Touka e insarcinata?!!!!!

99 9 26
                                    

Lume, abia acum am aflat si eu ca s-a confirmat. Touka este insarcinata. Cred ca asta este un moment asteptat de multa vreme, de multa lume din fandom(de mine cel putin). 

Sa vedem care sunt consecintele acestui lucru, care sunt consecintele faptului ca Touka o sa aiba un copil jumatate om- jumatate ghoul(Kaneki este si el ghoul pe jumatate, stiu, dar in aceasta problema o sa-l luam dupa origini).

Asa cum ne-a fost dezvaluit in serie, este foarte greu pentru un om si un ghoul sa aiba copii. Pentru ca in caz ca mama este ghoul, atunci corpul ei ar"digera" copilul, de aceea este foarte rar ca acest copil sa se nasca chiar daca femeia ramane insarcinata, iar, de obicei, chiar daca se naste, acesta nu rezista prea mult.

O mai tineti minte pe Eto?

Ea e, in caz ca unii nu stiu exact despre cine vorbesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ea e, in caz ca unii nu stiu exact despre cine vorbesc. Ea este exemplul perfect de jumatate om- jumatate ghoul nascut. Ea a fost capabila sa se nasca, pentru ca in cazul ei circumstantele au fost mai favorabile.In primul, tatal ei a fost ghoul, iar mama ei om, de aceea nu a existat pericolul ca mama ei sa o digere.

In cazul lui Touka, lucrurile sunt complet diferite. Cum este ghoul, exista pericolul de asi digera copilul. De aceea ea incearca sa se slabeasca pe ea, corpul ei. Cum face asta? Mancand regulat mancare umana. 

Asta da exemplu de mama care face orice pentru copilul ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asta da exemplu de mama care face orice pentru copilul ei. Nu se poate spune ca nu incearca, ea chiar o face. Totusi, desi sunt sanse ca aceasta metoda sa functioneze, nu este nimic sigur. Deci nu se stie daca Touka chiar va reusi sa nasca sau nu acel copil.

Din cate stim din anime, Touka este destul de obisnuita cu mancarea umana. Asta pentru ca prietena ei, Yoriko, ii dadea de mancare fara sa stie ca ea de fapt e un ghoul. Touka tinea prea mult la Yoriko ca sa nu manance, de aceea nici nu vomita mancarea. In plus, chiar daca nimeni nu o vedea, Touka tot manca mancarea lui Yoriko, pentru ca se straduise sa gateasca.

Cum am vazut in lupta cu Tsukiyama, mancarea umana o slabeste foarte mult. Nu mai poate sa lupte cum trebuie, nici sa se regenereze cum trebuie. Probabil ca pe acest rationament se bazeaza si ea.

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum