Poate ca nu este vorba in special despre animeuri, dar ma tot intreb, ce are lumea cu rock-ul?Adica doar pentru ca este mai zgomotos oamenii spun imediat ca este satanist. Acum un an si cateva luni cand a fost marea nebunie cu Colectivul unii oameni(aia super credinciosi) spuneau ca cei de acolo si-au meritat soarta doar pentru ca ascultau rock. De asta mi se pare mie ca normalii sunt super idioti. Nu spun ca toti sunt, clasa mea e plina de normali si cu unii chiar ma inteleg foarte bine si ador sa vorbesc cu ei. Dar m-am saturat de chestia asta cum ca unii oameni nu suporta sa incerce ceva nou. Spre exemplu, eu am un coleg de banca(noi avem banci de cate trei si eu stau cu doi baieti)care se uita la Naruto si chiar este un mare fan. Dar el crede ca toti rock-erii sunt satanisti si oricat i-as fi explicat eu el tot o tine pe a lui.
Cea care mi-a prezentat mie animeurile este verisoara mea. Acum nu mai este otaku, ci k-poper, chiar si asa ne inteleg super. De fiecare daca cand vine povestim de drame coreene, animeuri si povestile pe care le scriem si multe altele. Desi ei nu-i place rock-ul nu ma judeca pe mine pentru ca eu ascult. Mai sunt oameni ca ea, de fapt mai am si eu o fata in clasa care chiar si-a dat seama ca pe langa faptul ca eu stau mereu cu ochii in telefon sau intr-o carte pe mine ma face fericita sa vorbesc despre animeuri sau despre povestile pe care le scriu, iar ea sta si ma asculta, ba chiar a incercat cateva animeuri si melodii de-ale mele. Deci bravo pentru fata asta si imi pare rau ca nu va citi acest capitol nici o data si nu-si va da seama cat de mult o apreciez pentru ca-mi asculta toate prostiile.
"Revenind la oitele noatre"(Profa' mea de mate din semestrul intai dintr-a cincea), ceea ce vroiam sa va mai zic este ca unchiul meu(tatal fetei care mi-a prezentat animeurile) stie ceva despre cultura japoneza, pentru ca a citi Shogunul, o carte pe care o s-o citesc si eu, totusi crede ca animeurile te instiga la violenta. Nu ca as avea ceva cu el, il iubesc, ca doar e unchiul meu, dar imediat ce a zis asta eu si verisoara mea am sarit sa-l contrazicem. Pe bune acum, intr-un film de la holywood e in regula sa vezi doi oameni care fac s*x, sa fazi cum oamenii se omoara, se tortureaza si alte dastea, dar daca vezi intr-un anime ca cineva ucide pe altcinva atunci"te instiga la violenta".
Precum i-am spus si colegului meu de banca, noi(rock-erii, otaku, sau alte minoritati de personalitate)nu judecam atat de mult precum o fac normalii, pentru ca noi stim cum e sa fi respins. Mie timp de sase ani mi s-a facut viata un calvar. Mai intai din clasa a treia pana intr-a cincea(inclusiv) de catre colegii de clasa apoi de catre niste baieti de la alte clase pana mai cum cateva saptamani. Noi stim durerea de a fi ignorati si luati in ras doar pentru ca suntem diferiti. Pentru mine s-a oprit deocamdata asta, dar cred ca doar un singur copil a venit la mine la mine sa-si ceara scuze pentru ceea ce a facut, si ii multumesc acelei fete pentru asta, credeti-ma este o fata de milioane. Inafara de ea restul nici nu credeau ca au facut ceva gresit, eu fiind cea care trebuie sa se prefaca in fiecare zi ca a uitat.
Fiecare are dreptul sa ii placa ce vrea, sa creada in ce vrea si sa fie exact cum vrea sa fie. Nimeni nu are dreptul sa iti spuna cum sa fii,de aceea ma enerveaza incredibil de mult cand cineva ma forteaza sa ajung la standerele de"normalitate". De exemplu, din tot gimnaziul din scoala mea eu sunt singura cu parul scurt.Mereu mi se spune sa-l las sa creasca, dar nu am de gand, de fapt vreau sa-l scurtez si mai mult. Si de ce credeti ca mi se spune asta? Din cauza impresiei invechite cum ca fetele sunt mai frumoase cu parul lung. Sau pentru ca celelalte fete vor sa mi-l aranjez la banchet. Exact, sunt clasa a opta si anul asta trebuie sa se tina un nenorocit de banchet, la care deca o sa merg(si probabil o s-o fac doar pentru mancare) nu sa port nici rochie nici pantofi, pentru ca le urasc.
Cam asta a fost si cu acest capitolul, imi pare rau pentru el, dar chiar vroiam sa ma descarc si numai aici am putut sa fac asta, promit ca urmatoarele capitole nu vor fi atat de lungi.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...