hoofdstuk 1

539 23 1
                                    

Het meeste is in het pov van Jessica.

Pov Jessica

"Jess.... jessica" hoorde ik mijn man me wakker maken. "Wat is er?" Vroeg ik aan hem. "Het is acht uur" zei hij ik opende mijn ogen snel. "Shit ik kom te laat" zei ik. Hij kuste me "geen zorgen ik heb al gebeld dat je later komt" zei hij.

Ik zoende hem en zei nog dat hij een schat was voor dat ik in de douche sprong. Ik klede mijn om in een zwart rokje tot mijn knieën een rode overhemd zwarte schoenen en rode lippenstift. Ik deed nog snel mijn haar in de krul en wat mascara op. Ik liep naar beneden en snel naar de keuken. We hebben over het algemeen een best groot huis voot twee personen maar we hopen natuurlijk dat er nog kinderen bij komen. Het huis heeft 4 verdiepingen en 5 slaapkamers een werkkamer en de rest wat een normaal huis heeft ook. Toen ik de keuken in kwam hoorde ik sam fluiten. Ik draaide een rondje om mijn outfit te showen. We praten nog een beetje tot mijn telefoon over ging.

"Hey stacey" zei ik tegen mijn goede vriendin en secretaresse. (Ze heeft blond haar en groene ogen). "Waar ben jij? Je bent al een half uur te laat over twintig minuten komen je cliënten " zei ze.

"Ik zit al in de auto hoor je mijn moter niet moet snel ophangen" zei ik met een moter geluidje er tussen sam en ik moesten hard lachen ik gaf hem een zoen en liep snel naar mijn auto. Ik kwam aan op kantoor en zag dat mijn cliënten er al waren ik liep naar binnen en deed mijn jas snel uit.

"Goedemorgen het spijt me dat ik te laat ben stond in de fille. Koffie,thee,water?" Vroeg ik snel voordat ze wat zeiden. Ik liep snel naar onze keuken. "Zozo wat zie jij der goed uit" zei mijn mannelijke collega jason hij was best wel knap en een beetje gespierd hij had bruine ogen en zwart haar.

"Dankjewel! Jason ik wil je wat vragen kan jij me helpen met mijn zaak het zijn jonge mensen rond de 40 die gaan scheiden en ze maken de hele tijd ruzie?" Vroeg ik hem met mijn puppy ogen. Hij knikte en pakte de mokken van mij over en ik pakte wat koekjes voor de mensen.

Een uur later en een scheiding verder waren we eindelijk klaar. "Dankjewel jason jij bent mijn engel" zei ik voordat hij de deur uitliep hij gaf me een knipoog en liep weg. Ik ging verder aan mij zaken werken totdat stacey mijn kamer binnen kwam. "Je mag al naar huis jess het is 4 uur" zei ze. Ik gaf haar een knuffel en ging snel naar huis.

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu