Kakegurui

51 8 6
                                    

Nu stiu daca stiti acest anime, pana la urma este unul foarte nou, dar daca nu-l stiti mai bine va duceti sa vedeti episodul unu. De ce am zis numai episodul unu? Pentru ca, din cate stiu eu, numai acela a iesit deocamdata, iar daca vreti sa-l vedeti il puteti gasi pe Anime4Fun.

Kakegurui este unul dintre rarele animeuri care ma intriga de la primul episod. Dupa parerea mea are un potential imens. Plotul este bun, personajele de baza sunt bune, iar ideea este o combinatie dintre clasicul school life si ceva total nebunesc.

Actiunea are loc in Academia Hyakkaou, o academie privata ce se apropie de ce-a de-a o suta douazeci si doua aniversare. Acolo banii fac legea mai mult decat in orice scoala de pe Pamant. Totusi, locul pe care il ai in societate nu depinde de note sau sport, nici macar de banii pe care ii ai sau de statutul parintilor. Totul depinde de jocurile de noroc. Cu cat esti mai priceput la jocurile variate desfasurate in scoala cu atat mai respectat vei fi. Dar daca nu ai noroc si acumulezi o datorie pe care nu o poti plati risti sa ajungi sa nu mai fi considerat un om, ci un Animal de Companie. Privit ca un gunoi si fortat sa faci doar ce spune stapanul tau fara sa te plangi si fara intrebari. Se poate sa ajungi din nou om, dar sansele sa poti reusi sunt foarte mici.

Daca va plac animeurile psihologice bune va recomand sa vedeti primul episod. Pe mine m-a prins de la inceput. Intregul anime este o nebunie totala, mai ales protagonista feminina, care este total tacanita.

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum