Moartea lui Zeref?!

78 9 0
                                    

Eu sunt o ditamai fana Fairy Tail, deci dupa ce animeul s-a incheiat am inceput sa citesc manga. Cei care nu o citesc o sa-si i-a zece mii de spoilere, dar nu conteaza pentru ca nu ma pot abtine sa nu fac un capitol despre asa ceva. De asemenea, daca vreti sa cititi capitolele in romana si nu stiti unde duceti-va pe shinobi-fansub, sunt postate la vreo saptamana dupa ce au iesit oficial. Sau daca vreti sa stiti din timp totul puteti sa va uitati pe canalul lui Zac2Uchiha.  Capitolele apar mereu la timp si in engleza, plus ca sunt traduse si alte manga-uri.

Trecand la lucrul despre care vroiam sa va vorbesc:

Voi vedeti ce este mai sus si la media? Exact, chiar moartea Magicianului Negru si a doua moarte a lui Mavis. Cei care nu citesc manga probabil ca nu stiu, dar Fairy Tail si-a anuntat numaratoarea inversa. Asta s-a intamplat in capitolul 536, cel cu moartea lui Acnologia de altfel:

Chiar cand credeam ca acest anunt mi-a frant inima, acum acest capitol mi-o bate cu ciocanul de snitel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Chiar cand credeam ca acest anunt mi-a frant inima, acum acest capitol mi-o bate cu ciocanul de snitel. 

Deci, dupa ce Natsu l-a invins pe Zeref in capitolul trecut, acesta si-a lasat fratele mai mare pe mana lui Mavis care spunea ca are o cale de-al ucide, in sfarsit, pe Zeref. Acest cale a fost, in mod foarte siropos, iubirea.

Sa analizam putin Blestemul lui Ankseram/Blestemul Contradictiei, acesta ii fura ghinionistului tot ceea e iubeste sau macar simpatizeaza. De asta Zeref a inceput sa-si doreasca moartea atat de mult(si pentru ca era saturat de nemurire) si de asta Mavis a fugit de la ghilda. Acum sa ne reamintim moartea lui Mavis:

Dupa ce a fugit de la ghilda aceasta l-a intalnit un an mai tarziu pe Zeref

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce a fugit de la ghilda aceasta l-a intalnit un an mai tarziu pe Zeref. Cei doi s-au indragostit(si au avut si un copil de care in mod ciudat numai Purehito stie, acesta fiind August), dar din cauza blestemului contradictiei al lui Zeref, Mavis a murit. Totusi la fel trebuia sa se intampla si cu Zeref. Raspunsul trebuie sa fie, exact asa cum spunea si Mavis, faptul ca undeva in adancul ei nu-l credea, de aceea el nu a putut muri atunci alaturi de Mavis. 

Desi moartea lui Zeref nu a fost posibila atunci, cand Mavis a revenit la viata si si-a dat seama de acest amanunt a stiut ca are o sansa. Pentru ca ea l-a iubit in tot acest timp, Zeref a iubit-o de asemenea pe Mavis tot timpul. Ea a fost singura care a simpatizat cu el, care stia ca in ciuda a tot ce face, Zeref crede ca face un bine, ca salveaza lumea de Acnologia. La fel si cu intoarcerea timpului, el era de parere ca daca reseteaza timpul lumii:el nu va mai deveni nemuritor, Natsu nu va mai muri, va putea sa impiedice aparitia lui Acnologia si Mavis nu ar mai fi murit.

La final cele doua blesteme si-au facut treaba, astfel s-au ucis unul pe celalalt. Au terminat nemurirea care l-a facut pe Zeref sa sufere, astfel terminand razboiul(probabil).

De asemenea Makarov s-a trezit din morti, spunand ca o forta de viata foarte calda si-a facut drum spre el si ca a visat o fata desculta si un baiat imbracat in negru care se jucau fericiti impreuna.

Totul este la final. Fairy Tail mai are putin pana se incheie, deci tot ce va trebui sa se sfarseasca se va sfarsi. 

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum