ca Fairy Tail a fost mereu un anime pe care l-am adorat. Pot spune ca timp de cel putin doi ani nu mi-am imaginat o saptamana in care sa nu pot vedea un episod nou sau o luna in care sa nu pot citi un capitol nou. De aceea acest final nu este printre favoritele mele. Pentru ca este genul de final dupa care te-ai astepta sa mai apara ceva. Capitolul nu prea iti lasa in gura gustul specific unui final. Ci te lasa pur si simplu sa crezi ca va mai urma inca un capitol dupa aceea(si nu ma refer la One Shots). Se poate ca luna viitoare sa ma intreb cand o sa apara urmatorul capitol din Fairy Tail, apoi sa-mi amintesc ca manga chiar s-a sfarsit la capitolul 545.
Sa nu mai spunem ca, teoretic, povestea continua, desi noi nu o s-o stim.
Totusi, exista un lucru care chiar mi-a placut si m-a surprins destul de mult. Faptul ca Mavis si Zeref s-au intors, oarecum.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...