hoofdstuk 22

291 13 0
                                    

Ik was bij sam thuis

Voordat Ik mijn hakken aan deed, liep ik naar de kleding kast en trok daar een sweater aan van sam dat bij mij net lang genoeg is om bij mijn knieën te komen. Ik keek in de spiegel om mijn haar snel te doen en mijn plan was om naar beneden  te lopen waar vermoedelijk sam was maar mijn plan zou een tussen stop maken bij onze oude baby kamer zou zijn en waarschijnlijk ook die van hem en die hoer.

Ik deed de deur langzaam open hopend dat hij niet zou kraken en daar zag ik alles over hoop, een gebroken wiegje, baby kleertjes op de grond en de gordijnen van het raam af getrokken en daar op de grond zag ik sam zitten met zijn knieën opgetrokken tot zijn borstkast.

Ik liep langzaam naar sam toe en zag zijn betraande gezicht en zijn haar helemaal door de war. Ik ging naast hem zitten in de kleermakers zit. "Het spijt me Jessica" zei hij met een gebroken stem wat mijn hart breekte want dit is nog steeds de man waar ik nog een beetje gevoelens voor heb.

"Ik was dronken, ik... was dit allemaal niet van plan" zei hij zijn woorden goed uitzoekend. Ik begon te huilen door wat er allemaal is gebeurd, alsof het niet genoeg was  wat ik gehuild heb. "Hey, hey jess stop we zijn in een betere plek nu." Zei hij.

"Nee, ik ben in een betere plek nu, jij... kijk hoe het met je is, je ogen stralen niet meer je bent twee vrouwen in een korte tijd kwijtgeraakt en het enigste wat ik heb gedaan is aan mezelf denken" zei ik en keek hem aan met betraande wangen. Hij veegt alles weg en omhelst me.

We onderbreken de omhelsing en houden onze voorhoofden tegen elkaar. "Sam beloof je me dat je vanaf nu goed voor jezelf zorgt en als eerste deze kamer opruimt dat het je er niet meer aan laat denken" zei ik. Hij knikte en ik stond op om weg te gaan.

"Wacht ik breng je wel naar stacey" zei hij ik knikte en pakte mijn jurk van de grond en liep naar zijn auto. Geen vijf minuten later kwam hij in een overhemd aan en een broek aan.

De reis naar stacey verloopt stilletjes, te stil. Geen radio alleen de moter die we horen. Hij stopt voor de appartement van stacey en weigerd me aan te kijken. "Dankje" zei ik en deed de auto deur open. Ik keek hem nog een keer in zijn ogen aan want ik weet dat dit een vaarwel is.

Ik deed de deur dicht en liep naar het appartement van stacey. Ik deed de deur open en zag stavey geschrokken opkijken.  "Waar was jij!" Riep ze. Ik keek haar raar aan en ging op de stoel zitten.

"Ik was bij sam" zei ik. Ze keek me met grote ogen aan. "Nee, nee. Nee. Nee." Zei ze.

"Jaa. Jaa. Jaa." Bevestigde ik haar. "Jess hoe kan je dat nou doen" vroeg ze. "Ik weet het niet, blijkbaar ben ik nog soort van aangetrokken door hem" zei io twijfel achtig.

"Nou ja maakt niet uit, wanneer ga je weg" vroeg stacey.

"Vannacht wil morgen overdag aan komen" zei ik. Ze knikte en belde jason zodat we nog uit eten konden gaan.

..............................................................

hey lovies je zou waarschijnlijk al gemekrt hebben dat ik weer upload. ik probeer dit boek zo snel mogelijk voltooid te hebben, alle hoofdstukken zijn al geschreven dus je kunt zeker iedere dag een update verwachten. helaas is het einde een beetje afgeraffeld en er zitten veel tijdsprongen in maar ik liep steeds vast dus rond hoofdstuk 30 zou je dat wel merken maar miscchien verander in dat de komende dagen nog. 

cheated on his wifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu