Toata lumea stie ca lumea animeurilor este un loc vast, unde orice este posibil si mai ales foarte dubios. Imaginatia care inconjoara aceasta lume unde toti am vrea sa traim, este infinita. Nu pot sa fac o lista cu toate obiectele misto care ne-au cazut in cap cand vizionam animeuri. Deci momentan o sa fac doar o lista cu armele pe care oricine, sau aproape oricine, le poate recunoaste.
1.Manuver Gear/Echipamentul pentru miscari tridimensionale(Attack on Titan)
Nu conteaza daca ai vazut sau nu Aot, cand vezi chestiile astea sti exact de unde sunt. Acum probabil ca o sa-mi spuneti"Barry, asta nu este o arma.", este adevarat, echipamentul in sine este un dispozitiv care ii ajuta pe soldati sa se miste cu acuratete prin aer. Totusi, partea care vine la pachet cu echipamentul si care a devenit un simbol pentru acest anime aproape la fel de mare ca Titanul Colosal si Levi sunt sabiile.
2.Dominatoarele(Psycho Pass)
Sunt o gramada de arme misto in animeuri, dar aceasta arma este imposibil de nerecunoascut. Uita-te ce misto arata. Aceasta draguta arma stralucitoare poate fi folosita doar de agenti antrenati si are mai multe moduri, de la tranchilizare, la evaporare aproape totala.
3.The Elucidator & Dark Repuls(Sword art Online)
Ok, nu conteaza cat de nou esti ca si otaku nu ai cum sa nu stii sabiile astea doua. Animeul este popular, personajul principal este popular si aceste doua sabii odata cu el.
4.Drujba lui Grell(Kuroshitsuji)
Kuroshitsuji este de asemenea un anime popular, iar Grell este cu siguranta unul dintre cele mai populare personaje din acest anime. Mai toata lumea il iubeste desi este cam dubios, dar asta ii da farmec, am dreptate? El este un personaj excentric, usor de reamintit, deci evident ca si arma lui este cam la fel de usor de recunoscut ca si el.
5.Tessaiga(Inuyasha)
Inuyasha este cu siguranta un anime clasic. Mai toata lumea a auzit de el, si evident oricine a auzit de el stie si aceasta sabie mare si badass.
Facuta din coltul raposatului sau tata, aproape furata de Sesshomaru si apoi ajunsa intr-un final in mainile semi-demonului nostru, Tessaiga are ceva istorie.
Povestea simpatica. Cand eram mica nu eram genul de copil care se uita la Jetix, dar intr-o seara am dat pe acel canal si am vazut o scena din Inuyasha. Am lasat acest eveniment la o parte, pana cand, pe la doisprezece ani, m-am uitat prima oara la Inuyasha si ghiciti, am recunoscut nenorocita de sabie, dupa ce am vazut-o o singura data cu sapte, opt ani in urma.
6.Sabia Foarfeca(Kill la Kill)
Acest anime a creat o sabie atat de memorabila si neobisnuita incat absolut orcine o poate recunoaste. Pe bune acum, in cate animeuri vedem adolescenti care se bat cu jumatati de foarfece uriase? Cu foarfece normale mai vedem, dar cu jumatati uriase mai rar.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...