Ce ne invata animeurile?

68 13 6
                                    

Pot sa pariez pe tot ce am ca orice otaku a auzit replici gen:"De ce te uiti la desene?","Animeurile sunt numai despre sex."."Nu ai ce invata de la ele.".

Sunt sigura ca am mai facut un capitol acum ceva timp cu lectiile pe care le-am invatat din animeuri. De aceea acum sa va vorbesc despre un alt lucru pe care l-am invatat din animeuri.

Pe langa cateva cuvinte in japoneza, o gramada de cultura generala, lectii de viata si cum sa recunoastem un psihopat, ce ne mai invata animeurile? Pe mine m-au invatat engleza.

Cred ca pe la final de clasa a sasea am inceput sa nu mai injur cand nu gaseam episoadele pe care le vroiam subtitrate in romana si am inceput sa le caut in engleza. La inceput nu am inteles mai nimic si imi era greu sa traduc, dar m-am obisnuit. Pana la urma, pana in clasa a saptea, cand ne-a venit o profesoara de engleza ceva mai adecvata, am facut engleza cu diriga(care mai e si de biologie ). Nu stiu daca am mai mentionat, dar diriga e vai de ea in mai toate capitolele. Si nu o spun doar pentru ca nu mi-a convenit mie sau pentru ca nu mi-a placut de ea. Daca cineva s-ar duce si ar intreba toti copii din clasa mea si toti parintii nostri, toti ar spune ca diriga e vai de capul ei. Evident ca ea nu se pricepe prea bine nici la predat. Deci, pana intr-asaptea, la noi era o singura fata care era buna la engleza(ca facea meditatii). Cum ea preda materia asta in cel mai de cacat fel, engleza a ajuns repede prima din coada materiilor mele preferate(pe atunci nu faceam chimie, deci). Dar dupa acea vara in care am vazut animeuri cu subtitrare in engleza ca nebuna a inceput sa-mi placa.

In a saptea ne-a venit ca profesoara de engleza fata profesoarei de tehnologie/informatica. Era primul ei an de predare deci a avut rabdare cu noi. Citeam si traduceam toate textele, treaba mergea. Atunci m-am trezit ca o luam inainte cu tradusul. Si ma simteam asa mandra de mine cand eram singura care ridica mana ca sa citeasca un text si il citeam si traduceam si greseam maxim doua sau trei cuvinte. Ma simteam si eu ca si cum eram cu adevarat buna la ceva.

Oare cum ar reactiona profesoarele mele de engleza daca le-as spune ca le-am invatat materia mai mult din hentaiuri decat de la ele?

Voi ce lectii ati invatat din animeuri care v-au ajutat la scoala?

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum