Recomandare

244 37 5
                                    

Nume:Hamatora The Animation

Genuri:Comedie, Mister, Shounen, Super puteri

Numar episoade: 12

Numar sezoane: 2

Durata episod: 23 de minute

Sursa:Animeg

Aparitie:2014

Poveste:Minimul este puterea conferita doar celor alesi. Cei care detin uimitoarele abilitati ale Minimumului sunt numiti Minimum Holderi. 

Ciudatul duo de detectivi Hamatora, format din Nice si Murasaki, isi petrec zilele la cafeneaua pe care o felosesc pe post de agentie alaturi de prietenii lor. Intr-o zi acestia primesc o slujba ciudata ce pare sa aiba legatura cu un criminal in serie destul de bizar ce este cautat de prietenul lor Art. De atunci totul incepe sa ia tot felulde intorsaturi peste intorsaturi care ii nedumeresc pe toti si care le fac tot felul de probleme.

Parere personala:Urasc faptul ca iubesc animeul asta atat de mult, dar nu ma pot abtine, are de toate. De la momente amuzante pana la cele dramatice, de la cele mai jenante, al cele mai palpitante batalii. Faptul ca la inceput fiecare detaliu nu este mentionat, asa cum este si in alte animeuri, te face sa te miri si mai mult si sa te oftici atunci cand tate scenariile tale sunt stricate complet de un mic detaliu despre Minimum pe care nu-l stiai. PE mine pur sa simplu ma scos din minti asta, dar nu m-am suparat pentru ca mi s-a parut grozav. Totul se ducea de la un capat la celalt fara sa-ti dai seama si fara sa bagi de seama ca tot ce stiai atunci cand ai inceput animeul este total diferit de ceea ce stiai sti la final.


De ce castile lui Nice nu ma lasa sa pun gifuri?

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum