Cateva animeuri pe care le ador

130 19 16
                                    

Astazi o colega cu care ma inteleg foarte bine m-a intrebat de ce-mi plac animeurile. Oricat i-am explicat ea nu a vrut sa inteleaga si imi tot spunea sa ma las de ele. Dar la fel cum explicatia mea i-a intrat pe o ureche si i-a iesit pe cealalta si cererea ei a facut la fel pentru mine.

Unul dintre lucrurile pe care le ador la animeuri sunt lectiile pe care le invatam de la ele, de asta acum o sa urmeze o liste cu cateva animeuri pe care le ador si cu lectiile pe care le-am invatat de la ele.

Dar inainte de asta vreau sa spun care este lectia pe care toate(sau aproape toate animeurile) ne-o dau:

"Daca esti inchis la minte si nu esti capabil sa gusti necunoscutul oricat de putin atunci nu conteaza cate oportunitati iti va pune viata prin fata ochilor, vei fi orbit de prejudecati si teama lasandu-le pe toate sa treaca pe langa tine."

                                                                                                                    -Rat(Doar o alta nebuna anonima)

(Nu m-am putut abtine, astept hate.)

Full Metal Alchemist(ambele sezoane)

-Nu trebuie sa accepti nedreptatea, indiferent ce motive sunt pentru ea trebuie sa lupti pentru drepturile tale si pentru a recupera ce ai pierdut.

-Nu conteaza rasa, sexul, religia sau oricare alte tampenii de genul, toti oamenii au exact acelasi potential, daca mai tarziu il irosesc sau nu il descopera asta e altceva.

-Nu poti face nimic de unul singur, mereu ai nevoie de oameni de partea ta.

Assassination Classroom

-Nimic nu este vesnic, de asta trebuie sa te bucuri de viata si de tot ce ai cat mai ai timp.

-Slabiciunile nu sunt ceva rau, ele ne fac umani

-Cu cat esti mai subestimat cu atat de mult ii vei surprinde pe ceilalti cand le vei arata de ce esti in stare

-Nu trebuie sa fii suparat daca nu esti bun de nimic sau daca nu ai nici un talent, asa poti descoperii pe pielea ta la ce esti bun si la ce nu

Danganronpa

-Sentimentele noastre pot fi contagioase pentru cei din jur, deci trebuie sa avem grija cu ele.

-Chiar daca o persoana draga moare amintirile acelei persoane vor ramane cu noi pana cand ne vom duce la randul nostru

-Nimic nu e ceea ce pare

Hunter x Hunter

-Rautatea pura nu exista, dar tipuri ale ei sunt imprastiate in noi toti.

-Nu ai nevoie de o mie de prieteni, unul singur este de ajuns.

-Trecutul nu ne defineste viitorul.

-Visurile noastre sunt ceva special pentru fiecare in parte, sa visam la ele si sa incercam sa le facem realitate este o parte din dreptul noastru ca oameni.

Nanbaka

-Nu exista coincidente.

-Daca ai niste prieteni buni si nebuni atunci poti spune ca nu te vei plictisii.

Attack on Titan

-Chiar si in cele mai rele vremuri oamenii tot niste cretini vor ramane(unii).

-Orice viata conteaza si toate au exact aceeasi valoare, nici mai mult nici mai putin.


Bine, un alt capitol de rahat de la mine, vedeti sa nu innebuniti de la atata prostie.

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum