Fratilor, voi ati observat cate clicheuri exista in animeuri?
Sa luam urmatorul scenariu. Personajul principal se trezeste si isi da seama ca va intarzia la scoala. Se imbraca repede in uniforma apoi pleaca spre scoala(de obicei cu ciresii infloriti pe fundal) cu o felie de paine in gura. Cat de cunoscut vi se pare?
1.Protagonistii
Poate ca sunt eu nebuna( teorie foarte posibila) sau protagonistii au la baza cam acelas model? In special cei din animeurile clasice, cele cu o poveste pe care le indrageste toata lumea, cum ar fi Naruto, Hunter x Hunter, Yu Yu Hakusho, Dragon Ball etc.
De obicei este vorba despre un baiat(de obicei cu parul tepos sau destul de neobisnuit) care are o gramada de vise si un potential urias. Acestia sunt de obicei prietenosi, prostuti, grei de cap, incredibil de incapatanati si cu ambitia ciudata de a nu-si abandona prietenii.
Ma rog, acest baiat, prin cine stie ce circumstante pleaca intr-o calatorie pentru asi indeplini visele. In acesta calatorie intalneste multi dusmani pe care reuseste sa-i invinga prin multa munca si perseverenta si multi prieteni care il vor ajuta sa devina mai puternic.
2. Momentele jenante
Uite aici alt exercitiu de imaginatie:
Baiatul/Fata incearca sa gaseasca o carte/sa aranjeze ceva si se dezechilibreaza cazand accidenta peste crush-ul lui/ei. Daca primul este baiat este foarte posibil sa o si atinga pe sani sau oriunde altundeva sau sa-i vada lenjerie sau toate la un loc.
Frate, am inteles, exista oameni stangaci pe lumea asta. Eu insami sunt o ametita si jumatate, dar chiar trebuie sa foloseasca aproape toti autorii de animeuri school life/ecchi/romance scenariul asta?
3. Nose bleed
Toti stim ce sunt nose bleed-urile, toti stim de ce apar ele in general in animeuri. Dar hai sa punem problema asa, omul are in corp vreo 4-5 litrii de sange si ei dau pe nas chiar si un litru sau doi. Stiu ca e doar de amuzament, dar pe bune acum.
2.Big boobs
Toata lumea stie macar un caracter anime cu sanii cat doi pepeni. Doar atat trebuie sa spun aici, restul se intelege.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...