Discutii anime:Assassination Classroom

156 19 22
                                    

Acest capitol va contine spoilere , daca nu ai vazut animeul nu vreau sa-ti stric cheful. Dar chiar ti-l recomand, deci daca nu-ti plac spoilerele poti veni sa citesti capitolul dupa ce vezi animeul.


Fac parte din acea ramura de otaku(foarte, foarte mare) care atunci cand incep un anime il abandoneaza pe la episoadele 3-9, asa am facut cu Attack on Titan, Aoharu Kikanjun, Mahou Index(aici nu a fost vine mea, n-am mai gasit episoadele subtitrate ca lumea nici in engleza, deci daca stiti unde pot sa-l vad va implor sa-mi spuneti in comentarii), One Piece( pe aproape de episodul o suta), Naruto Shippuden(cred ca la episodul cu moartea lui Obito) si multe altele pe care nu mi le mai amintesc. Ei bine Assassination Classroom nu a fost unul dintre animeurile alea. Inca de la primul episod nu m-am mai putut despartii de el.

Povestea animeului este despre o creatura de origini necunoscute ce a distrus 70% din luna. Aceasta"caracatita" ameninta ca va face acelasi lucru si cu Pamantul peste un an, dar alege sa dea umanitatii o sansa si sa devina profesor la clasa 3-E de la Kunugigaoka. Aceasta scoala este una foarte prestigioasa, deci pentru a-i tine pe copii lenesi alaturi de cei cu un comportament nepotrivit departe de elevii buni, clasa 3-E este izolata departe de cladirea principala, pe un munte, intr-o scoala veche. Elevii clasei au ca profesor un deputant abia iesit de pe bancile facultatii, sunt tratati ingrozitor atat de ceilalti elevi cat si de profesori ajungand sa devina clasa END.

Creatura incepe sa predea, iar elevii sunt pusi de guvern sa-l asasineze cu promisiunea unei recompense de 10.000.000.000 de yeni. Dar aceasta misiune se arata foarte grea, pentru ca noul lor profesor nu are nici o slabiciune evidenta si mai are si viteza de Mach 20, in plus se dovedeste a fi si cel mai bun profesor pe care l-ar fi putut avea vreodata.

Parerea mea personala este ca animeul este unul foarte bun si chiar merita vizionat. Acesta reuseste sa  multumeasca aproape toate tipurile de audienta. Avand atat momente amuzante cat si secvente de actiune acesta te poate face sa-ti rozi unghiile cu usurinta. 

Personajele sunt si ele foarte reusite, avem de la o caracatita galbena, mancatoare de dulciuri si iubitoare de sani mari la agenti guvernamentali, asasini, profesori dusi cu pluta si elevi ce iau rezultatele academice ca pe un razboi. 

Animeul arata in primul rand faptul ca, desi se presupune ca oamenii sunt egali, acestia de fapt nu sunt. Diferentierile se fac foarte clar la nivelul scolii, iar inainte de aparitia lui Korosensei elevii lui erau doar neinsemnatii elevi ai clasei END. In acelasi timp arata ca orice se poate indrepta si ca asteptarile pot fi depasite cu usurinta. Elevii clasei E au trecut de la fraierii scolii la a fi mai buni decat prestigioasa clasa A. Iar fiecarte  individ in parte a trecut de la un adolescent fara perspective la niste elevi pregatiti pentru viata, capabili si inteligenti. 

Korosensei

As vrea sa fac o mica recenzie a personajelor mele preferate din anime, si am sa incep(evident) cu dragul nostru Korosensei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

As vrea sa fac o mica recenzie a personajelor mele preferate din anime, si am sa incep(evident) cu dragul nostru Korosensei. Desi acesta a fost la inceput un personaj pe atat de simpatic la fel de enigmatic povestea lui ne este dezvaluita in sezonul doi. Atunci putem vedea ca aceasta caracatita nu a fost mereu asa. Tranzitia lui de la un asasin legendar considerat un Zeu al Mortii la Korosensei pe care toti il stim si il iubim mi se pare extraordinara. El ca simplu personaj este extraordinar. Inca de cand il vezi prima oara incepi sa prinzi drag de el si sa te gandesti la cum ar fi sa-l ai ca profesor. 

Just otaku stuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum