Care-i problema lor?

154 33 10
                                    

Aseara m-am uitat cu mama la un film de pe ProTv numit"G.I.Jane". Filmul a fost foarte bun si din cauza lui mi-a revenit o intrebare in minte. Ce au barbatii cu femeile? Inca din antichitate femeile nu erau decat un obiect care statea acasa, iti facea curat, iti gatea si-ti facea copii. Totusi de ce? De ce femeile si nu barbatii? Pana la urma fara femei nu ar fi existat nimic. Deci spuneti-mi si mie ca eu nu inteleg, e de la ce avem in plus sus, ce am avem in minus jos sau ce ne vine o data pe luna?

Chiar si in zilele noastre unii baieti(niste prosti fara respect pentru cea care le-a dat viata) cred ca femeile sunt doar obiecte. 

Spre exemplu, toti baietii de la mine din clasa cred ca toate fetele o sa-si piarda virginitatea in liceu, ceea ce mie mi se pare o prostie, pentru ca exista multe fete care inca sunt virgine dupa 18 ani.

Eu una sunt aromantica si o recunosc. Am spus asta odata la scoala si au spus ceilalti ca atunci cand o sa dau de p**a o sa mi se schimbe gandul(am folosit exact cuvintele lor). Adica pana si fetele mi-au spus asta.

Totusi greseala asta vine si din randul celor mai mari decat noi, a parintilor si a bunicilor. Pentru ca se crede ca o femeie isi face rostul in viata doar daca se marita si face copii.

Sa facem un mic joc de imaginatie si sa ne imaginam doua fete, amandoua au aceeasi varsta, amandoua sunt frumoase si amandoua au fost la o facultate buna. Acum sa ne imaginam ca prima se casatoreste dupa facultate, face cativa copii(sau unul singur, depinde de voi) si are grija de ei toata viata. Sa spunem ca a doua si-a vazut de cariera, a mers prin strainatate, s-a distrat si si-a trait viata din plin fara sa fie legata intr-un singur loc. Care dintre cele doua a trait mai bine.

Tin minte ca i-am pus si bunica-mii problema asta, iar ea nici nu ma lasat sa termin fara sa-mi spune ca prima a trait mai bine pentru ca si-a facut un rost in viata.

Eu personal cred ca a doua a luat de asemenea niste alegeri ceva mai bune decat prima pentru ca si-a trait viata. Cel putin asta e parerea mea. Sa-ti traiesti viata, mai ales intr-o meserie"barbateasca", este ceva ce trebuie respectat. De aceea eu le respect foarte mult pe politiste, femeile pompieri, femeile soldat si doctoritele.

Acum cateva luni am vazut la stiri ca o femeie a facut o petitie ca sa poata fi primita in armata. Pentru ca dupa ce absolveau academia militara numai trei femei puteau merge mai departe. Si priviti si ce scuza a dat Miniserul Apararii, daca ar fi mai multe femei atunci in momentele lunare toata divizia ar fi paralizata. Frate, femeilor de acolo nu prea are cum sa le vina la toate in aceeasi zi, plus ca ele pot fi mult mai capabile decat barbatii in unele momente.

Pana si in animeuri exista aceasta discriminare, mai ales in cele istorice.   

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum