Vrei sa-ti faci prietenul otaku sa te injure in gand sau in realitate? Vrei sa-l faci sa-si smulga parul din cap de nervi? Ai aici cateva metode:
1.Incurcarea numelor din engleza si japoneza
Daca nu va dati seama este atunci cand cineva spune ca adora Attack on Titan si uraste Shingeki no Kyojin. Putine lucruri vor face un otaku sa-si dea in face palm mai are decat asta.
2.Homofobia
Am observat ca otaku nu prea sunt homofobi. Aici nu vordesc doar despre fujioshi sau fundashi. In general, din cate am observat eu, otaku sunt genul care sunt de parere ca e treaba ta ce faci cu viata ta. De aceea daca esti homofob(lucru foarte comun in Romania, din pacate) ii vei fi antipatic unui otaku si vei fi vazut ca pe un ingust la minte, mai ales daca acel otaku este yaoi-ist/yuri-ist.
3.Sa spui ca toate animeurile sunt porno
Da, exista hentai, o gramada de lume se uita la hentai. Dar asta nu inseamna ca toate animatia japonezilor e +18. Nu e ca si cum Bakugan, Naruto, Inazuma Eleven sau alte animeuri care au fost pe Cartoon Network sunt porno. Orice otaku stie asta, de asta daca spui ca toate animeurile sunt porno o sa scoti din minti orice otaku.
4.Sa spui ca animeurile si desenele sunt acelasi lucru
Nimic nu poate scoate din minti un otaku mai rau decat asta. Motivele se stiu foarte bine, nu le mai explic.
5.Sa spui ca esti otaku, cand nu esti
Si daca ai vazut cinci animeuri sau chiar mai putine te poti numi otaku. Asta pentru ca cel mai probabil le-ai vazut de la cap la coada si ai si poze cu ele in telefon. Dar daca ai vazut numai cateva episoade din Naruto, si alea pe sarite, nu prea te poti numi otaku(dupa parerea mea), termina un anime si apoi mai vorbim.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...