Se spune ca niciun om nu e la fel ca altul, ceea ce e partial adevarat, dar in aceeasi masura destul de neadevarat. Persoanele sunt diferentiate unele de altele prin preferinte, experiente, abilitati, aspect, cunostiinte, religii, etnie, orientare sexuala si multe altele.
Eu una cred ca prin normali noi ne referim la acele persoane care se supun normelor societatii. Asta inseamna ca nu doar otaku nu sunt"normali", rockerii, cei ce nu sunt heterosexuali, ateii si multe alte tipuri de oameni nu se incadreaza in nivelele societatii"normale".
Multi oameni sunt judecati si hartuiti pentru faptul ca sunt diferiti. Parerea mea este ca daca faci viata grea unei persoane doar pentru ca este diferita de tine intr-un anumit aspect esti un tampit de proportii astronomice si dovada vie ca rasa noastra o ia in jos tot mai mult. Cei care hartuiesc ar trebui sa se gandeasca macar la propria siguranta daca nu vor sa se gandeasca si la cei din jur. Pentru ca hartuirea e infractiune, iar in zilele noastre este incredibil de usor sa inregistrezi pe cineva cu un telefon, plus ca mai toate lucrurile publice(inclusiv hartuirile) sunt deseori filmate si postate pe retelele sociale, sa nu mai spunem ca( in cazuri mai grave) un certificat medico-legal poate fi scos cu usurinta.
Cred ca multi au auzit de piesa"Antiexemplu" de la Carla's Dreams. Este o melodie care imi place foarte mult zilele astea, pentru ca este una dintre rarele melodii romanesti din topuri care au un mesaj adevarat. Aceasta melodie mi-a amintit de ceva ce stiam de mult, mult timp. As putea spune ca acesta este modul in care mi-am trait scurta viata pana acum si cum vreau s-o continui pana voi ramane doar o bucata rece de carne.
Mereu am auzit de exemple, despre cum parintii trebuie sa fie exemplele copiilor lor sau profesorii exemplele elevilor sai. Dar noi din aceasta generatie ce vom face? Pana acum am fost si probabil vom fi o generatie rebela si neinteleasa. Noi cum vom putea fi exemple? Ei bine, nu trebuie sa fim. Decat sa ne pierdem viata incercand sa fim perfecti mai bine ne-am trai-o exact asa cum ne dorim, sa facem greseli, sa zambim, sa radem si sa plangem pana la capat.
Tocmai am pus acolo sus o reclama la Dove? Da am pus. Pentru ca imi place mesajul pe care il transmite. In lumea asta frumusetea exista peste tot si este vazuta diferit prin ochii fiecaruia. De asta trebuie sa ramanem noi. Daca nu am mai ramane ce-am mai avea? Minciunile, prieteniile false? Toate astea nu sunt esentiale. A fi diferit inseamna sa fii unic, iar daca esti unic fii sigur ca exista macar o persoana pe lumea asta pentru care esti de neinlocuit. De asta trebuie sa stam cu capul sus, cu un zambet mare pe fata si cu privirea atintita pe prezentul in care existam chiar acum.
Personalitatile noastre sunt lucrurile care ne definesc fara, dar si poate. Eu spre exemplu sunt lacoma, neambitioasa, aeriana, ametita, visatoare, aiurita, natanga, neindemanatica, aproape ca n-am nici un pic de simt al orietarii, sunt posesiva, obsesiva, sceptica, realista, lenesa, delasatoare, creativa, grijulie, zgarcita, anxioasa, irascibila, repezita(la nervi), atenta la detalii(cand nu e lenea prea mare) si indiferenta. Mai sunt multe altele, dar eu cred ca astea ma definesc cel mai bine. Poate ca sunt gresite, dar nu-mi pasa. Pentru ca ele dovedesc ca am o personalitate interesanta(macar dupa parerea mea).
Story time! Sunt la ora de dirigentie si ne arata Diriga ceva pe proiectorul din spatele clasei. Imi iau un scaun si il asez jos langa o banca apoi il imping cu piciorul vreo doi centimetri ca sa-l lipesc de ea. Diriga sare imediat cu gura la mine zicand ca am tarsait scaunul o gramada si ca sunt nepoliticoasa(femeia are ceva cu mine). Imi tine dupa aceea o ditamai morala spunandu-mi ca nimeni nu o sa aiba o parere buna despre mine daca sunt atat de nepoliticoasa. Raspunsul meu a fost"Ma doare undeva de ceea ce cred oamenii despre mine.".
Manifest la pachet. Astept hate.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...