Alois Trancy

105 16 9
                                    

Alois Trancy este, si va fi mereu, unul dintre personajele care vor ocupa un loc special in inima mea. Pot sa spun ca l-am iubit inca din primul episod in care a aparut. Personalitatea lui schimbatoare si copilareasca m-a cucerit din prima. 

Alois, nascut drept Jim Macken, a copilarit intr-un sat sarac impreuna cu fratele sau mai mic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alois, nascut drept Jim Macken, a copilarit intr-un sat sarac impreuna cu fratele sau mai mic. Acolo faceau nazbatii si se jucau toata ziua fara sa le pese de nimic de pe lumea asta.

Intr-o noapte intregul sat a luat foc si toti locuitorii, cu exceptia sa, au murit. Chiar si fratele sau, lucru care l-a marcat destul de tare.

In continuare este capturat de batranul si perversul conte Trancy si pus in carcera sa personala alaturi cu alti baieti de varste apropiate. In acel loc a fost maltratat in numeroase randuri de conte si servitorii sai.

Tot acolo a aflat despre un ritual care se spune ca iti permitea sa invoci un demon. Neintamplandu-se nimic pe moment Alois crede ca ritualul este doar o pacaleala si renunta.

Mai tarziu, dupa ce este abuzat sexual de catre conte, demonul pe care il invocase se arata lui si cei doi incheie un contract. Dupa aceea il convinge pe batran ca este de fapt fiul lui de mult pierdut pentru a-i putea mosteni averea, dupa care acesta probabil este ucis de Claude.

Mai tarziu pune mana pe inelul in care este inchis sufletul lui Ciel Phantomhive. Dupa ce Sebastian vine dupa el si-l trezeste pe Ciel, Alois pune ochii pe tanarul conte.

Dupa ce afla ca Ciel isi pierduse amintirile despre razbunarea sa, Sebastian incheie un contract cu Claude. Prin acesta cei doi il vor convinge pe Ciel ca Alois este tinta razbunarii sale.

Claude incalca intelegerea facuta cu Sebastian. Il ucide pe Alois inchizandu-i sufletul  in inelul sau. Apoi il rapeste pe Ciel si il forteaza sa fie posedat de Alois pentru a avea un contract cu el si a-i putea manca sufletul.

Mai tarziu Alois reuseste sa i-a controlul deplin a-l corpului lui Ciel si fuge printr-un labirint cu cei doi majordomi pe urmele lui. Dupa aceea face un contract cu Hannah si-si doreste ca ea sa-l transaforme pe Ciel intr-un demon, pentru ca nici Sebastian, nici Claude, sa nu puna mana pe sufletul lui. Dupa care Hannah ii mananca sufletul, la putin timp dupa aceea ea si Claude murind.

 Dupa care Hannah ii mananca sufletul, la putin timp dupa aceea ea si Claude murind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum