Astazi am fost, cu adevarat, martora la modul cum o comunitate pe internet poate aduce oamenii impreuna.
Cei care joaca Sweet Flirt, ca si mine de altfel, stiu ca forumul are niste probleme si ca va fi inchis, ei bine moderatorii, si jucatorii in general, nu am putut accepta ca forumul sa ne fie inchis pur si simplu. De aceea am inceput sa protestam online. Nemultumirile noastre au ajuns si pe forumuri din alte tari. Am vazut cum strainii spamau #SalvatiSweetFlirt, iar cand m-am dus si am semnat petitia am zis sa vad ce oameni mai sunt pe acolo. Si printre cei aporape o mie de oameni care au semnat nu erau doar romani,erau mexicani, brazilieni, rusi, argentinieni, portughezi, oameni din tari ca Peru si Chile. Nici nu mi-a venit sa cred cand am vazut.
De asemenea va las un link cu petitia mai jos:
https://www.ipetitions.com/petition/savesweetflirt
Trebuie sa fac o mica modificare pentru ca e prea misto ca sa nu o fac. Petitia a strans peste o mie de semnaturi in mai putin de o zi. Asta e prea genial!
Mai editez inca o data pentru ca nu se putea sa nu fac asta. Cauza noastra a ajuns pana departe de tot, o gramada de tari ne sustin, ca dovada fetele din Brazilia si Spania au facut asta:
Nu-mi vine sa cred ce au facut. Se vede ca vor sa ne ajute, se poarta ca si cum ceea ce se intampla pe forumul nostru se intampla si pe a lor. Nu stiu boaba de portugheza sau ce limba era acolo, dar tot aproape mi-au dat lacrimile cand am vazut, cand vad cum a reusit sa aduca aceasta cauza atatia oameni impreuna. Le-am scris un comentariu de multumire, nu stiu daca chiar il vor citi, dar am facut-o. Pentru ca nu puteam sa nu fac asta cand ele fac un astfel de video, in care noi si cauza noastra suntem in prim-plan si care are peste 6K vizualizari.
Exact asa cum a spus si moderatoarea care se implica poate cel mai mult in cauza asta, LadyHalloween(care e o adevarata luptatoare), fetele astea sunt niste legende.
CITEȘTI
Just otaku stuff
RandomPlimbandu-te prin etern idiotul univers wattpad o carte tampita iti atrage atentia. Dai click pe coperta ei citindu-i descrierea buna de nimic: Cititor:Cei rahatul asta? Ciudat cu masca ce seamana cu un violator:O carte pentru otaku. Cititor:Si? De...