Inainte sa inceapa capitolul vreau sa va dau un mic avertisment. Vor aparea spoilere, daca nu ai vazut animeul, nu vreau sa-mi iau tigai in cap, deci nu da vina pe mine daca iti stric toata distractia.
Cei care stiu animeul, de asemenea sunt constienti de faptul ca Deku nu are un Quirk care sa fie al lui din nastere, nu, Quirk-ul lui actual l-a primit de la All Might. Deci, noi stim cum a fost viata lui Deku drept copil lipsit de Quirk(plina de dezamagire si hartuire, mai ales din partea lui Bakugou), dar, cum ar fi aratat viata lui daca ar fi avut un Quirk? Asta o sa incerc eu sa-mi imaginez in acest capitol si sa deliberez alaturi de voi. Evident, cei care au vazut animeul pot sa-mi spuna in comentarii cum si-au imaginat si ei, pentru a vedea cat de diferite sau asemanatoare ne sunt versiunile.
In primul rand, ce Quirk ar fi putut avea? Din primul episod, stim ca mama lui Deku are o abilitate ce ii permite sa atraga lucrurile mici spre ea(ceva nu atat de impresionant, dar e ceva), iar tatal lui Deku poate sufla foc. Deci, ce Quirk poate iesi daca le amestecam pe acestea doua? Eu doar o sa speculez, pentru ca nu putem sti exact ce tip de Quirk ar fi putut avea Deku.
Cred ca este foarte posibil sa fie ceva cu foc, datorita abilitatii tatalui sau. Poate sa sufle foc, am sa ma duc si mai departe si am sa spun ca Deku chiar ar putea sa atraga caldura spre el, asa cum mama lui atrage obiectele mici spre ea.
Acum ca am ghicit si rotunjit cam ce ar putea face el, sa ne gandim la cum ar fi putut fi viata lui. Eu cred ca Deku ar fi continuat sa stea pe langa Bakugou si prietenii lui asa cum faceau cand erau mici. Pana la urma el a fost exclus pentru ca nu avea un Quirk, deci chiar daca ar fi avut un Quirk puternic sau slab, tot ar fi putut sa ramana prieteni. Adica, din cate un vazut eu, baietii din gasca lui Bakugou nu au cine stie ce abilitati, unul are aripi, iar celalalt niste degete dubioase. Deci atat timp cat Deku avea un Quirk putea sta alaturi de Bakugou si sa faca parte din grupul lui de hartuitori.
O intrebare importanta este:Deku ar mai fi fost asa de obsedat de All Might, si de eroi in general, daca ar fi avut un Quirk? Eu una cred ca da. Deku era un mare fan al lui inca de foarte mic, inca de dinaine sa stie ca este lipsit de Quirk, deci eu cred ca admiratia lui pentru eroi ar ramane chiar si daca ar avea un Quirk.
Deku este un baiat bun, dar probabil ca o sa inceapa sa se poarte la standardele lui Bakugou pentru a putea fi acceptat. Se prea poate sa o faca fara tragere de inima sau chiar sa inceapa sa-i placa. Aici nu pot spune ceva sigur.
Cel mai probabil Deku va intra la UA. Dar nu cu punctajul pe care l-a obtinut folosind One For All, cel mai probabil ar fi avut doar un punctaj mediocru care nu iesea prea mult in evidenta, spre exemplu cum a avut Kaminari(dau si eu un exemplu la intamplare).
La scoala, probabil ca va continua sa stea pe langa Bakugou si sa faca ce spune el. Nu cred ca s-ar apropia de Uraraka sau Iida, cel putin nu in modul in care a facut-o in serie, si probabil nici cu Todoroki nu o sa aiba cine stie ce lagatura. Cred ca o sa se limiteze la a fi prieten cu Bakugou, pentru ca toata viata a facut numai ce a vrut el, si nu va sti cum sa reactioneze altfel.
Cu All Might nu cred ca o sa aiba o relatie prea apropiata, cel mai probabil nu o sa se intalneasca asa cum au facut in anime, iar Deku nu o sa afle de rana lui. Iar All Might isi va urma planul initial pe care il avea pentru One For All.
Cam asa cred eu ca ar fi. Voi ce parere aveti?
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...