Caractere anime cu boli mentale

198 17 3
                                    

!INAINTE DE TOATE VREAU SA SPECIFIC FAPTUL CA TOATE INFORMATIILE AU FOST LUATE DE PE YOUTUBE, DECI SE POATE CA UNELE SA FIE GRESITE!

Dupa ce am vazut cateva videoclipuri pe YouTube pe tema asta m-am gandit sa va impartasesc si voua ce am aflat. Si anume personajele anime cu dereglari mentale la care nu prea ne-am fi gandit. Asta daca nu sunteti eu si cautati in disperare chestii de genu':

Amano Yukiteru(Mirrai Nikki)-Stockholm Sindrom

Daca ar intreba cineva cine este cea mai dusa persoana din animeul Mirrai Nikki i se va raspunde imediat Gasai Yuno. Si este logic sa i se raspunda asa, pentru ca in mod clar fata nu e intreaga, dar nici Yukiteru nu e mai breaz. La o privire mai amanuntita ne putem da seama usor ca sufera de Sindromul Stockholm.

Mai intai, ce inseamna Sindromul Stockholm? Ei bine, mai simplu spus, apare atunci cand o persoana rapita si tinuta captiva, total controlata de catre un rapitor incepe sa se ataseze emotional de persoana care-i face rau. Cam atat pot eu defini, dar daca vreti niste explicatii mai amanuntite, impreuna cu povestea aparitiei conceptului si numelui sindromului, am sa las mai jos videoclipul lui Zaiafet, unde explica pe larg toata treaba.

Daca nu v-ati abonat sau daca nu stiti canalul lui Zaiafet atunci va sugerez sa mergeti si sa va abonati acum. Omul face videoclipuri despre toate subiectele si chiar aveti ce invata de la el. In plus are niste glume de pomina in el.

Revenind la oitele noastre. Pe parcursul seriei Yukiteru este urmarit, spionat, controlat si chiar sechestrat de Yuno. Dar acesta nu a parasit-o  nici o data. Poate ca s-a atasat de ea din cauza ca femeia ii tot salva viata, totusi ganditi-va putin! Daca cineva te-ar izola de toti prietenii, te-ar aduce pe un drum total gresit si te-ar tine sechestrat, tu ai vrea sa scapi de persoana aia, nu? Ei bine, asa cum am mai spus Yukiteru nu vrea asta. El s-a atasat emotional de Yuno ajungand sa se indragosteasca de ea intr-un asemenea hal incat atunci cand devine Dumnezeu nici nu mai poate vedea lumea fara ea. Asta ma face sa ma gandesc ca el ar putea avea Sindromul Stockholm.  

Black Rock Shooter-Depression, Abandonment Issues si Paranoia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Black Rock Shooter-Depression, Abandonment Issues si Paranoia

Tot animeul Black Rock Shooter este o mare amestecatura de stari psihice fragile. Toate fetele(personajele principale) din anime sufera la un moment dat de o stare ciudata, toate ajungand la un comportament ciudat. De la a vrea sa-ti controlezi total cea mai buna prietena, la a ajunge la concluzia ca odata ce aceasta isi va face prieteni noi te va abandona, sentimentul ca cineva te-a abandonat, paranoia si depresia. Dar daca te gandesti mai logic este evident ca aceste lucruri sa para, pentru ca atunci cand aceste fete trec printr-o furtuna de ganduri rele si sentimente, versiunile lor se lupta si trebuie sa se ucida intre ele in cealalta lume. Deci acest anime nu avea cum sa fie altfel.

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum